Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-broendby-kamp

    Lyder til at Antipas er på vej væk her..
    mon til os?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-broendby-kamp

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Årsagen hedder Ruud. Havde i DEN grad gerne set Mendy i hans rigtige side, evt. foran Ruud. Og nu puster jeg til den gamle traver om OB og fejlplacerede spillere, det ved jeg godt.

      MvT
      Sandheden er ilde hørt .... jeg er helt enig ... ikke noget at sige til at han blev demotiveret når han konsekvent blev sat på en plads hvor han ikke kunne spille op til det niveau han selv vidste han havde ..
      Tror ikke der er nogen af os der over længere tid ville kunne holde ud at arbejde i en organisation der ikke udnyttede de evner man har vist man har bare en smule ambitioner ..

      Hvem havde vi egentlig på højrekanten? Det var vel fair nok at Ruud beholdte sin back .. det var vel deromkring han toppede ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Sandheden er ilde hørt .... jeg er helt enig ... ikke noget at sige til at han blev demotiveret når han konsekvent blev sat på en plads hvor han ikke kunne spille op til det niveau han selv vidste han havde ..
        Tror ikke der er nogen af os der over længere tid ville kunne holde ud at arbejde i en organisation der ikke udnyttede de evner man har vist man har bare en smule ambitioner ..

        Hvem havde vi egentlig på højrekanten? Det var vel fair nok at Ruud beholdte sin back .. det var vel deromkring han toppede ..
        HHA spillede vidst en del kampe der i den periode

        Comment


          Ikke undersøgt om det er korrekt, men min første indskydelse siger Gisla

          Comment


            Så vidt jeg husker spillede Johansson faktisk en del kampe på højrekanten den tid.
            Last edited by Sheed; 17-07-2014, 20:45.

            Comment


              Sad lige med lidt gammel opfølgning .. http://www.transfermarkt.com/chris-w...n/2013#subnavi

              Ikke mange kampe han spillede sidste år uden at været skadet men målene kommer stadig ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                En anden gammel kending .. http://www.transfermarkt.de/mohamed-.../spieler/17275
                Nogen der ved hvad han laver nu?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Han sælger ure 😁

                  Comment


                    Jesus Christ - JH håber vi kan gøre noget ved det... Vi fans skal håbe han skal fanden stegme acte!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Jesus Christ - JH håber vi kan gøre noget ved det... Vi fans skal håbe han skal fanden stegme acte!
                      Ja der var ikke meget kød på det tynde suppe indslag fra Ådalen...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Jesus Christ - JH håber vi kan gøre noget ved det... Vi fans skal håbe han skal fanden stegme acte!
                        Så Komiske Ali er gået fra at jagte , til at håbe ... Det ligner samme mønster som vores spilkoncept .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Ikke undersøgt om det er korrekt, men min første indskydelse siger Gisla
                          gisla har stadig noget islandsk power som vi uden tvivl vil kunne bruge.

                          To navne som jeg tænker må ligge lige til JH's højreben er de to "kinesere" Ken Ilsø og Gilberto Macena.

                          Dalgaard tror jeg dog også stadig der bliver arbejdet på både fra vores og hans side.

                          Comment


                            I dagens avis siger JH at med salget af BK jagter han ikke en men 2 angribere til truppen. Indtil den/de rigtige angribere er fundet er det rokeringer af det øvrige "personale" i truppen der klare opgaverne de kommende runder. Det er samtidig klart at der skal så mange point kontoen som muligt, siger han.
                            HVIS jeg forsøger at læse mellem linierne i artiklen kan det måske forstås som at er spillet godt og med liden effekt foran modstanderens mål er der en næsten en spiller i hus som der "bare" skal trykkes på "go-knappen" til at bruge lidt ekstra penge på at hente nu, i stedet for om 5-6 uger. Jeg tror også at N'Goo bliver hentet ind som anden angriber eller "supersub" til at knække modstanderen med sin enorme fysik og relativt gode teknik og hurtighed.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              I dagens avis siger JH at med salget af BK jagter han ikke en men 2 angribere til truppen. Indtil den/de rigtige angribere er fundet er det rokeringer af det øvrige "personale" i truppen der klare opgaverne de kommende runder. Det er samtidig klart at der skal så mange point kontoen som muligt, siger han.
                              HVIS jeg forsøger at læse mellem linierne i artiklen kan det måske forstås som at er spillet godt og med liden effekt foran modstanderens mål er der en næsten en spiller i hus som der "bare" skal trykkes på "go-knappen" til at bruge lidt ekstra penge på at hente nu, i stedet for om 5-6 uger. Jeg tror også at N'Goo bliver hentet ind som anden angriber eller "supersub" til at knække modstanderen med sin enorme fysik og relativt gode teknik og hurtighed.
                              jeg tror at vi henter 3 stk inden 1/9. Om N'Goo eller en lejet er i mellem ved jeg ikke. Men syntes godt nok det er trist at stå i den lorte situation her uden nogen reele boksangribere pt. Det er simpelthen uansvarligt at lade det komme her til uden at være på forkant med tingene.
                              Jeg forstår salget af Bash. Men kunne FCK/OB ikke have ventet 1-3 med at lukke handlen? I hans fysiske tilstand pt kommer han da ikke til at gøre den store forskel i deres stærkt besatte trup.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                I dagens avis siger JH at med salget af BK jagter han ikke en men 2 angribere til truppen. Indtil den/de rigtige angribere er fundet er det rokeringer af det øvrige "personale" i truppen der klare opgaverne de kommende runder. Det er samtidig klart at der skal så mange point kontoen som muligt, siger han.
                                HVIS jeg forsøger at læse mellem linierne i artiklen kan det måske forstås som at er spillet godt og med liden effekt foran modstanderens mål er der en næsten en spiller i hus som der "bare" skal trykkes på "go-knappen" til at bruge lidt ekstra penge på at hente nu, i stedet for om 5-6 uger. Jeg tror også at N'Goo bliver hentet ind som anden angriber eller "supersub" til at knække modstanderen med sin enorme fysik og relativt gode teknik og hurtighed.
                                Jeg ved ikke, om du læser rigtigt mellem linjerne, men krydser fingre for dine læseevner:-)

                                Det er i hvert fald en klar udmelding fra JH. En udmelding der ikke efterlader tvivl om, at der bliver arbejdet hårdt på sagen - i modsætning til den forestilling nogle brugere herinde gjorde sig i går ovenpå indslaget i TV2Fyn. Jeg tror, det er en svær balancegang, hvornår man skal slå til og købe, fordi OB formentlig nærmest ikke har penge at købe for og jo tidligere i transfervinduet man køber, desto dyrere er det, hvilket vil have indflydelse på kvaliteten af den spiller, man kan købe.

                                JHs udmeldinger ift salget af Kadrii er også meget fornuftige. Blandt andet fremhæver han, at Kadrii ikke har haft fuld spilletid endnu efter sin skade. Senest forekommer det mig, at der var en melding om, at der var lidt bøvl med knæet efter den sidste træningskamp mod Silkeborg, hvor han vist blev skiftet ud i pausen.

                                Comment

                                Working...
                                X