Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    spændende bud, siger jeg. Han er vel lidt glemt i det kinesiske eksil. Han ejer vel stadig harens vigtigste våben, men er han den skarpretter vi savner....måske måske 👍
    Specielt spændende er det at det jo vel var selv samme Jesper Hansen der var med til at sende Macena til Kina i sin tid?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Specielt spændende er det at det jo vel var selv samme Jesper Hansen der var med til at sende Macena til Kina i sin tid?
      kanske det også var JH der hentede ham til ACH for endnu længere siden
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        kanske det også var JH der hentede ham til ACH for endnu længere siden

        Jammen det var det da

        Comment


          Er der en, som kan forklare, hvilken betydning det får, når transfervinduet åbner?

          Klubberne har jo allerede købt spillere nu, før vinduet er åbnet.

          Jeg er med på, at det har en betydning, når vinduet lukker, men hvilken betydning har det, om det er åbnet eller ej?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Er der en, som kan forklare, hvilken betydning det får, når transfervinduet åbner?

            Klubberne har jo allerede købt spillere nu, før vinduet er åbnet.

            Jeg er med på, at det har en betydning, når vinduet lukker, men hvilken betydning har det, om det er åbnet eller ej?
            Tæt på, ikke en hujende fis.

            Når folk siger "transfervinduet er ikke engang åbent endnu", så ved de ikke hvad de selv siger

            Den betydning der er, er hvornår spilleren rent faktisk tiltræder i den daglige træning og får løn af den købende klub (det kan ikke ske inden vinduet åbner).
            Last edited by Polle; 29-06-2014, 13:01.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Er der en, som kan forklare, hvilken betydning det får, når transfervinduet åbner?

              Klubberne har jo allerede købt spillere nu, før vinduet er åbnet.

              Jeg er med på, at det har en betydning, når vinduet lukker, men hvilken betydning har det, om det er åbnet eller ej?

              Vinduet åbnede i DK den 11. juni.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Vinduet åbnede i DK den 11. juni.
                Ok. Tak. Stiften skriver i dag om, at OB savner en angriber og også er på jagt. I den forbindelse skriver Stiften optimistik om, at vinduet snart åbner. Det giver så mening, hvis det er i andre lande. Men hvilke lande er det i så fald? FCK har fx hentet en spiller i Holland.

                Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Ok. Tak. Stiften skriver i dag om, at OB savner en angriber og også er på jagt. I den forbindelse skriver Stiften optimistik om, at vinduet snart åbner. Det giver så mening, hvis det er i andre lande. Men hvilke lande er det i så fald? FCK har fx hentet en spiller i Holland.

                  Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)
                  http://www.fodbold-transfers.dk/indh...ter-og-sommer/

                  Comment


                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nyt-klubskifte

                    Hvis han kan hentes billigt vil jeg helt sikkert være positiv overfor at hente ham tilbage..

                    Ham og kadrii på toppen vil kunne starte et voldsomt genpres - og pres i det hele taget :)

                    Hvad er jeres holdning til at se Marcus P tilbage??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nyt-klubskifte

                      Hvis han kan hentes billigt vil jeg helt sikkert være positiv overfor at hente ham tilbage..

                      Ham og kadrii på toppen vil kunne starte et voldsomt genpres - og pres i det hele taget :)

                      Hvad er jeres holdning til at se Marcus P tilbage??
                      http://youtu.be/n_qOwEbG2mk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        han har været oppe at vende før, og jeg medgiver at han er agresiv i sit genpres men jeg mener ikke han er sikker/kynisk nok foran kassen. Der er for mange "smuttere" på store chancer
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Tja. Det kommer lidt an på hvad de andre muligheder er vel.
                          Men umiddelbart Been there Done that

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            han har været oppe at vende før, og jeg medgiver at han er agresiv i sit genpres men jeg mener ikke han er sikker/kynisk nok foran kassen. Der er for mange "smuttere" på store chancer
                            Spørgsmålet er nok snarere, om vi har råd til ham. Marcus P er måske lidt over det, vi kan håbe på, rent navnemæssigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Ok. Tak. Stiften skriver i dag om, at OB savner en angriber og også er på jagt. I den forbindelse skriver Stiften optimistik om, at vinduet snart åbner. Det giver så mening, hvis det er i andre lande. Men hvilke lande er det i så fald? FCK har fx hentet en spiller i Holland.

                              Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)
                              Man kan godt købe spilleren før vinduet åbner, han skifter bare først når det er.....åbent :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Marcus P skal da være velkommen. Har altid godt kunne lide ham, en dejlig agressiv type der aldrig giver op. Jeg tror også problemet mere ligger i økonomien, har vi råd til ham?

                                Men umiddelbart kom du bare Marcus P ;)

                                Comment

                                Working...
                                X