Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Utroligt at Tørnes bliver nu vores store håb at redde målmandssituationen. ..
    Jeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Jeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
      Mente det lidt sarkastisk med Tørnes som store håb. Og går med med din "pest eller kolera sammenligning".
      Men hvis det er nødvendigt at vælge tager jeg hellere den billige-Tørnes-kolera end den dyre-Koval-pest... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Jeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
        Der er vist ingen der hyper Tørnæs. Men jeg er mere rolig ved at Tørnæs på bænken end ved ung U19 målmand. Som nogen mener knap har niveau til U19 rækken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
          Nå ja, men hvis man er syg med pest lang tid nok, kan det være man har brug for at være syg med kolera i stedet. Bare for at der sker noget nyt.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Jeg er nu meget glad for, at klubben har valgt ikke at bruge en halv til en hel million kroner på en kortvarig kontrakt med en målmand, der med 90% sandsynlighed aldrig ville komme til at spille andet end reservekampe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg er nu meget glad for, at klubben har valgt ikke at bruge en halv til en hel million kroner på en kortvarig kontrakt med en målmand, der med 90% sandsynlighed aldrig ville komme til at spille andet end reservekampe.
              Jeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
              det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
              Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg er nu meget glad for, at klubben har valgt ikke at bruge en halv til en hel million kroner på en kortvarig kontrakt med en målmand, der med 90% sandsynlighed aldrig ville komme til at spille andet end reservekampe.
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
                det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
                Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en
                jeg forstår begge synspunkter..tungest synes jeg dog at Radzas ophævelse vejer, det ligner mangel på overblik, eller simpel kassetænkning som med blot et enkelt uheld kan medføre at vi er i en endnu mere katastrofal situation må den position end vi har været nogensinde.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
                  det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
                  Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en
                  Man kunne jo have valgt at tvinge Radza til at blive kontrakten ud, ja. Jeg vælger at tro på at det var for Radzas skyld, og ikke for pengene. Mon ikke aftalen med Næsby lå klar, og OB valgte ikke at spolere hans muligheder for at optimere karrieren, mod at nedgradere fjerdevalget på posten til en ungdomsspiller? Det ER trods alt den mest ligegyldige halvsæson i mands minde, som man bare skal have overstået, og Radza har været en loyal spiller gennem årene, hvilket man har ville honorere...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Man kunne jo have valgt at tvinge Radza til at blive kontrakten ud, ja. Jeg vælger at tro på at det var for Radzas skyld, og ikke for pengene. Mon ikke aftalen med Næsby lå klar, og OB valgte ikke at spolere hans muligheder for at optimere karrieren, mod at nedgradere fjerdevalget på posten til en ungdomsspiller? Det ER trods alt den mest ligegyldige halvsæson i mands minde, som man bare skal have overstået, og Radza har været en loyal spiller gennem årene, hvilket man har ville honorere...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Havde Tørnæs været 100% klar havde jeg været enig..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Havde Tørnæs været 100% klar havde jeg været enig..
                      Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nej. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nej. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!

                        Mvh

                        MaxHH
                        Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Vi vil se. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Jeg forstår nu heller ikke denne hype af Tørnæs eller dæmonisering af Koval for at sætte det groft op. Jeg er ikke en tøddel mere tryg ved Tørnæs end ved Koval - jeg er ikke tryg ved nogen af dem. Hvor ser folk at Tørnæs på nogen som helst måde skulle være bedre? Jeg er med på at de fleste mener det er pest eller kolera.
                          Nej, han er i min optik heller ikke en målmand jeg vil sætte mine penge på.

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Der er vist ingen der hyper Tørnæs. Men jeg er mere rolig ved at Tørnæs på bænken end ved ung U19 målmand. Som nogen mener knap har niveau til U19 rækken
                          Det har du ret i.

                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Nå ja, men hvis man er syg med pest lang tid nok, kan det være man har brug for at være syg med kolera i stedet. Bare for at der sker noget nyt.

                          MvT
                          Jeg er bare bange for Tørnes er det dårligere end Koval.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nej. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad!

                            Mvh

                            MaxHH
                            Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Nok ikke.. Skal der opgraderes til sommer? I allerhøjeste grad! Er det uambitiøst? I mine øjne ja

                            ikke fordi jeg håber det.. Men... Hvis Koval bliver skadet i morgen.. Så tager vi emnet op igen.. Ellers lader vi den bare hvile i fred for nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er nu mere forundret over at man ophæver Radza's kontrakt 5 måneder før tid.. Og hvis det så er standart har han måske fået 1-2 måneders løn med..
                              det vil sige at vi har "sparet" 3-4 måneders Radza løn som ikke kan være meget. Tror ik han har fået mere end 30.000-35.000 om måneden..
                              Se DET fatter jeg ikke når man ved at Falkes først er klar sidst på sæsonen og Tørnæs har været ude længe med en fiber og næste ikke kan træne her få dage før vi går igang igen.. Uanset Radza's ønsker var det en hjernedød beslutning. Endnu en
                              Mjaa. Størstedelen af klubberne i superligaen har altså kun 2 keepere. Jeg er ikke særligt bekymret mht Tørnes. Ukomplicerede fiberskader heler generelt ret hurtigt - indenfor et par uger - især for en person med daglig adgang til fysioterapeut, og som er elitesportsmand.

                              https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...f-hasemuskler/

                              Og selv hvis Tørnes ikke bliver klar, har vi stadig Koval klar, og han virker altså ikke til at være særligt sårbar overfor skader.
                              Worst-case scenario er, at vi må sætte en U19-keeper på mål i maksimalt et par kampe, hvis Koval også går i stykker. Ellers har vi bare en U19-keeper på bænken. Jeg har såmænd set værre i min anden hjerteklub, Newcastle.

                              For mig er det ret krakilsk med den målmandssnak. Lad os tage den, såfremt Tørnes virkeligt ikke bliver klar igen OG Maksym går i stykker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Og Kents udtalelser betyder ja også at JH hentede en dårlig målmand, uden kampform og med for mange kilos. Og det er alt vi har i foråret på målmandsposition? Fint at han til mindst tabte flere kilos... Tillykke JH! Et sandt mesterværk! (Ironie anvendes)
                                Det gør det nu slet ikke, i min optik. Han nævner vel bare det han har at være positiv omkring - bl.a. at Koval har tabt sig lidt..??
                                Det lyder mere som om Kent har en oldnordisk tilgang til atleter. Dengang, hvor det altid var skidt at tage vægt på, og altid var godt at tabe sig. Sådan er tingene altså ikke i 2000'erne og senere. Kropskompositionen er langt, langt vigtigere end tallet på vægten.

                                Den måde Koval sprang rundt som en flue i en flaske på i efteråret fik mig i hvert fald ikke til at tænke på én, der bar rundt på for meget overflødigt fedt

                                Comment

                                Working...
                                X