Oprindeligt indsendt af tommyob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Nærmere 2 1/2 fejlkøb. JBL eller Kirke skal bare væk hurtigst muligtOprindeligt indsendt af nixcha Se indlægAri har 1 år endnu, Kirkeskov har vi 2½ år endnu og JBL 1½ år endnu. Det har næppe 1.prioritet m VB nu her, men til sommer kunne situationen jo se anderledes ud. Da Silva har umiddelbart gjort det OK, og han ville i hvert fald være et stort skridt op i forhold til Kirkeskov, der desværre ligner et totalt fejlkøb.
Comment
-
du har ret, det virker ikke sandsynligt at det er 1. prioritet, og det skal det næppe heller være..Kirke ligne ganske rigtigt et fejlkøbOprindeligt indsendt af nixcha Se indlægAri har 1 år endnu, Kirkeskov har vi 2½ år endnu og JBL 1½ år endnu. Det har næppe 1.prioritet m VB nu her, men til sommer kunne situationen jo se anderledes ud. Da Silva har umiddelbart gjort det OK, og han ville i hvert fald være et stort skridt op i forhold til Kirkeskov, der desværre ligner et totalt fejlkøb.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ari er 1. valget, men han skal vel heller ikke vide sig sikker, størsteproblem er vel at hverken Kirke eller JBL er klarOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNærmere 2 1/2 fejlkøb. JBL eller Kirke skal bare væk hurtigst muligtBelieve OB
Comment
-
Så kunne man give Ari Highheels eller en stige...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske for at ham Greko på højre wing ikke skal have en fordel i højden på 40-50 cm
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Da Silva kan vi ikke bruge, han har tørnet ud for 2 klubber allerede i denne sæson... Kunne ellers se han var stærkt utilfreds oppe i Randers, måske lige til den voldsomme side, men det ser da også lidt trist ud for ham, reserve status i de to eneste klubber han har mulighed for at kan spille for i Suppen resten af sæsonen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
som nævnt før er det næppe 1. prioritet at erhverve en ny vb, og personligt kunne jeg tænke mig at se en Desler-type på vk som afløser for EL for at se om det kunne have positiv virkning på vores vb at der faktisk ville være en spiller som bruger sin fysik i de defensive løb også..her tænker jeg at specielt Kirke MÅSKE ville kunne fungere bedre end tilfældet er nu.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDa Silva kan vi ikke bruge, han har tørnet ud for 2 klubber allerede i denne sæson... Kunne ellers se han var stærkt utilfreds oppe i Randers, måske lige til den voldsomme side, men det ser da også lidt trist ud for ham, reserve status i de to eneste klubber han har mulighed for at kan spille for i Suppen resten af sæsonen...Believe OB
Comment
-
Nogen der kender til Niels Bisp Rasmussen, 22 år og anfører i Vejle?
21U-landskampe, ifølge DBU's statistik, og udløb til sommer.
Han fik årets U 17-Arla talentpris i 2009.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-ikke-noget/Last edited by OB er Gud; 05-11-2015, 15:21.
Comment
-
jeg læste om ham for et par dage siden. Han er efter sigende et stort talent i cf. VB vil MEGET gerne forlænge med ham. Han har sin unge alder til trods vist store lederevner på- og udenfor banen, siger min VB-fan ven til mig. Jeg vil mene han er et oplagt transfermål for os, men der er helt sikkert flere om buddet, så det bliver helt sikkert vanskeligt, men sikkert ikke umuligtOprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægNogen der kender til Niels Bisp Rasmussen, 22 år og anfører i Vejle?
21U-landskampe, ifølge DBU's statistik, og udløb til sommer.
Han fik årets U 17-Arla talentpris i 2009.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-ikke-noget/Believe OB
Comment
Comment