Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    SønderjyskE har for mange kanter:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ge-paa-kanten/
    Har de noget, vi evt. kan bruge? Absalonsen?
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      SønderjyskE har for mange kanter:
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ge-paa-kanten/
      Har de noget, vi evt. kan bruge? Absalonsen?
      jeg ser nu ingen i Sdr.E's kanter vi kan bruge Songani er ganske vist hurtig, og Absalonsen har sin 2. eller 3. ungdom pt., men jeg kan ikke forestille mig at KN har interesse i dem
      Oggesen og Simonsen tillader jeg mig at udnævne til uinteressante for OB
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Ikke flere lejemål, nu skal vi altså til at tømre et hold sammen, det er jo den rene hovedbanegård det her.
        Det kommer vel lidt an på hvordan de lejemål bruges.
        Man kan jo godt leje noget fordi du ikke kan få hvad du skal bruge lige nu.

        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Ja, men når man overtager en trup der kræver store udskiftninger, og hvor der bliver lavet en del MEGET kortsigtede løsninger i opstarten af den process, så vil der jo skulle være en markant udskiftning i perioder. Jeg arbejder stadig ud fra den overbevisning, at KN's fire år skal kulminere i et mesterskab ( i teorien), og så kommer der udsving i de første tre år af den plan, indtil det hele er på plads...

        Men enig, så få lejemål som muligt...

        Mvh

        MaxHH
        Jeg har samme holdning til KN's process :)

        Comment


          GlobalSport mener, at vi er et af de hold, der kan lave mest, inden transfervinduet lukker.

          http://global-sport.dk/transferdeadl...i-superligaen/

          Comment


            EfB har hentet Ronnie Schwartz - derfor kan Helenius da sikkert være en mulighed for OB, hvis der sker noget ifb. Zohore...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
              EfB har hentet Ronnie Schwartz - derfor kan Helenius da sikkert være en mulighed for OB, hvis der sker noget ifb. Zohore...
              Det 'regnestykke' forstår jeg ikke helt.....??
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                Det 'regnestykke' forstår jeg ikke helt.....??
                Helenius har udtalt, at hvis Spalvis er i AaB i foråret, vil han selv som minimum gerne lejes ud. EfB var nævnt som bejlere, men har så lige signet Schwartz. Hvis OB så lejer Zohore ud kan de tilpas leje Helenius, som så bliver genforenet med træner og AK i angrebet...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                  Helenius har udtalt, at hvis Spalvis er i AaB i foråret, vil han selv som minimum gerne lejes ud. EfB var nævnt som bejlere, men har så lige signet Schwartz. Hvis OB så lejer Zohore ud kan de tilpas leje Helenius, som så bliver genforenet med træner og AK i angrebet...
                  Ok, tak Hvad med BIF? Mangler de ikke een i stedet for Schwartz?
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                    Ok, tak Hvad med BIF? Mangler de ikke een i stedet for Schwartz?
                    Ikke rigtigt, de har hentet to 9'ere i det her vindue, og har Pukki i forvejen. Er vidst rigeligt til deres system med kun en spidsangriber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ikke rigtigt, de har hentet to 9'ere i det her vindue, og har Pukki i forvejen. Er vidst rigeligt til deres system med kun en spidsangriber.
                      Ok, tak. Spændende m Helenius. Kan han finde gammelt niveau, så......
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                        Helenius har udtalt, at hvis Spalvis er i AaB i foråret, vil han selv som minimum gerne lejes ud. EfB var nævnt som bejlere, men har så lige signet Schwartz. Hvis OB så lejer Zohore ud kan de tilpas leje Helenius, som så bliver genforenet med træner og AK i angrebet...
                        Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Hvorfor skulle man leje ham et halvt år? Hvorfor skulle man give ham spilletid på bekostning af fester og ak? Hvis man skal (og det håber jeg ikke) lave nogle lejeaftaler, så skal det da være fordi det er en afgørende forbedring (eller nærmest gratis) - det er helenius i den nuværende forfatning ikke.

                        Desuden søger Helenius fast spilletid, det kan han ikke være sikker på hos os, som det ser ud nu.
                        Last edited by Limefrugten; 29-01-2016, 13:56.

                        Comment


                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis-paderborn-vil-have-helenius/


                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            De har lige sparket ud en angriber i Paderborn, fordi han har præsenteret sig nøgen til en kvinde i træningslejret. Så Helenius skulle ikke glemme bukser, hvis han vil til Paderborn...;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Kunne det tænkes at man giver Spelmann et kald hvis Zohore bliver solgt og der ikke lige er andet ledigt?
                              Godt nok ikke 1/1 men stadig lidt offensivt kvalitet ind uden de vanvittige omkostninger hvis han bliver ophævet i Tyrkiet. Så kunne begge parter vurdere igen til sommer..
                              Ikke fordi jeg er kæmpe Spelmann fan men han kunne nok godt gøre lidt gavn i truppen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kunne det tænkes at man giver Spelmann et kald hvis Zohore bliver solgt og der ikke lige er andet ledigt?
                                Godt nok ikke 1/1 men stadig lidt offensivt kvalitet ind uden de vanvittige omkostninger hvis han bliver ophævet i Tyrkiet. Så kunne begge parter vurdere igen til sommer..
                                Ikke fordi jeg er kæmpe Spelmann fan men han kunne nok godt gøre lidt gavn i truppen
                                Spelmann, El Makrini og Izunna sammen i et hold...
                                En fin tanke: det ville være Pitbull-Power-Odense. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X