Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    også en mulighed ja. Jeg tror mest på de 2 andre.
    PM burde dog blive snuppet af FCN
    PM ender nok i FCN ja, og desværre.. Jeg har altid godt kunne lide Lyngby og det massive talent arbejde de laver - og hadet hvordan FCN fisker hele dynen. Må nok indrømme at deres stadion pøller nok også har været med til at farve mit syn på Lyngby :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      PM ender nok i FCN ja, og desværre.. Jeg har altid godt kunne lide Lyngby og det massive talent arbejde de laver - og hadet hvordan FCN fisker hele dynen. Må nok indrømme at deres stadion pøller nok også har været med til at farve mit syn på Lyngby :D

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Jo. Og mon ikke det også spillede ind her? Det er godt nok sjældent at en spillers kontrakt på den måde ophæves udelukkende pga. skader. Så længe har han jo heller ikke spillet der.
        Jeg synes det er lidt farligt at spekulerer i det her, når vi reelt intet aner om det....
        Det kan godt ende med at gå fra at være spekulation, til .......jamen så er det jo nok sådan...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-paa-markedet

          kunne være en mulighed...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nope....og midtbanen er vel heller ikke lige der vi mangler mest
            som udgangspunkt er alle gode spillere velkommen i OB, men jeg må medgive at det ikke er de pladser hvor behovet et størst. Kan OB sige nej tak til en potentiel landsholdspiller hvis muligheden bliver reél
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              som udgangspunkt er alle gode spillere velkommen i OB, men jeg må medgive at det ikke er de pladser hvor behovet et størst. Kan OB sige nej tak til en potentiel landsholdspiller hvis muligheden bliver reél
              nej det kan du have ret i - men det bliver ikke en reel mulighed, det kan jeg ikke forestille mig på nogen måde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                nej det kan du have ret i - men det bliver ikke en reel mulighed, det kan jeg ikke forestille mig på nogen måde.
                De kan vel ikke ryge til FCK og Brøndby alle sammen

                Men tvivler også på at nogen landsholdskandidater gider til det "stortsatsende" OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  De kan vel ikke ryge til FCK og Brøndby alle sammen

                  Men tvivler også på at nogen landsholdskandidater gider til det "stortsatsende" OB
                  det kan de næppe - men for det første vil wieghorst helst ikke sælge nogen fra truppen - det kan selvf. ændre sig. Tror Sloth drømmer mere om udlandet, og så som du selv siger - der er nok et par andre klubber der ville stå foran OB i køen hvis han skulle skifte til en anden superliga klub. Tvivler så også på FCK eller BIF vil have ham, syntes ikke han har været for overbevisende på det sidste - men det er der jo ikke nogen fra AGF der har i foråret

                  Comment


                    Vi må åbenbart ikke have været med her. Eller?

                    http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...aa-erik-marxen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi må åbenbart ikke have været med her. Eller?

                      http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...aa-erik-marxen
                      Kan da håbe at jydske vestkystens kilde kun har informationer om det der sker i sønderjydske og ikke horsens, i så fald er der vel fin mulighed for at OB er med.

                      Jeg håber det i hvert fald!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Kan da håbe at jydske vestkystens kilde kun har informationer om det der sker i sønderjydske og ikke horsens, i så fald er der vel fin mulighed for at OB er med.

                        Jeg håber det i hvert fald!
                        Eller måske er vi bare ikke på markedet efter en VB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Eller måske er vi bare ikke på markedet efter en VB
                          Nah - men jeg havde sku håbet, specielt når Ari bliver fortrukket så meget på midten, og Diarra nok kommer til at spille højre back fast i næste sæson (medmindre en højreback hentes ind). Med de to på andre pladser er der ikke nogen tilbage til venstre backen, medmindre (guderne forbyde det) kadrii smides derned igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ham så jeg gerne til OB. Men ved godt det ikke sker

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tillingsvindue
                            Det ville være lige så fantastisk, som det er sikkert at det ikke sker...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...aa-erik-marxen

                              Har Jesper Hansen noget bedre i støbeskeen. For Skula er ikke back.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Hvad mangler vi så? En vb, en angriber og en erstatning for Emil. Er vi så ikke ved at være der?

                                Comment

                                Working...
                                X