Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det bliver måske bare en laaaang dag i dag så...

    ... men der må da komme en målmand, Falkesgaard skrev lige i går at der går 1½ måned endnu før han træner med(3-4 runder inde i sæsonen) og så går der nok lidt tid før formen er der til at tage konkurrencen op igen... Tørnes har som altid været notorisk halv-klar...

    Vi har 1½ målmand, og om halvanden til to måneder har vi 1, og så 2 halve...
    Jeg deler din bekymring, men tror i ligeså høj grad det er fordi jeg håbede på noget bedre. Jeg er enig i at Tørnes er lidt for meget skadet af en keeper at være, og Falkes skade er i en kategori, hvor man ikke for alvor ved om han når at komme rigtigt igang i foråret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det er noget pjat. Sælger FCK noget og pludselig vil have Falk eller kommer der en tyrkisk klub og vil have Azer for et fint beløb så er der nok ikke lukket ... Eller andre for den sags skyld ... Og så er JH da mere end almindelig arrogant hvis han slukker telefonen og går hjem for i dag. Der kunne jo dukke en interessant tilgang op ...
      Det er der jo slet heller ingen som siger at han gør - OB melder blot ud at de ikke har flere planer om at handle, det er da fair nok. Med mindre man selvfølgelig insisterer på at se negativt på alt hvad klubben melder ud..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg tror slet ikke OB deler den bekymring. De regner sikkert med to spilleklare keepere, og Falkesgaard tilbage i løbet af foråret, så det er nok mere end rigeligt. Når man ser på den bestand af midterforsvarer vi kørte med i efteråret og som kun er blevet tilført en 2. divisionsspiller i det her vindue, tvivler jeg på, at de går særligt i panik over kun at have to spilleklare målmænd.
        Du har muligvis ret... Jeg vælger dog at håbe der kommer noget ind...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Man skal naturligvis aldrig sige aldrig, men hvis FCK ikke har budt på Falk før, hvorfor skulle de så gøre det nu? Samme gælder Azer; og begge har kun ½ år tilbage, så evt bud er nok ikke økonomisk attraktive nok til at skabe panik inden lukketid.
          Der har været noget usikkerhed om målmandsposten, men det er så til sommer, den skal afklares - hvilket må være 1.prioritet. End of story, F5-tasten drager et lettelsens suk:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg deler din bekymring, men tror i ligeså høj grad det er fordi jeg håbede på noget bedre. Jeg er enig i at Tørnes er lidt for meget skadet af en keeper at være, og Falkes skade er i en kategori, hvor man ikke for alvor ved om han når at komme rigtigt igang i foråret.
            Det er også det jeg tænker, og som Falkes også yderligere skrev, så er det jo kun hvis det går efter planen... Det bliver nok ikke en stor handel, men en ung mand til fremtiden ville også lune, vi mangler jo også fra sommer af når Koval og Tørnes smutter...
            Ville også passe mig fint hvis vi kun skulle ud og lede efter en enkelt af slagsen til sommer...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Jeg kræver sku handling !

              10 millioner ind SKAL give forstærkninger!

              vores center forsvar er rystende ringe og det gør også vores målmænd til at se dumme ud!

              ingen tvivl om at defensive midt Izunna nok skal dække nogle flere huller men er det nok ? vores venstre kant er også noget tynd hvis vi "går" ud fra at Falk skal dække højre side hvor han er bedst ( og dessler på back ), Det er det optimale i min optik!

              Så gerne Jonas Borring/johan Absalonsen tilbage på venstre fløj eller kadric ( men han vil nok ikke væk når hans legekammerat Falk kommer ). Man må tro at den nye vejle tilgang skal have plads på venstre siden men er han god nok ?.. og hvor er han tiltænkt ?

              En tilgang af KEP eller vores nye venstreback ville også pynte allerede nu fremfor til sommer.

