Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Hvad mangler vi så? En vb, en angriber og en erstatning for Emil. Er vi så ikke ved at være der?
    Ja altså hvis Kryger skal være hb er det nok ca det... Vi burde måske have 2 angribere og JBL...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Hvad mangler vi så? En vb, en angriber og en erstatning for Emil. Er vi så ikke ved at være der?
      Vi mangler helt sikkert en angriber. Mener også vi skal have både en venstre og en højre back. Jeg ser helst Ari spiller på midtbanen og jeg er endnu ikke tryg ved Diarra til højre back. Han havde nogle (defensivt) gode præstationer på venstre back, men har endnu ikke set ham spille godt på højre back. I det hele taget skriger det til himlen, at vi i øjeblikket ikke har en skolet back i truppen.

      En angriber mere ville også lune. Men hvis vi henter Kryger - og afhængigt af hvad planen er med ham - kan han måske også udfylde rollen som 3./4. angriber. Alternativt kunne man måske rykke Raben op.
      Last edited by Agbre; 15-06-2014, 15:20.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja altså hvis Kryger skal være hb er det nok ca det... Vi burde måske have 2 angribere og JBL...
        forstår ikke folk bliver ved med at snakke kryger som hb? er han ikke primært kant/angriber?....

        - men ellers meget enig 2 angribere en vb og så måske en hb, medmindre det er der Troels ser kryger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          forstår ikke folk bliver ved med at snakke kryger som hb? er han ikke primært kant/angriber?....

          - men ellers meget enig 2 angribere en vb og så måske en hb, medmindre det er der Troels ser kryger
          tjaaa. Jeg kender ham jo ikke rigtig. Så det er da muligt han er mere kant/angriber.

          Håber på at der kommer klaring/afklaring på det i morgen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            tjaaa. Jeg kender ham jo ikke rigtig. Så det er da muligt han er mere kant/angriber.

            Håber på at der kommer klaring/afklaring på det i morgen
            gør jeg heller ikke - syntes bare de gange jeg har set ham for Horsens at han har optrådt på kanten.

            Omend jeg er en smule lunken ved tanken om Kryger så syntes jeg dog det er positivt at vi allerede fra træningsopstarten har 2 nye mand klar - 3 hvis vi tæller Lucas med, men han var jo ligesom på plads allerede. Positivt - men vel reelt også en nødvvendighed med alle de afgange der har været

            Comment


              Jeg kan ikke forestille mig, at Kryger skulle være tiltænkt en rolle som back. Det er efterhånden en del år siden han spillede back, og det var bestemt ikke nogen udtalt succes. Det han har lykkedes med i Horsens, har netop været at være den her kantspiller, der har kunne fylde feltet op på indlæg, og har været en stor trussel både i åbent spil og på dødbolde. Det ville undre mig meget, hvis det ikke er den rolle han også er tiltænkt i OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                gør jeg heller ikke - syntes bare de gange jeg har set ham for Horsens at han har optrådt på kanten.

                Omend jeg er en smule lunken ved tanken om Kryger så syntes jeg dog det er positivt at vi allerede fra træningsopstarten har 2 nye mand klar - 3 hvis vi tæller Lucas med, men han var jo ligesom på plads allerede. Positivt - men vel reelt også en nødvvendighed med alle de afgange der har været
                virker vel bare lidt åndssvagt så at hente 2 spillere der er bedst på højrekant når vi stadig har Falk

                men hørte fra en tidligere "Ultras" igår at han var igang med at købe lejlighed i kbh(altså Falk) såååååå who knows hvad der sker

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg kan ikke forestille mig, at Kryger skulle være tiltænkt en rolle som back. Det er efterhånden en del år siden han spillede back, og det var bestemt ikke nogen udtalt succes. Det han har lykkedes med i Horsens, har netop været at være den her kantspiller, der har kunne fylde feltet op på indlæg, og har været en stor trussel både i åbent spil og på dødbolde. Det ville undre mig meget, hvis det ikke er den rolle han også er tiltænkt i OB.
                  muligt. Så må LJ være påtænkt en rolle i venstre. Det er vel også OB logik når han er bedst i højre..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    virker vel bare lidt åndssvagt så at hente 2 spillere der er bedst på højrekant når vi stadig har Falk

                    men hørte fra en tidligere "Ultras" igår at han var igang med at købe lejlighed i kbh(altså Falk) såååååå who knows hvad der sker
                    næ men kan jo også være han er tænkt til angrebet - mulighederne er mange

                    spekulationerne omkring falk og en København tur orker jeg simpelthen ikke.....det må han bare ikke gøre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      næ men kan jo også være han er tænkt til angrebet - mulighederne er mange

                      spekulationerne omkring falk og en København tur orker jeg simpelthen ikke.....det må han bare ikke gøre
                      Det samme her. Spurgte heller ikke videre ind til det..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        virker vel bare lidt åndssvagt så at hente 2 spillere der er bedst på højrekant når vi stadig har Falk

                        men hørte fra en tidligere "Ultras" igår at han var igang med at købe lejlighed i kbh(altså Falk) såååååå who knows hvad der sker
                        Falk spillede da en del kampe i venstre side og Emil i højre side i foråret...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Falk spillede da en del kampe i venstre side og Emil i højre side i foråret...
                          En hel del og en hel del..

                          Comment


                            Så vidt jeg husker har Falk og Emil og skiftet side under kampene, afhængig af kampens udvikling.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Så vidt jeg husker har Falk og Emil og skiftet side under kampene, afhængig af kampens udvikling.

                              MvT
                              Det er også sådan jeg husker det. Men fra kampens start er det nok nærmere 1-2 stykker

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...spillere-i-dag

                                Comment

                                Working...
                                X