Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Spelmann, El Makrini og Izunna sammen i et hold...
    En fin tanke: det ville være Pitbull-Power-Odense. ;-)
    Hvis der så kom en skade til enten Fester eller AK ville det se sådan ud over midten

    Desler Izunna Makrini Jensen
    Spelmann
    AK/Fester

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis der så kom en skade til enten Fester eller AK ville det se sådan ud over midten

      Desler Izunna Makrini Jensen
      Spelmann
      AK/Fester
      Men om han ville komme som tredje mand bagefter Fester og AK? Han vil sikker også få tilbud fra klubber som give ham en start 11 plads.
      Og ved ikke om han er en fodboldspiller som Kent ønsker.
      Men jeg ville give ham en hjertelig velkommen, kan meget god lide fight-machine-Spelmann.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Ikke et ønske, egentlig mere en frygt, hvis Zohore ryger: Nicklas Pedersen. Højt top-niveau - lavt bundniveau, masser af skader, ikke i form, dyr i drift. Men han er tilgængelig; Gent ville helt sikkert være til at snakke med, måske også om evt. leje.

        Udover ham, så kunne et lejemål jo blive en løsning for foråret, hvis Zohore skal afsted. Og det er ikke nødvendigvis kun skidt; det ville i hvert fald give tid til at finde bedre løsning til sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Ikke et ønske, egentlig mere en frygt, hvis Zohore ryger: Nicklas Pedersen. Højt top-niveau - lavt bundniveau, masser af skader, ikke i form, dyr i drift. Men han er tilgængelig; Gent ville helt sikkert være til at snakke med, måske også om evt. leje.

          Udover ham, så kunne et lejemål jo blive en løsning for foråret, hvis Zohore skal afsted. Og det er ikke nødvendigvis kun skidt; det ville i hvert fald give tid til at finde bedre løsning til sommer.
          Jeg tror pt. vores nye færing er købt til at skulle være gardering for Falk på venstrekanten, samt 3. valg i angrebet, så derfor tror jeg ikke vi henter nogen erstatning for Zohore før til sommer. Dit scenarium kan dog sagtens komme i spil, hvis Falk også når at blive solgt, for så er det givet at Edmundsson tager venstrekanten. Jeg vil dog ligesom dig bestemt ikke bryde mig om den løsning. Så hellere leje Helenius i AaB da!!

          Comment


            Nu har der været meget snak om Helenius, så tillader jeg mig lige at tage den et niveau op.

            Rasmus Jönsson kunne også være en meget interessant spiller.

            Han står ligesom KEP foran et kontraktudløb til sommer, og Kent har jo selvfølgelig både et godt kendskab til ham og har vist, at han har en tiltrækningskraft over for hans tidligere spillere. Han er en uovertruffet god tekniker på Superliganiveau, og var jo en kæmpe profil på AaBs mesterhold. Det er tydeligt at se, hvorfor at Wolfsburg hentede ham som 21-årig, men hans skadeshistorik og måske lidt manglende fart, fortæller nok også historien om, hvorfor det ikke blev en kæmpe succes.

            Sidste sæson blev i høj grad ødelagt af skader, og den her startede han egentlig ganske glimrende, indtil at Søndergaard fandt ud af, at han i Spalvis og Enevoldsen har en uhyggelig duo. Måske kan situationen som 3. valg pt, selvom at han selvfølgelig kan se frem til, at Spalvis er væk til sommer, gøre at han finder os interessante samt det faktum, at vi har Kent som træner.

            Kigger man på AaBs hold har de mistet Dalsgaard i det her vindue, står foran at miste KEP, Spalvis og med stor sandsynlighed også Thomsen til sommer, plus at folk som Augo, Risgård og Würtz med deres 34,33 og 32 år heller ikke holder mange sæsoner endnu, så min påstand er, at det hurtigt kan gå syd på for AaB, selvom at de er et tophold nu. De har ikke meget økonomi at rutte med, så på lidt længere sigt kunne vores projekt godt se mere interessant ud, det er muligvis også det der har lokket KEP til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nu har der været meget snak om Helenius, så tillader jeg mig lige at tage den et niveau op.