              Og så er vi tynde i angrebet når Falk ikke er der længere til sommer. Greve i angrebet synes jeg ikke rigtig skriger af 15 mål på en sæson. Vi mangler en stor og stærk angriber og hvor finder man sådan en ? de hænger ikke på træerne.

              Men der skal ske noget synes vi ser tynde og dårlige ud på flere pladser ( især central forsvar, venstre fløj og manglende backup i angrebet )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                Jeg kræver sku handling !

                10 millioner ind SKAL give forstærkninger!

                vores center forsvar er rystende ringe og det gør også vores målmænd til at se dumme ud!

                ingen tvivl om at defensive midt Izunna nok skal dække nogle flere huller men er det nok ? vores venstre kant er også noget tynd hvis vi "går" ud fra at Falk skal dække højre side hvor han er bedst ( og dessler på back ), Det er det optimale i min optik!

                Så gerne Jonas Borring/johan Absalonsen tilbage på venstre fløj eller kadric ( men han vil nok ikke væk når hans legekammerat Falk kommer ). Man må tro at den nye vejle tilgang skal have plads på venstre siden men er han god nok ?.. og hvor er han tiltænkt ?

                En tilgang af KEP eller vores nye venstreback ville også pynte allerede nu fremfor til sommer.

                Og så er vi tynde i angrebet når Falk ikke er der længere til sommer. Greve i angrebet synes jeg ikke rigtig skriger af 15 mål på en sæson. Vi mangler en stor og stærk angriber og hvor finder man sådan en ? de hænger ikke på træerne.

                Men der skal ske noget synes vi ser tynde og dårlige ud på flere pladser ( især central forsvar, venstre fløj og manglende backup i angrebet )
                Jeg kan ikke forestille mig, at der sker mere omkring forsvaret i dette vinduet.
                Vi har fået Tingager ind til det centrale, så der har vi i hvert fald 3 mand, og vi har Ari og JBL til venstre back.

                Og jeg tror du kan forvente Dessler på højre kanten og dermed Falk på venstre kanten. Lucas som backup sammen med den nye fra Vejle.
                Greve bliver backup til angrebet og JJT og Azer backup til midten.

                Edit: Jeg er tilfreds med dette vindue. Det er et forår med relativt få kampe, så det skal sgu nok gå.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg kan ikke forestille mig, at der sker mere omkring forsvaret i dette vinduet.
                  Vi har fået Tingager ind til det centrale, så der har vi i hvert fald 3 mand, og vi har Ari og JBL til venstre back.

                  Og jeg tror du kan forvente Dessler på højre kanten og dermed Falk på venstre kanten. Lucas som backup sammen med den nye fra Vejle.
                  Greve bliver backup til angrebet og JJT og Azer backup til midten.

                  Edit: Jeg er tilfreds med dette vindue. Det er et forår med relativt få kampe, så det skal sgu nok gå.
                  "det skal sgu nok gå"...du mener, sådan lidt a la da man ville gå gennem efteråret med kun 2 målmænd-agtigt?

                  ...eller som de andre forårssæsoner, hvor det har lydt "vi har kun få kampe, så vi har ikke brug for den store trup"-agtige udtalelser...?
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Jeg er samlet set ok tilfreds!

                    UD: vi har fået solgt Emil L og Kirkeskov; især sidstnævnte handel er en positiv overraskelse, mens Emil heldigvis er fortid. At Kryger røg tilbage er også fint; det gav aldrig rigtigt mening og han var mest fyld. Zohore er et tab, som han har spillet i efteråret; men jeg har svært ved at se ham ramme et meget højere top-niveau, end det vi har set i efteråret - hvis vi har fået 10 mio for ham, så er det en god forretning i mine øjne. Topkarakterer til JH for salg!

                    IND: Izunna ser ud som en stærk signing, selv om han måske ikke er helt i form. Tingager er jo umulig at bedømme endnu, men har stor tiltro til ham. Jóan er jeg måske mere loren ved, men vi får se; Yao er mere til den lange bane; vi får se. Her er billedet mere dodgy; der er mange unge/uprøvede i den her ligning; og erfaringen siger jo, at de næppe alle sammen bliver en succéshistorie.

