Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "Maksym har tabt sig nogle kilo og har trænet hårdere. Han er den eneste målmand, som vi har lige nu. Vi kunne godt have tænkt os, at Michael Tørnes havde været mere i gang, end han har været. Det havde været godt med konkurrence på pladsen. Koval har et par fejl, der ikke bliver straffet mod Djurgården. Der står den. Vi kunne altid godt tænke os, at spillerne var dygtigere. Vi kan ikke bare købe en ny keeper og to midtstoppere, siger Kent Nielsen til Fyens Stiftstidende."

    Et? Kun et? Jeg har flere...
    ikke lige det vi har hørt i trænings rapporter. Men vi håber alle

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det er jeg da fuldstændig hamrende ligeglad med.. Men det er altså JH's ansvar at skaffe spillere og økonomien til det..
      Det er da tydeligt mellem linierne at KN ville tage imod en god målmand med kyshånd. Og hvad er det da for noget ævl med at økonomien skal være til det???
      Vi solgte en spiller for 10 mill + på sidstedagen og nu har vi ikke råd til at beholde Radza eller hente en transferfri målmand i 4-5 måneder????..
      Håbløst håbløst håbløst... Og endnu mere håbløst hvis der sidder nogen og tænker at vi ikke har muligheden for at forbedre den nuværende situation...

      En forkert bevægelse og vi har en U19 målmand i debut om 14 dage
      Jesper Hansen bliver ved med at udstille hans faglige inkompetence, han er bare ikke dygtig nok, så enkelt er det faktisk...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        ikke lige det vi har hørt i trænings rapporter. Men vi håber alle
        Og Kents udtalelser betyder ja også at JH hentede en dårlig målmand, uden kampform og med for mange kilos. Og det er alt vi har i foråret på målmandsposition? Fint at han til mindst tabte flere kilos... Tillykke JH! Et sandt mesterværk! (Ironie anvendes)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jesper Hansen bliver ved med at udstille hans faglige inkompetence, han er bare ikke dygtig nok, så enkelt er det faktisk...
          At slippe Radza når Tørnæs er ude med fiberskade er idiotisk og fejlagtigt af dimensioner når man ikke henter en ny..
          Jeg kan kun forestille mig panikken hvis Koval falder forkert ned de næste dage. At skulle tage den risiko for at spare 5 måneders Radza løn er jo kun besluttet af en der ikke er sit job voksent.. Så vil jeg sk... på at Radza måske havde andre ønsker...

          Sportsamatøren slår til igen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Og Kents udtalelser betyder ja også at JH hentede en dårlig målmand, uden kampform og med for mange kilos. Og det er alt vi har i foråret på målmandsposition? Fint at han til mindst tabte flere kilos... Tillykke JH! Et sandt mesterværk! (Ironie anvendes)
            Ja man kan godt høre at KN heller ikke er tilfreds med situationen.. Men vi håber da alle at Koval stepper up og spiller et fantastisk forår

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              At slippe Radza når Tørnæs er ude med fiberskade er idiotisk og fejlagtigt af dimensioner når man ikke henter en ny..
              Jeg kan kun forestille mig panikken hvis Koval falder forkert ned de næste dage. At skulle tage den risiko for at spare 5 måneders Radza løn er jo kun besluttet af en der ikke er sit job voksent.. Så vil jeg sk... på at Radza måske havde andre ønsker...

              Sportsamatøren slår til igen
              Det svare til at opsige kasko forsikringen på sin bil, vi spare lidt penge nu, men går bilen til gengæld i stykker, så står vi med håret i postkassen!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja man kan godt høre at KN heller ikke er tilfreds med situationen.. Men vi håber da alle at Koval stepper up og spiller et fantastisk forår
                O.k., håbet dør sidst...
                Men læser artiklen også at Kent kritiserer Koval for sin præstation i testkampen. Og at gøre det offetligt hentyder for mig at han mister tålmodighed med Koval og ser ingen stor lys i ham. Så bliver der ikke mange håb, desværre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det svare til at opsige kasko forsikringen på sin bil, vi spare lidt penge nu, men går bilen til gengæld i stykker, så står vi med håret i postkassen!
                  Ja det er en meget god sammenligning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    O.k., håbet dør sidst...
                    Men læser artiklen også at Kent kritiserer Koval for sin præstation i testkampen. Og at gøre det offetligt hentyder for mig at han mister tålmodighed med Koval og ser ingen stor lys i ham. Så bliver der ikke mange håb, desværre.
                    Sådan læser jeg den også.. Vi må forberede os på endnu et 1/2 år med rysten i bukserne lige så snart at han skal gribe en bold

