Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
    OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.

    OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.

    Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.
    http://www.transfermarkt.co.uk/rober...spieler/186763

    25 mål i 34 kampe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
      En anden bruger nævnte vidst også Emil Nielsen fra FC Roskilde.. Manden har lavet 32 mål i 26-27 kampe hvoraf kun et enkelt skulle være på straffe, så vidt jeg er orienteret..

      Derudover er han kun 20 år... Jeg syns han kunne være en spændende spiller med alderen og målnæsen i orden... :)

      Nogen der kan sige lidt om ham som spiller??
      Han scorede endda kun et mål i de første 8 kampe, så formkurven er da opadgående:-)

      Han blev kåret til årets profil i 2.division øst.

      Kender ikke noget til ham, men synes det lyder ret imponerende af så ung en spiller.

      Comment


        Lyder til at Enevoldsen er på vej til Aab

        http://www.bt.dk/fodbold/aab-forhand...or-profil-hjem

        det gør mig ikke det store at vi ikke er med i det kapløb

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Han scorede endda kun et mål i de første 8 kampe, så formkurven er da opadgående:-)

          Han blev kåret til årets profil i 2.division øst.

          Kender ikke noget til ham, men synes det lyder ret imponerende af så ung en spiller.
          En af mine venner spiller i FC Roskilde, og betegner ham som meget gennembrudsstærk qua hans hurtighed. Han har vist god teknik, og gør sig vist allerbedst som omstillingsspiller, hvor det går hurtigt fremad. Desuden skulle han være ret træfsikker a la Abdallaoue.

          Han kommer desuden fra den samme landsbyklub, som jeg selv har spillet i. MUK, som dog ikke eksisterer længere på seniorniveau. :)

          Så ham gerne som breddespiller i klubben, især fordi han blot er 20.

          Comment


            Noget for os?

            http://www.bold.dk/nyt/TK-regner-ikke-med-FCK-fremtid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej tak. Han er en glorificeret boldflytter. Han er ikke bedre end de fire centrale midtbanespillere vi allerede har. Og det er vel det sted på banen vi mindst har brug for endnu en breddespiller.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Nej tak. Han er en glorificeret boldflytter. Han er ikke bedre end de fire centrale midtbanespillere vi allerede har. Og det er vel det sted på banen vi mindst har brug for endnu en breddespiller.
                syntes måske ikke den rigtige balance på midtbanen har været tilstede, eller har været svær at finde men vi har ihvertfald rigeligt med folk til at udfylde de pladser - så håber da at JH kigger på forsvar og angreb først - der er manglerne væsenligt større

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                  Jeg har lige set første halvleg af Brønshøj mod Hobro. Umiddelbart synes jeg, at Emil Berggreen fra Brønshøj virker som en spændende angriber. Han er et fyrtårn, der ikke er bange for at slå sig. Han er først lige fyldt 21 år og har scoret et mål per 185. minut i denne sæson. I alt 11 mål. Han er fra første division og har kontraktudløb til nytår, så han må formodes at være billig. Han kunne være spændende at få ind som en ny Jeppe. Dog fra en lidt højere hylde og med udviklings- og videresalgspotentiale.

                  - Edit -
                  I følge Wikipedia er han 198 centimeter høj.
                  Elsker de store typer! (Har dog ikke set ham spille så må indtil nu tage dine ord for gode varer!)

                  Har han relation til Klaus Berggren?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg ville sige "Ja!". Men for det første har vi så mange andre steder på byggepladsen at kigge hen (backs, midterforsvar, angriber), at det næppe kommer på tale, for det andet så skal han nok stadig have en pæn løn, hvilket gør andre valg mere oplagte (for ham).
                    Når jeg er positiv, så er det fordi vi trods mange spillere til den centrale midtbane stadig ikke har fundet den spiller, der kan levere defensiv indsats, rolig boldomgang og overblik i én. Her har TK nogle oplagte kvaliteter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg ville sige "Ja!". Men for det første har vi så mange andre steder på byggepladsen at kigge hen (backs, midterforsvar, angriber), at det næppe kommer på tale, for det andet så skal han nok stadig have en pæn løn, hvilket gør andre valg mere oplagte (for ham).
                      Når jeg er positiv, så er det fordi vi trods mange spillere til den centrale midtbane stadig ikke har fundet den spiller, der kan levere defensiv indsats, rolig boldomgang og overblik i én. Her har TK nogle oplagte kvaliteter.
                      Helt enig... Fundamentet skal til at gøres færdig nu, før vi bygger mere oven på...
                      Til gengæld vil jeg nu langt hellere se Azer på den defensive, end TK...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                        Elsker de store typer! (Har dog ikke set ham spille så må indtil nu tage dine ord for gode varer!)

                        Har han relation til Klaus Berggren?
                        Jeg kender ham ikke synderlig godt. Jeg har kun set den ene halvleg med ham. Men han virkede dog som en spændende spiller, der kan nogle ting, som ingen af vores andre spillere kan. Alt Brønshøjs spil var centreret omkring ham. Enten lange bolde op til ham eller indlæg i mod ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg ville sige "Ja!". Men for det første har vi så mange andre steder på byggepladsen at kigge hen (backs, midterforsvar, angriber), at det næppe kommer på tale, for det andet så skal han nok stadig have en pæn løn, hvilket gør andre valg mere oplagte (for ham).
                          Når jeg er positiv, så er det fordi vi trods mange spillere til den centrale midtbane stadig ikke har fundet den spiller, der kan levere defensiv indsats, rolig boldomgang og overblik i én. Her har TK nogle oplagte kvaliteter.
                          TK er lige præcis den flegmatiske midtbanetype, vi ikke har brug for flere af.

                          Comment


                            Et lille portræt af manden her:

                            http://kanalsport.dk/indslag/kom-tae...-fra-tingbjerg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg ville sige "Ja!". Men for det første har vi så mange andre steder på byggepladsen at kigge hen (backs, midterforsvar, angriber), at det næppe kommer på tale, for det andet så skal han nok stadig have en pæn løn, hvilket gør andre valg mere oplagte (for ham).
                              Når jeg er positiv, så er det fordi vi trods mange spillere til den centrale midtbane stadig ikke har fundet den spiller, der kan levere defensiv indsats, rolig boldomgang og overblik i én. Her har TK nogle oplagte kvaliteter.
                              Du har lige beskrevet Azer's kompetencer. :-)

                              Comment


                                eller Diarra's kompetencer (hvis man da brugte ham på defensiv midt, som er hans yndlingsplads)
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                                JM Barometer 1
                                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X