Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er dog en dårlig ting ved Izunna handlen. Efter vi har landet ham, er vi løbet tør for rygter :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Der er dog en dårlig ting ved Izunna handlen. Efter vi har landet ham, er vi løbet tør for rygter :)

      Comment


        Fåååååck jeg elsker den knægt allerede

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...elig-i-rusland

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fåååååck jeg elsker den knægt allerede

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...elig-i-rusland
          Han lyder som en knægt med prioriteringerne i orden. Han skal nok blive succes - Og det er jeg slet ikke i tvivl om.

          Comment


            Hans tilgang og udtalelser luner kraftigt disse triste vintermåneder.

            Comment


              Fornuft fyr ham Izuuna. Han valgte den samlede pakke, som Falk også har gjort
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Fornuft fyr ham Izuuna. Han valgte den samlede pakke, som Falk også har gjort

                ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fåååååck jeg elsker den knægt allerede

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...elig-i-rusland
                  Rigtigt fint. En mand som tænker om mere end penge, med rigtig gode prioriteter. Lyder som at han ikke blive kun en succes på grund af sine evner som fodboldspiller mem også for sin indstilling og menneskelige attitude. Jeg er virkelig glad at have ham i OB og tænker sin trøje vil være den næste OB-trøje jeg køber i fanshoppen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Fornuft fyr ham Izuuna. Han valgte den samlede pakke, som Falk også har gjort
                    det vil jo så vise sig senere om den samlede pakke fra FCK er det bedste valg for Falk. Jeg tænker at Izunna har, som han siger, valgt at steppe nedad både økonomisk og sportsligt for at være et "helt og lykkeligt" menneske. Falk der er "tryghedspiller" har valgt sportsligt, økonomisk, forventningsmæssigt og mediemæssigt at steppe op. Kun tiden vil vise om han kan klare det øgede pres. Jeg er ikke i tvivl om Izunna
                    Last edited by manner; 27-01-2016, 20:35.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Hvad har vi købt ham for ? Kr. ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg tror lige vi skal se, om ikke Yao og Tingagers udvikling de næste par år tvinger dig til at æde de ord. De har set meeeget lovende ud indtil videre.
                        Er Tingager sort ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          Hvad har vi købt ham for ? Kr. ?
                          Godt spørgsmål. Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Men det ville ikke chokere mig hvis prisen lå på en 3-4 millioner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Godt spørgsmål. Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Men det ville ikke chokere mig hvis prisen lå på en 3-4 millioner
                            Kan sgutte huske hvorfra, men synes jeg faldt over beløbet 5 mill. et eller andet sted.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Kan sgutte huske hvorfra, men synes jeg faldt over beløbet 5 mill. et eller andet sted.

                              MvT
                              det var et tal fra transfermarket.. Det siges at man ikke kan bruge det til en skiii

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                det var et tal fra transfermarket.. Det siges at man ikke kan bruge det til en skiii
                                Det kan man heller ikke. Men min fornemmelse siger mig, at man godt kan bruge det til at følge en tendens på en spiller. De konkrete beløb er ret so-so.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X