Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Mjaa. Størstedelen af klubberne i superligaen har altså kun 2 keepere. Jeg er ikke særligt bekymret mht Tørnes. Ukomplicerede fiberskader heler generelt ret hurtigt - indenfor et par uger - især for en person med daglig adgang til fysioterapeut, og som er elitesportsmand.

    https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...f-hasemuskler/

    Og selv hvis Tørnes ikke bliver klar, har vi stadig Koval klar, og han virker altså ikke til at være særligt sårbar overfor skader.
    Worst-case scenario er, at vi må sætte en U19-keeper på mål i maksimalt et par kampe, hvis Koval også går i stykker. Ellers har vi bare en U19-keeper på bænken. Jeg har såmænd set værre i min anden hjerteklub, Newcastle.

    For mig er det ret krakilsk med den målmandssnak. Lad os tage den, såfremt Tørnes virkeligt ikke bliver klar igen OG Maksym går i stykker

    Lad os håbe at det ikke kommer til det

    Comment


      Indeed!

      Comment


        Der er tidligere snakket en smule om, at Izunna og Hassan er gode venner. Hassan er kontraktfri til sommer. Er det en mulighed at tilknytte ham, så skal man gå efter det. Hvis man smider et par millioner i sign on + en ok løn. Så får vi en ok billig og dygtig spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Der er tidligere snakket en smule om, at Izunna og Hassan er gode venner. Hassan er kontraktfri til sommer. Er det en mulighed at tilknytte ham, så skal man gå efter det. Hvis man smider et par millioner i sign on + en ok løn. Så får vi en ok billig og dygtig spiller.
          Han er klart en værdig afløser for Falk, og en man bør følge. Synes dog hans skadeshistorik er noget bekymrende, men klart en spiller jeg er villig til at satse på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Han er klart en værdig afløser for Falk, og en man bør følge. Synes dog hans skadeshistorik er noget bekymrende, men klart en spiller jeg er villig til at satse på.
            hvis muligheden byder sig skal den da forfølges, men jeg tror nu i første omgang at der er investeret i fremtiden med Yao og måske Jóan til vk. De har så ca 6 mdr. til at imponere trænerteamet og overbevise om at de er klar til opgaven
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Kan vi få Hassan, så er det bare ja tak. Synes vi mangler en kant til når Rasmus smutter. Joan, Desler og Greve dækker andet end kant, så selv om det er deres foretrukne, kan vi hurtigt komme i bekneb.

              Som Zohore afløser, tænker jeg lidt Brock-Madsen, ifølge transfermart kører det ikke lige på skinner i Birmingham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Han er klart en værdig afløser for Falk, og en man bør følge. Synes dog hans skadeshistorik er noget bekymrende, men klart en spiller jeg er villig til at satse på.
                Han er en dygtig spiller, ja.
                Nu har jeg ikke helt styr på hans skadeshistorik udover at han brækkede benet i efteråret, hvis jeg husker rigtigt - og det kan vel ikke rigtigt tilskrives, at han er sådan en, der ofte render ind i en skade.

                Jeg ville bestemt ikke stemme imod, hvis han syntes værende på vej til OB.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Han er en dygtig spiller, ja.
                  Nu har jeg ikke helt styr på hans skadeshistorik udover at han brækkede benet i efteråret, hvis jeg husker rigtigt - og det kan vel ikke rigtigt tilskrives, at han er sådan en, der ofte render ind i en skade.

                  Jeg ville bestemt ikke stemme imod, hvis han syntes værende på vej til OB.
                  Næ det er da også bare mig der kaster ud med ufaktuelle konstateringer. Kiggede lige superstats igennem, og der er intet der indikerer han særlig skadet, udover den her sæson. Det må være mig der ude i tågerne synes han er meget skadet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    hvis muligheden byder sig skal den da forfølges, men jeg tror nu i første omgang at der er investeret i fremtiden med Yao og måske Jóan til vk. De har så ca 6 mdr. til at imponere trænerteamet og overbevise om at de er klar til opgaven
                    Mon ikke at han er snuppet hvis vi venter indtil da'? Han er jo fri til at skrive med nu udenom FCM ... Men han vilmformentligt gerne se tiden an ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Mon ikke at han er snuppet hvis vi venter indtil da'? Han er jo fri til at skrive med nu udenom FCM ... Men han vilmformentligt gerne se tiden an ..
                      go' pointe, men det er op til KN og JH at vurdere. KN er vel også ansat til at udvikle talenter, og med det Yao har vist indtil nu (og det KN siger om ham) tror jeg ikke det er 1. prioriteten til sommervinduet
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Der er tidligere snakket en smule om, at Izunna og Hassan er gode venner. Hassan er kontraktfri til sommer. Er det en mulighed at tilknytte ham, så skal man gå efter det. Hvis man smider et par millioner i sign on + en ok løn. Så får vi en ok billig og dygtig spiller.
                        Ligesom at det ikke var interessant at komme til OB i sommers for Izunna, vil det heller ikke være det for Hassan nu. Når han er skadesfri er han et rigtigt godt bud i startopstillingen hos FCM, hvorfor skulle han tage et par store skridt ned til OB? Det er sgu for søgt, venner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ligesom at det ikke var interessant at komme til OB i sommers for Izunna, vil det heller ikke være det for Hassan nu. Når han er skadesfri er han et rigtigt godt bud i startopstillingen hos FCM, hvorfor skulle han tage et par store skridt ned til OB? Det er sgu for søgt, venner.
                          Den ligger da lige til højrebenet! Det er jo OB! Hvem vil ikke gerne skifte til OB? ;-)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Den køber jeg heller ikke. Jeg ville også gerne skifte til OB.

                            Comment


                              Kunne dette være os? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-fcv-kleppert

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                99,99% nej... Måske BIF kunne finde på at lave en 4 måneders backup løsning..
                                Eller et bundhold med lidt defensive kvaler

                                Comment

                                Working...
                                X