Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er tidligere snakket en smule om, at Izunna og Hassan er gode venner. Hassan er kontraktfri til sommer. Er det en mulighed at tilknytte ham, så skal man gå efter det. Hvis man smider et par millioner i sign on + en ok løn. Så får vi en ok billig og dygtig spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHan er klart en værdig afløser for Falk, og en man bør følge. Synes dog hans skadeshistorik er noget bekymrende, men klart en spiller jeg er villig til at satse på.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kan vi få Hassan, så er det bare ja tak. Synes vi mangler en kant til når Rasmus smutter. Joan, Desler og Greve dækker andet end kant, så selv om det er deres foretrukne, kan vi hurtigt komme i bekneb.
Som Zohore afløser, tænker jeg lidt Brock-Madsen, ifølge transfermart kører det ikke lige på skinner i Birmingham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHan er klart en værdig afløser for Falk, og en man bør følge. Synes dog hans skadeshistorik er noget bekymrende, men klart en spiller jeg er villig til at satse på.
Nu har jeg ikke helt styr på hans skadeshistorik udover at han brækkede benet i efteråret, hvis jeg husker rigtigt - og det kan vel ikke rigtigt tilskrives, at han er sådan en, der ofte render ind i en skade.
Jeg ville bestemt ikke stemme imod, hvis han syntes værende på vej til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHan er en dygtig spiller, ja.
Nu har jeg ikke helt styr på hans skadeshistorik udover at han brækkede benet i efteråret, hvis jeg husker rigtigt - og det kan vel ikke rigtigt tilskrives, at han er sådan en, der ofte render ind i en skade.
Jeg ville bestemt ikke stemme imod, hvis han syntes værende på vej til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvis muligheden byder sig skal den da forfølges, men jeg tror nu i første omgang at der er investeret i fremtiden med Yao og måske Jóan til vk. De har så ca 6 mdr. til at imponere trænerteamet og overbevise om at de er klar til opgaven"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMon ikke at han er snuppet hvis vi venter indtil da'? Han er jo fri til at skrive med nu udenom FCM ... Men han vilmformentligt gerne se tiden an ..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er tidligere snakket en smule om, at Izunna og Hassan er gode venner. Hassan er kontraktfri til sommer. Er det en mulighed at tilknytte ham, så skal man gå efter det. Hvis man smider et par millioner i sign on + en ok løn. Så får vi en ok billig og dygtig spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLigesom at det ikke var interessant at komme til OB i sommers for Izunna, vil det heller ikke være det for Hassan nu. Når han er skadesfri er han et rigtigt godt bud i startopstillingen hos FCM, hvorfor skulle han tage et par store skridt ned til OB? Det er sgu for søgt, venner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægKunne dette være os? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-fcv-kleppert
Eller et bundhold med lidt defensive kvaler
Comment
Comment