                    Falk traf sit eget valg, og det overskygger naturligvis meget andet i dette vindue; men det er hans valg, og klubben kunne ikke gøre en skid. Nu har vi ham foråret ud, og det skal vi nok overleve alle sammen; hvis han altså holder koncentrationen og bruger energien rigtigt.

                    Samlet set er vi status quo i truppen mht kvalitet; måske er vi endda forstærket, hvis Tingager og Izunna begge slår til. Og det med 2 færre spillere i truppen, hvilket åbner op for, at de unge kan få nogle chancer. Der er sket langt mere i dette vindue, end jeg havde troet; og langt mere end der plejer. Med KEP og Perreira på plads til sommer har man været på forskud med vigtige pladser; og det er stamspillere fra superligaen, der kommer ind der.
                    Man begynder at se stammen til et hold, som kunne klare top-6 i næste sæson; og det er dælme et stykke tid siden, man sidst kunne det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      "det skal sgu nok gå"...du mener, sådan lidt a la da man ville gå gennem efteråret med kun 2 målmænd-agtigt?

                      ...eller som de andre forårssæsoner, hvor det har lydt "vi har kun få kampe, så vi har ikke brug for den store trup"-agtige udtalelser...?
                      Under forudsætning af at Tørnes pt bare er gået i flyverskjul, men ellers er 100% klar til sæson start, så ser jeg det ikke som noget problem.
                      Det kan selvfølgelig blive det med 2 skadet, men så må en U et-eller-andet målmand træde til eller alternativt mø Høgh'en ud at flyve igen.
                      Må man egentlig hente kontraktfrie spillere efter vinduet er lukket?

                      Og jeg syntes vi er ok besat på de andre pladser til foråret (ref resten af min post).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Under forudsætning af at Tørnes pt bare er gået i flyverskjul, men ellers er 100% klar til sæson start, så ser jeg det ikke som noget problem.
                        Det kan selvfølgelig blive det med 2 skadet, men så må en U et-eller-andet målmand træde til eller alternativt mø Høgh'en ud at flyve igen.
                        Må man egentlig hente kontraktfrie spillere efter vinduet er lukket?

                        Og jeg syntes vi er ok besat på de andre pladser til foråret (ref resten af min post).
                        Man må gerne hente spillere, der til midnat i aften, er fri af deres kontrakter...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Man må gerne hente spillere, der til midnat i aften, er fri af deres kontrakter...
                          Og lur mig om vi så ikke kan finde en målmand til den tid, i tilfælde af en skade til Koval og/eller Tørnæs.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Og lur mig om vi så ikke kan finde en målmand til den tid, i tilfælde af en skade til Koval og/eller Tørnæs.
                            Det kan man helt sikkert...jeg har også engang stået på mål, og har pt. ikke kontrakt med nogen. Men skal det være af kvalitet, skal man måske være lidt på forkant med begivenhedernes gang...bare engang imellem.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Og lur mig om vi så ikke kan finde en målmand til den tid, i tilfælde af en skade til Koval og/eller Tørnæs.
                              Det er da ikke lykkedes at finde en ordentlig målmand i flere sæsoner nu ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Det kan man helt sikkert...jeg har også engang stået på mål, og har pt. ikke kontrakt med nogen. Men skal det være af kvalitet, skal man måske være lidt på forkant med begivenhedernes gang...bare engang imellem.
                                Man har Falkesgaard klar senest fra næste sæson, mens både Koval og Tørnæs' kontrakt udløber der.
                                Så jeg forestiller mig, at man allerede er på udkig, men at man grundet økonomien (og fordi man mener man har nogen der er gode nok) venter.

                                Og nu kender jeg ikke dine målmandskvaliteter, men jeg tænker at man godt kan finde enkelte der er bedre :)

                                Comment

                                Working...
                                X