Ja specielt når klubber med generelt mindre budgetter er begyndt at sælge spillere for mange millioner(Esbjerg,Randers), komme langt i europa(Esbjerg) og sådan lige pludselig vinder mesterskaber(Aab).
Klubber der overpræstere i forholdet til deres umiddelbare potentiale
lige pånær AGF er vi vel dem der (har) underpræsterer mest i forholdet til trup, økonomi og potentiale..
yup
jeg vil med et hurtigt gæt sige top 5 er taget; FCK, BIF, AAB, FCM og EFB
Hobro tager turen ned igen og så følger feltet fra 11- 6 hvor vi må formodes at befinde os....forhåbentlig i den "sjovere" ende af det felt med god afstand til stregen
jeg vil med et hurtigt gæt sige top 5 er taget; FCK, BIF, AAB, FCM og EFB
Hobro tager turen ned igen og så følger feltet fra 11- 6 hvor vi må formodes at befinde os....forhåbentlig i den "sjovere" ende af det felt med god afstand til stregen
Der er altid en blandt de formodede topklubber som underpræsterer :)
Henrik Pedersen fra Red Bull Salzburg, der blev rygtet til os da vi i stedet valgte at gå tilbage til Troels, er efter sigende på vej til HB Køge. Så kan vi da med egne øjne se, om han virkelig er det trænertalent han blev udnævnt til at være. Og hvis han gør det virkelig godt i Køge, kan han måske tager over efter Troels næste sommer. Det er måske ønsketænkning, men det er vel det den her tråd er til for.
Henrik Pedersen fra Red Bull Salzburg, der blev rygtet til os da vi i stedet valgte at gå tilbage til Troels, er efter sigende på vej til HB Køge. Så kan vi da med egne øjne se, om han virkelig er det trænertalent han blev udnævnt til at være. Og hvis han gør det virkelig godt i Køge, kan han måske tager over efter Troels næste sommer. Det er måske ønsketænkning, men det er vel det den her tråd er til for.
Det ved man jo ikke før man har fået lov af klubben til at forhandle med spilleren
før det kender man vel ikke de aktuelle lønforhold
Hvis Antipas stiler efter en højere løn end den han få i Brøndby, eller en der er lignende, som det bestemt tyder på, kan jeg ikke se han på nogen måde skulle være et emne for os, med vores økonomi og hans alder. Jeg håber og tror, at JH har bedre at tage sig til end at sende useriøse forespørgsler af sted.
Hvornår starter det sommervindue helt præcist?
Har kigget på flere forskellige stedet, nogen steder står der d. 11 Juni og andre står der d. 1 Juli ??
Transfervinduet åbner ALTID d. 1 juli og 1. Januar i Danmark samt langt de fleste europæiske ligaer - og lukker somregel henholdsvist d. 31. aug og 31 januar - medmindre det nationale forbund giver dispensation for en eller to dage mere hvis d. 31. er en lørdag/søndag.
Transfervinduet åbner ALTID d. 1 juli og 1. Januar i Danmark samt langt de fleste europæiske ligaer - og lukker somregel henholdsvist d. 31. aug og 31 januar - medmindre det nationale forbund giver dispensation for en eller to dage mere hvis d. 31. er en lørdag/søndag.
hmmm i stand corrected... giver sådan set mening nok i forhold til hvornår der er sæson opstart.
Var sku sikker på vi fulgte det europæiske "standard" vindue.
Comment