Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægSpecielt spændende er det at det jo vel var selv samme Jesper Hansen der var med til at sende Macena til Kina i sin tid?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægEr der en, som kan forklare, hvilken betydning det får, når transfervinduet åbner?
Klubberne har jo allerede købt spillere nu, før vinduet er åbnet.
Jeg er med på, at det har en betydning, når vinduet lukker, men hvilken betydning har det, om det er åbnet eller ej?
Når folk siger "transfervinduet er ikke engang åbent endnu", så ved de ikke hvad de selv siger
Den betydning der er, er hvornår spilleren rent faktisk tiltræder i den daglige træning og får løn af den købende klub (det kan ikke ske inden vinduet åbner).Last edited by Polle; 29-06-2014, 13:01.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægEr der en, som kan forklare, hvilken betydning det får, når transfervinduet åbner?
Klubberne har jo allerede købt spillere nu, før vinduet er åbnet.
Jeg er med på, at det har en betydning, når vinduet lukker, men hvilken betydning har det, om det er åbnet eller ej?
Vinduet åbnede i DK den 11. juni."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVinduet åbnede i DK den 11. juni.
Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægOk. Tak. Stiften skriver i dag om, at OB savner en angriber og også er på jagt. I den forbindelse skriver Stiften optimistik om, at vinduet snart åbner. Det giver så mening, hvis det er i andre lande. Men hvilke lande er det i så fald? FCK har fx hentet en spiller i Holland.
Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nyt-klubskifte
Hvis han kan hentes billigt vil jeg helt sikkert være positiv overfor at hente ham tilbage..
Ham og kadrii på toppen vil kunne starte et voldsomt genpres - og pres i det hele taget :)
Hvad er jeres holdning til at se Marcus P tilbage??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nyt-klubskifte
Hvis han kan hentes billigt vil jeg helt sikkert være positiv overfor at hente ham tilbage..
Ham og kadrii på toppen vil kunne starte et voldsomt genpres - og pres i det hele taget :)
Hvad er jeres holdning til at se Marcus P tilbage??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan har været oppe at vende før, og jeg medgiver at han er agresiv i sit genpres men jeg mener ikke han er sikker/kynisk nok foran kassen. Der er for mange "smuttere" på store chancer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægOk. Tak. Stiften skriver i dag om, at OB savner en angriber og også er på jagt. I den forbindelse skriver Stiften optimistik om, at vinduet snart åbner. Det giver så mening, hvis det er i andre lande. Men hvilke lande er det i så fald? FCK har fx hentet en spiller i Holland.
Beklager hvis jeg helt har misforstået noget:)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment