Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg tror ikke det er hans mening at stemple nogen. Men fakta kan man ikke benægte. Selvfølgelig er der forskel på folk fra Skandinavien og en anden verdensdel.
Så vi er helt enige, kom endelig med noget faktuelt!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Jøsses, hvordan i alverden kan du tro at JH skaffer 3 super spillere. Med hans hitrate, så skal han jo signe med 66 spillere, for at ramme 3 gode. Mette Fugl ville have bedre muligheder end JH for at løse opgaven
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, præcis som alle andre spillere :D.
Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, præcis som alle andre spillere :D.
Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
Andre mennesker er som regel anderledes end en selv, og andre kulturer som regel anderledes end den vi kender... Om Tåhyler lige har ret i det han siger, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over... hvilket du jo heller ikke kan...
Leave a comment:
-
Her er Izunnas ord... Som er en omgang hø... Altså det her startede allerede i sommers, hvor han ikke manglede spilletid. Og problemet med hans Instagram status, er tilsyneladende at medierne bare skriver hvad de vil.
Og så slutter han af på samme måde som alle de andre udtalelser, "lige nu er jeg OB spiller, men nu må vi se"...
Så der er ikke låg på noget fra hans side, som jeg ser det.
Tværtimod, det lyder ikke helt som om de er enige om hvordan de dealer med det, som JH ellers udtrykte det...
Få ham skippet!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nter-fremtidenLast edited by Kaspernon; 10-01-2017, 16:32.
Leave a comment:
-
"Om man er fodboldspiller i OB eller et andet sted – eller om man skal et andet sted hen"
"Så længe vi har en kontrakt med Izunna"
"så længe han er OB-spiller"
"Så længe han er OB-spiller"
"Så længe han er OB-spiller"
5 formuleringer i et kort interview. Det giver håb at Izunna bliver fortid i klubben...
Leave a comment:
-
Spar os for det der FC Midtjyske-engelsk-lyd-smart-købmandssprog, Jesper Hansen. Du er ikke en skid smart. Og skaf så de tre A-spillere, som holdet har brug for.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSynes da, at det virker som en fornuftig håndtering af tingene. Hvad skulle de ellers have gjort nu?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMeget klar fremstilling.
Afrikanske spillere er oftest i meget høj grad afhængige at være glade, når de spiller. På mig virker det som om at Izunna både er indkøbt til den forkerte plads og ikke er behandlet, som man er nødt til. Har jeg ret, er det altså ikke kun JH der har svigtet, men også trænerstaben. Og husk, at han faktisk gjorde det ret godt i sidste kamp, han var med.
Leave a comment:
-
Meget klar fremstilling.
Afrikanske spillere er oftest i meget høj grad afhængige at være glade, når de spiller. På mig virker det som om at Izunna både er indkøbt til den forkerte plads og ikke er behandlet, som man er nødt til. Har jeg ret, er det altså ikke kun JH der har svigtet, men også trænerstaben. Og husk, at han faktisk gjorde det ret godt i sidste kamp, han var med.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDet hele lugter alvorligt af, at hverken Jesper Hansen eller Kent Nielsen havde kendskab til Izunna, da man hentede ham. Man kendte ham naturligvis fra FCM, men når Jesper Hansen kan gå ud og sige, at han er en fremragende boldfordeler og spilopbygger, så er der noget galoperende galt i vores scouting af spilleren.
Der kan være gået meget galt for Izunna siden FCM, som det er svært at forsikre sig mod. Det er jeg helt med på. Dels tror jeg ikke et øjeblik på, at han er født i 1990, dels virker han meget skrøbelig og ustabil psykisk.
Men at man henter en dårlig udgave af Makrini til at spille en 8'er-plads er bare så typisk for Jesper Hansens arbejde i OB. Han mangler helt basal viden (og sikkert også input fra scouts), som har kostet OB et enormt beløb i fejlkøb og kontraktopløsninger. Det er mig en gåde, at han får lov at fortsætte, for vi har med garanti ikke set de sidste fejl fra hans side.
På den facon er det måske meget godt, at han er så defensiv i sine transfers, fordi chancen for fejlkøb fra hans side (historisk set) er helt absurd stor. Omvendt HAR vi jo brug for forstærkninger, så det er en meget ondsindet og skidt situation, som klubben nu står i. Chancen for at Jesper Hansen endnu engang skyder forbi skiven er bare alt for stor, men vi har ikke råd til at lade være.
" Chancen for at Jesper Hansen endnu engang skyder forbi skiven er bare alt for stor, men vi har ikke råd til at lade være."
Hmmm ,, ved sgu snart ikke om ikke det er sådan at vi snarere ikke har råd til at lade ham prøve for chancen for at JH lykkedes med et transfervindue er forsvindende lille , så det svarer til at købe en masse lottokuponer om lørdagen for at redde sin kuldsejlede økonomi .
Leave a comment:
Leave a comment: