Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Du har lige beskrevet Azer's kompetencer. :-)
    Jeg tager gerne velrettede slag for at forsvare TK, og der er meget sandhed i det du og andre er inde på her (vi behøver ikke betale dyrt for noget, vi allerede har); men jeg synes bare, at TK er undervurderet. Der er en grund til, at han igen og igen har fundet vej til FCKs startopstilling, på trods af, at både belgieren og Ståle Solbakken egentlig hellere ville bruge andre spillere. Han er bare den type, som tilsyneladende ikke laver det store og ikke har den store Wauw-faktor, men resultaterne bliver pudsigt nok bare bedre med ham på banen alligevel. Den type kunne vi godt bruge i OB, og jeg mener han er en klasse over Azer, som er lidt svær at vurdere potentialet i.

    Pt har vi på papiret mange centrale midtbanefolk, men kigger man nærmere efter, så har ingen af dem rigtigt formået at løfte den tunge rolle at binde holdet sammen. Måske hænger det også en del sammen med, at Troels har skiftet så meget rundt, at det har været svært for et makkerpar på den centrale midtbane at udvikle samarbejdet - for måske skal det netop ikke hænge på én spiller at binde holdet sammen. Man kan også tale opstilling og rollefordeling på midtbanen, hvor vi måske ganske enkelt ikke har typerne til at kunne kontrollere en 4-4-2 med meget possession (faktum er, at vi i mange kampe har haft bolden mindst).
    Under alle omstændigheder halter den centrale midtbane, og det er meget muligt, at løsningen slet ikke er en ny spiller, men mere at ny-tænke muligheder med de spillere, vi har. Så bliver det kildne spørgsmål bare, om vi har træneren, der kan det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Mange tak. Selvfølgelig vil Bo Henriksen aldrig tale sin egen spiller ned, men det lyder alligevel spændende, når han roser ham i sådanne vendinger.
      Last edited by Printzlau; 04-06-2014, 16:29.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
        Mange tak. Selvfølgelig vil Bo Henriksen aldrig tale sin egen spiller ned, men det lyder alligevel spændende, når han roser ham i sådanne vendinger.
        Hvor er det bare fedt med en gut som Bo Henriksen er bare giver den verbalt los. Ikke noget holde tilbage - kun fremad.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Kunne det nogen vi kunne bruge?

          http://www.bold.dk/nyt/Horsens-duo-s...od-Superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ser Marxen som et fint alternativ til JBL.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ser Marxen som et fint alternativ til JBL.
              I stedet for eller sammen med?
              Er han rendyrket VB?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                I stedet for eller sammen med?
                Er han rendyrket VB?
                I stedet for.

                Hvem jeg helst vil have, er hip som hap. JBL´s potentiale er vel større, mens Marxen vel er mere superliga klar lige nu.

                Ja, han er ren venstre back. Derudover kan nævnes at han er fynbo, samt at det var JH der hentede ham til Horsens.

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/Norouzi-afventer-Vejle-udspil
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    De Vejle-minutter jeg har set med Norouzi gør, at jeg bliver en smule nedtrykt, når jeg ser hans navn skrevet i en tråd med "ønsker og muligheder". Han er ikke en mulighed, det er han ikke god nok til. Et ønske er han i hvert fald overhovedet ikke. Han skøjter rundt. Der skal godt nok ske en enorm udvikling før jeg kan se ham spille på et etableret hold i Superligaen. Han er ikke engang en af de bedre for Vejle. Tak, men ellers tak.
                    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                      De Vejle-minutter jeg har set med Norouzi gør, at jeg bliver en smule nedtrykt, når jeg ser hans navn skrevet i en tråd med "ønsker og muligheder". Han er ikke en mulighed, det er han ikke god nok til. Et ønske er han i hvert fald overhovedet ikke. Han skøjter rundt. Der skal godt nok ske en enorm udvikling før jeg kan se ham spille på et etableret hold i Superligaen. Han er ikke engang en af de bedre for Vejle. Tak, men ellers tak.
                      må jeg spørge hvor meget du har set af VB i sæsonen. Umidddelbart har jeg også svært ved at se ham i OB, men jeg har intet set af VB så det er kun en fornemmelse.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                        De Vejle-minutter jeg har set med Norouzi gør, at jeg bliver en smule nedtrykt, når jeg ser hans navn skrevet i en tråd med "ønsker og muligheder". Han er ikke en mulighed, det er han ikke god nok til. Et ønske er han i hvert fald overhovedet ikke. Han skøjter rundt. Der skal godt nok ske en enorm udvikling før jeg kan se ham spille på et etableret hold i Superligaen. Han er ikke engang en af de bedre for Vejle. Tak, men ellers tak.
                        Har ikke set ham i Vejle men syntes at han var spændende offensiv i BIF de par kampe han fik..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg har set en håndfuld Vejle-kampe i denne sæson, og Norouzi har ikke imponeret mig på nogen måde. Jeg ville langt hellere forlænge med Barrett, eller hente Marxen for den sags skyld.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                            Jeg var inde på Sochauxs forum og læse lidt om Traoré. Jeg er ikke særligt god til at forstå det franske sprog og Google Translate har også lidt problemer.

                            Sådan som jeg forstod det, så er de rimelig bitre over den handel. Han er skadet konstant. Han var en del af truppen i forrige sæson (var dog ude med lidt muskelskader etc.), men drog så til CAN og vendte ukampdygtig hjem. Han har været igennem knæoperation(er), men har endnu ikke været i stand til at spille fodbold. Det lyder lidt som om, at de mere eller mindre har opgivet at se ham på banen for Sochaux igen.

                            Han nåede 11 kampe i 12/13 og er noteret for 0 i 13/14. Det kunne tyde på vi solgte ham på det rigtige tidspunkt - og det endda til en rigtig god pris.

                            Til dem der vil læse mere, så har de en tråd om ham på deres forum lige her: http://www.planetesochaux.com/forum/...howtopic=11688
                            Angående Traore - så smed jeg en fransk kyndig på deres forum, hun sagde at det virkede til at fansne ikke vil dømme traore som spiller, da de ikke har set meget til ham, og at de virkede mere sure på deres nuværende træner for ikke at håndtere/træne/passe på traore.

                            EDIT: ved godt det er et indlæg som er et par dage gammelt, men det gjorde mig nysgerrig - tog bare lidt tid at få skidtet oversat :b

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Angående Traore - så smed jeg en fransk kyndig på deres forum, hun sagde at det virkede til at fansne ikke vil dømme traore som spiller, da de ikke har set meget til ham, og at de virkede mere sure på deres nuværende træner for ikke at håndtere/træne/passe på traore.

                              EDIT: ved godt det er et indlæg som er et par dage gammelt, men det gjorde mig nysgerrig - tog bare lidt tid at få skidtet oversat :b
                              Tak for info! Godt med lidt nyt om gamle spillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                må jeg spørge hvor meget du har set af VB i sæsonen. Umidddelbart har jeg også svært ved at se ham i OB, men jeg har intet set af VB så det er kun en fornemmelse.
                                Tror alligevel jeg er oppe på en seks-otte kampe, heraf et par stykker af dem på stadion. Jeg kan ikke se hvad han kan bringe, som vi eks. ikke kan få dækket af JBL eller andre. Han er en middelmådig 1. divisionsspiller, og ligner ikke en, der kan drive det meget videre end det.
                                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                                Comment

                                Working...
                                X