              Rasmus Jönsson kunne også være en meget interessant spiller.

              Han står ligesom KEP foran et kontraktudløb til sommer, og Kent har jo selvfølgelig både et godt kendskab til ham og har vist, at han har en tiltrækningskraft over for hans tidligere spillere. Han er en uovertruffet god tekniker på Superliganiveau, og var jo en kæmpe profil på AaBs mesterhold. Det er tydeligt at se, hvorfor at Wolfsburg hentede ham som 21-årig, men hans skadeshistorik og måske lidt manglende fart, fortæller nok også historien om, hvorfor det ikke blev en kæmpe succes.

              Sidste sæson blev i høj grad ødelagt af skader, og den her startede han egentlig ganske glimrende, indtil at Søndergaard fandt ud af, at han i Spalvis og Enevoldsen har en uhyggelig duo. Måske kan situationen som 3. valg pt, selvom at han selvfølgelig kan se frem til, at Spalvis er væk til sommer, gøre at han finder os interessante samt det faktum, at vi har Kent som træner.

              Kigger man på AaBs hold har de mistet Dalsgaard i det her vindue, står foran at miste KEP, Spalvis og med stor sandsynlighed også Thomsen til sommer, plus at folk som Augo, Risgård og Würtz med deres 34,33 og 32 år heller ikke holder mange sæsoner endnu, så min påstand er, at det hurtigt kan gå syd på for AaB, selvom at de er et tophold nu. De har ikke meget økonomi at rutte med, så på lidt længere sigt kunne vores projekt godt se mere interessant ud, det er muligvis også det der har lokket KEP til.
              Enig mht. Jønsson er mere interessant end Helenius. Mit input mht. ham gik også kun på, hvis vi ikke har tid til at finde andet end en lappeløsning resten af sæsonen, hvis Zohore og Falk forsvinder. Her ved vi han vil lejes ud såfremt Spalvis bliver sæsonen ud, og derfor er han oplagt. Helenius er bestemt ikke en spiller jeg vil satse på, på den lange bane!

              Comment


                Med ca 38 timer tilbage af vinduet er status at Zohore nok bliver solgt for ca 10 mill og vi så er nede på 20 marksspillere i truppen og gud ved hvor mange målmænd der er klar... Koval gider ikke.. Tørnæs er MIA eller skadet og Falkes genoptræner stadig...
                Virker godt nok tyndt.. Specielt når man igen er på vej ud af et vindue med et transferoversskud(hvis Zohore sælges)..

                Ud(estimeret)
                Emil + 1mill
                Kirkeskov + 1mill
                Kryger +0,3mill
                Zohore +10mill

                Ind(estimeret)
                Izunna -4mill
                Jõan -1,5mill
                Tingager -1mill

                Transferoverskud på ca 5,8 mill.. Der burde være plads til at forstærke holdet ydeligere hvis Zohore handlen går igennem

                Hvis Zohore handlen mod forventning ikke går igennem ser kæderne okay til at vi kan nå målsætningen. Målmandssituationen er mig stadig uklar men vi må jo forvente at JH har styr på det og henter 1 målmand alt afhængig af Tørnæs situationen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Med ca 38 timer tilbage af vinduet er status at Zohore nok bliver solgt for ca 10 mill og vi så er nede på 20 marksspillere i truppen og gud ved hvor mange målmænd der er klar... Koval gider ikke.. Tørnæs er MIA eller skadet og Falkes genoptræner stadig...
                  Virker godt nok tyndt.. Specielt når man igen er på vej ud af et vindue med et transferoversskud(hvis Zohore sælges)..

                  Ud(estimeret)
                  Emil + 1mill
                  Kirkeskov + 1mill
                  Kryger +0,3mill
                  Zohore +10mill

                  Ind(estimeret)
                  Izunna -4mill
                  Jõan -1,5mill
                  Tingager -1mill

                  Transferoverskud på ca 5,8 mill.. Der burde være plads til at forstærke holdet ydeligere hvis Zohore handlen går igennem

                  Hvis Zohore handlen mod forventning ikke går igennem ser kæderne okay til at vi kan nå målsætningen. Målmandssituationen er mig stadig uklar men vi må jo forvente at JH har styr på det og henter 1 målmand alt afhængig af Tørnæs situationen
                  Der er nok dømt "F5" mandag.

