Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    1. Så du tror, at det udelukkende er godt at kommunikere positivt altid?
    2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende.
    Se længere nede.
    Last edited by claudes1; 28-08-2016, 09:15.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og det har de jo også sagt at der er.. Flere penge at bruge af.. Det er jo netop derfor at det er så irriterende at høre uge efter uge at man ikke aktivt gør noget for at forstærke truppen. Specielt når det går dårligt(igen).. Hvad er det for et signal at sende udad til selv om det måske ikke helt passer?? Det kan godt være at den gik i Horsens men det gør den altså ikke i OB hvor hjulene drejer noget anderledes..
      Hvorfor siger man mon ikke direkte, at man går efter 2 sikre forstærkninger til den offensive del af spillet?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        1. Så du tror, at det udelukkende er godt at kommunikere positivt altid?
        2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende.
        Du har en besynderlig aggressiv stil - har svært ved at se at den bærer frugt i dit job i uddannelsessektoren (vælger med vilje ikke at kalde den "industrien", som er dit eget ordvalg) - og det gør den faktisk heller ikke herinde .... Men det kan være at det kun er herinde at du bruger den stil.

        Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hvorfor siger man mon ikke direkte, at man går efter 2 sikre forstærkninger til den offensive del af spillet?
          Er det et spørgsmål eller en hentydning?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er det et spørgsmål eller en hentydning?
            Det er et spørgsmål, hvor et velovervejet svar kan gøre, at man for eftertiden lader være med at fare i flint, hver gang JH ikke melder ud, at man går efter forstærkninger, fordi truppen ikke er god nok eller bare går efter forstærkninger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvorfor siger man mon ikke direkte, at man går efter 2 sikre forstærkninger til den offensive del af spillet?
              Jeg kan ikke gætte det, der er masser af andre klubber der vælger, at sige hvad de åbenlyst burde gøre.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Du har en besynderlig aggressiv stil - har svært ved at se at den bærer frugt i dit job i uddannelsessektoren (vælger med vilje ikke at kalde den "industrien", som er dit eget ordvalg) - og det gør den faktisk heller ikke herinde .... Men det kan være at det kun er herinde at du bruger den stil.

                Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?
                Aggressiv stil? Synes, du er lidt trættende at debattere med. Du tillægger altid dine debattører et eller andet ondt motiv, det forstyrrer debatten. I den første, handler det om, hvorvidt du mener, det altid er godt at være udelukkende positiv? Det vil du ikke svare på.
                Dernæst forsøgte jeg med et sjovt billede (uha uha humor), der skulle illustrere, at når man er repræsentant for en organisation, betyder ens ordvalg noget, og det er dem der tegner billedet ud af til, ikke hvordan du tolker det. Men det var åbenbart for hård kost, med sådan lidt morsom tilgang.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er et spørgsmål, hvor et velovervejet svar kan gøre, at man for eftertiden lader være med at fare i flint, hver gang JH ikke melder ud, at man går efter forstærkninger, fordi truppen ikke er god nok eller bare går efter forstærkninger.
                  Så var det jo også mere en hentydning end et spørgsmål

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Aggressiv stil? Synes, du er lidt trættende at debattere med. Du tillægger altid dine debattører et eller andet ondt motiv, det forstyrrer debatten. I den første, handler det om, hvorvidt du mener, det altid er godt at være udelukkende positiv? Det vil du ikke svare på.
                    Dernæst forsøgte jeg med et sjovt billede (uha uha humor), der skulle illustrere, at når man er repræsentant for en organisation, betyder ens ordvalg noget, og det er dem der tegner billedet ud af til, ikke hvordan du tolker det. Men det var åbenbart for hård kost, med sådan lidt morsom tilgang.
                    "2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende."

                    Hvis det her skulle være en morsom tilgang skal du arbejde med dit materiale. For mig virker det nedladende og sarkastisk - på ingen måde morsomt - men sådan er det jo ofte på skrift - jeg kan ikke "høre" dit tonefald når du forsøger at være morsom.

                    Og så kan du meget passende svare på mit spørgsmål som du behændigt forsøger at komme udenom:

                    Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så var det jo også mere en hentydning end et spørgsmål
                      NEJ! Det var indledningen på en "Sokratisk" spørgemetode. Så det er faktisk meningen at du skal svare og så skal jeg nok stille dig et nyt spørgsmål, som passer til dit svar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        NEJ! Det var indledningen på en "Sokratisk" spørgemetode. Så det er faktisk meningen at du skal svare og så skal jeg nok stille dig et nyt spørgsmål, som passer til dit svar.
                        Ved godt, du nok ikke vil svare mig, men slå lige bremserne i dér, Sokrates, før du mere end antyder, at alle omkring dig er uvidende og dovne, hvis de ikke forstår, hvad du skriver til dem.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Ved godt, du nok ikke vil svare mig, men slå lige bremserne i dér, Sokrates, før du mere end antyder, at alle omkring dig er uvidende og dovne, hvis de ikke forstår, hvad du skriver til dem.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg er nød til at ringe til peter her. For jeg fatter ikke en meter

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            " Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?
                            Hvordan skulle det dog nogensinde kunne være gavnligt at sige i pressen, at man er tilfreds, når de sportslige resultater har været skuffende, og der er store frustrationer blandt sine tilhænger?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Hvordan skulle det dog nogensinde kunne være gavnligt at sige i pressen, at man er tilfreds, når de sportslige resultater har været skuffende, og der er store frustrationer blandt sine tilhænger?
                              Tilfreds med hvad? - han har masser af kritiske udtalelser om spillet og resultaterne - bare ikke om truppen som et hele. Jeg kan ikke se, at det kan overraske nogen og at I lægger så meget i, at han ikke skriver at vi pine død skal have forstærkninger, hvis det her skal gå (og ja, det er skarpt formuleret - men denne skulle dække alle mulige formuleringer, som minder om det grundlæggende indhold i en sådan udtalelse)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg er nød til at ringe til peter her. For jeg fatter ikke en meter
                                Det var såmænd bare et lille dab til den person, der skriver et nedladende indlæg til dig, hvor han bruger udtrykket "sokratisk", som er en hentydning til den græske filosof Sokrates, der brugte en stor del af sit virke på at prikke til mennesker, som efter hans mening var for dovne og uvidende til at reflektere over samfundet. Refleksion igennem endeløs prikken til og udfordring. Sokratisk dialog betyder at udfordre dig til at reflektere over spørgsmålene og ikke bare tage andres ord for pålydende.

                                Jeg omskrev det bare til, at vedkommende talte nedladende til dig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X