                    Comment


                      Det er de samme børnefejl som vi heletiden har set fra Koval. Han bokser som en tøs, og selvom det er bolde han egentlig burde gribe, så er han så usikker at han vælger at bokse, selvom den konsekvent ikke ryger ud af farezonen. Jeg kan ikke se hvordan de kommende 2 uger skulle udvikle sig til bare en dårlig superliga målmand.
                      Jeg har rost JH meget for hans vindue i vinters, men uanset hvad, skulle der være hentet en konkurrent da Radza smuttede. Da det nu også viser sig Tørnes nok i hvert fald ikke rammer topformen til forårsstarten, så overstråler det jo selv manglen på indkøb af en midterforsvar i sommers!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det er de samme børnefejl som vi heletiden har set fra Koval. Han bokser som en tøs, og selvom det er bolde han egentlig burde gribe, så er han så usikker at han vælger at bokse, selvom den konsekvent ikke ryger ud af farezonen. Jeg kan ikke se hvordan de kommende 2 uger skulle udvikle sig til bare en dårlig superliga målmand.
                        Jeg har rost JH meget for hans vindue i vinters, men uanset hvad, skulle der være hentet en konkurrent da Radza smuttede. Da det nu også viser sig Tørnes nok i hvert fald ikke rammer topformen til forårsstarten, så overstråler det jo selv manglen på indkøb af en midterforsvar i sommers!
                        Vi må så bare håbe at modstanderne ikke straffer hans mange fejl så hårdt som vi så i efteråret..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Det er de samme børnefejl som vi heletiden har set fra Koval. Han bokser som en tøs, og selvom det er bolde han egentlig burde gribe, så er han så usikker at han vælger at bokse, selvom den konsekvent ikke ryger ud af farezonen. Jeg kan ikke se hvordan de kommende 2 uger skulle udvikle sig til bare en dårlig superliga målmand.
                          Jeg har rost JH meget for hans vindue i vinters, men uanset hvad, skulle der være hentet en konkurrent da Radza smuttede. Da det nu også viser sig Tørnes nok i hvert fald ikke rammer topformen til forårsstarten, så overstråler det jo selv manglen på indkøb af en midterforsvar i sommers!
                          Til det markerede:

                          Tørnes stod da heller ikke ret mange reserveholds kampe i efteråret, så det virker da som om han har været meget langt væk fra stort set alt i de sidste mange måneder.

                          Nu nævner KN også at han gerne ville have haft 2 forsvarer, så er sikker på han slet ikke er tilfreds med defensiven, og man kan jo godt forstå ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi må så bare håbe at modstanderne ikke straffer hans mange fejl så hårdt som vi så i efteråret..
                            Ja, men det bliver jo frygteligt at sidde med hjertet oppe i halsen hver gang vi har dødbolde i mod os endnu en halvsæson

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi må så bare håbe at modstanderne ikke straffer hans mange fejl så hårdt som vi så i efteråret..
                              Emil Larsen, Kirkeskov, Kryger og Radza er nede fra lønlisten. Vi har gode indtægter fra spillersalg. Yao, Tingager, Edmundsson ind. Det var ikke så dyrt.
                              Og nu er der ingen penge for at komme med mere end Koval og en U19 målmand uden erfaring i sæsonen? Latterligt.

                              Måske skulle JH selv stå mellem stængerne. Når han holder boldene fast kun halvt så godt som penge, så er han helt sikkert et bedre valg end Koval.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Til det markerede:

                                Tørnes stod da heller ikke ret mange reserveholds kampe i efteråret, så det virker da som om han har været meget langt væk fra stort set alt i de sidste mange måneder.

                                Nu nævner KN også at han gerne ville have haft 2 forsvarer, så er sikker på han slet ikke er tilfreds med defensiven, og man kan jo godt forstå ham.
                                Tror sgu også Tørnes havde slået Koval af, hvis han havde holdt sig skadesfri. Ikke fordi jeg er tosset med Tørnes, men han minder da om en målmand!

                                Comment

                                Working...
                                X