                  Håber meget Zohore handlen går igennem og så kunne det da være fedt med lidt positive overraskelser på tilgangssiden. Som absolut minimum bør vi hente en 3. keeper.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Med ca 38 timer tilbage af vinduet er status at Zohore nok bliver solgt for ca 10 mill og vi så er nede på 20 marksspillere i truppen og gud ved hvor mange målmænd der er klar... Koval gider ikke.. Tørnæs er MIA eller skadet og Falkes genoptræner stadig...
                    Virker godt nok tyndt.. Specielt når man igen er på vej ud af et vindue med et transferoversskud(hvis Zohore sælges)..

                    Ud(estimeret)
                    Emil + 1mill
                    Kirkeskov + 1mill
                    Kryger +0,3mill
                    Zohore +10mill

                    Ind(estimeret)
                    Izunna -4mill
                    Jõan -1,5mill
                    Tingager -1mill

                    Transferoverskud på ca 5,8 mill.. Der burde være plads til at forstærke holdet ydeligere hvis Zohore handlen går igennem

                    Hvis Zohore handlen mod forventning ikke går igennem ser kæderne okay til at vi kan nå målsætningen. Målmandssituationen er mig stadig uklar men vi må jo forvente at JH har styr på det og henter 1 målmand alt afhængig af Tørnæs situationen
                    jeg ved det har været vendt før, men FS skriver i en artikel ang. Zohore handlen at vinduet lukker med udgangen af januar..det vil i så fald sige i aften kl. 23.59.59.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Der er nok dømt "F5" mandag.

                      Håber meget Zohore handlen går igennem og så kunne det da være fedt med lidt positive overraskelser på tilgangssiden. Som absolut minimum bør vi hente en 3. keeper.
                      Jeg er faktisk en af de få der har fidus til Zohore og gerne så ham i truppen hvis han skrev en ny 4 årig kontrakt..
                      Men 10 mill med 1,5 år tilbage er bestemt også fristende når han er den type der bare søger videre på nye eventyr og man ikke er sikker på at få mere end 12 måneders fodbold fra ham..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg ved det har været vendt før, men FS skriver i en artikel ang. Zohore handlen at vinduet lukker med udgangen af januar..det vil i så fald sige i aften kl. 23.59.59.
                        Er 100% sikker på at det er i morgen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg ved det har været vendt før, men FS skriver i en artikel ang. Zohore handlen at vinduet lukker med udgangen af januar..det vil i så fald sige i aften kl. 23.59.59.
                          Så vidt jeg ved kan transfervinduet ikke lukke en søndag, så det lukker først i morgen.

                          Comment


                            Tipsbladet har countdown

                            www.tipsbladet.dk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Så vidt jeg ved kan transfervinduet ikke lukke en søndag, så det lukker først i morgen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jeg får travlt i aften ... Har været en uge på Tenerife og har set mange handler i den uge .. Større opdateringsarbejde ...

                                Bliver Zohore solgt så bør vi hente en klar 1. Keeper ... Ingen grund til at vente til sommer ..
                                Radza fritstillet(?), Tørnæs forsvundet og Falkesgaard skadet mens Koval ikke lyder til at være motiveret og er lige meget hvad ude til sommer.

                                Ingen ved om Falkesgaard kommer 100% tilbage fra skaden og i forvejen var han ikke en stærk 1. keeper.

                                Hent en 1. keeper og lad Tørnæs og Koval være henholdsvis 3. og 2. keeper sæsonen ud og så hav Falkesgaard som ambitiøs 2. keeper til sommer og find et fynsk talent som 3. keeper .. Der er vidt en Oliver der træner med ...

                                2. prioriteten må være en CF .. KEP + en ny med Tingager som sub hvis ikke han allerede spiller sig stærk i foråret ... Farvel til Lasse og Halgri som 4. valg eller salg hvis vi har et talent der kan agere 4. valg ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X