Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
Men hvis det er nødvendigt at vælge tager jeg hellere den billige-Tørnes-kolera end den dyre-Koval-pest... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
Comment
-
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg er nu meget glad for, at klubben har valgt ikke at bruge en halv til en hel million kroner på en kortvarig kontrakt med en målmand, der med 90% sandsynlighed aldrig ville komme til at spille andet end reservekampe.
det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg er nu meget glad for, at klubben har valgt ikke at bruge en halv til en hel million kroner på en kortvarig kontrakt med en målmand, der med 90% sandsynlighed aldrig ville komme til at spille andet end reservekampe.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu enBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægMan kunne jo have valgt at tvinge Radza til at blive kontrakten ud, ja. Jeg vælger at tro på at det var for Radzas skyld, og ikke for pengene. Mon ikke aftalen med Næsby lå klar, og OB valgte ikke at spolere hans muligheder for at optimere karrieren, mod at nedgradere fjerdevalget på posten til en ungdomsspiller? Det ER trods alt den mest ligegyldige halvsæson i mands minde, som man bare skal have overstået, og Radza har været en loyal spiller gennem årene, hvilket man har ville honorere...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægEr det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nej. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!
Mvh
MaxHH"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer er vist ingen der hyper Tørnæs. Men jeg er mere rolig ved at Tørnæs på bænken end ved ung U19 målmand. Som nogen mener knap har niveau til U19 rækken
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNå ja, men hvis man er syg med pest lang tid nok, kan det være man har brug for at være syg med kolera i stedet. Bare for at der sker noget nyt.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægEr det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nej. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!
Mvh
MaxHH
ikke fordi jeg håber det.. Men... Hvis Koval bliver skadet i morgen.. Så tager vi emnet op igen.. Ellers lader vi den bare hvile i fred for nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...f-hasemuskler/
Og selv hvis Tørnes ikke bliver klar, har vi stadig Koval klar, og han virker altså ikke til at være særligt sårbar overfor skader.
Worst-case scenario er, at vi må sætte en U19-keeper på mål i maksimalt et par kampe, hvis Koval også går i stykker. Ellers har vi bare en U19-keeper på bænken. Jeg har såmænd set værre i min anden hjerteklub, Newcastle.
For mig er det ret krakilsk med den målmandssnak. Lad os tage den, såfremt Tørnes virkeligt ikke bliver klar igen OG Maksym går i stykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg Kents udtalelser betyder ja også at JH hentede en dårlig målmand, uden kampform og med for mange kilos. Og det er alt vi har i foråret på målmandsposition? Fint at han til mindst tabte flere kilos... Tillykke JH! Et sandt mesterværk! (Ironie anvendes)
Det lyder mere som om Kent har en oldnordisk tilgang til atleter. Dengang, hvor det altid var skidt at tage vægt på, og altid var godt at tabe sig. Sådan er tingene altså ikke i 2000'erne og senere. Kropskompositionen er langt, langt vigtigere end tallet på vægten.
Den måde Koval sprang rundt som en flue i en flaske på i efteråret fik mig i hvert fald ikke til at tænke på én, der bar rundt på for meget overflødigt fedt
Comment
Comment