Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.
      Håber, du har ret!
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fint billede i snevejr. Men hvor er Falk?

        Er han mon ved at forhandle kontrakt andetsteds?

        Ja, der kan være alle mulige grunde til at han ikke er der, og måske han bare er en cm længere til venstre på billedet. Men det er vel ikke utænkeligt at han er i gang med de sidste forhandlinger med en klub. Celtic?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg synes det er fint, at man ser nogen unge spillere fra lavere divisioner an her i pausen. Især med tanke på de fraværende spillere.. Der kan jo gemme sig et guldkorn eller to, så vi mister ikke noget på det. Jeg tror ikke umiddelbart at de er her med henblik på en kontrakt lige nu.
          Jeg er helt på linie med dig - man skal ikke kun "pisse i bukserne for at holde varmen her og nu", ved at hente profiler direkte til holdet, men man må også gerne se talenter fra lavere rækker lidt an...der KAN jo gemme sig lidt guld derude. Se bare Utaka - hentet i næstbedste række i Belgien. Det gik da ganske okay, synes jeg.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Fint billede i snevejr. Men hvor er Falk?

            Er han mon ved at forhandle kontrakt andetsteds?

            Ja, der kan være alle mulige grunde til at han ikke er der, og måske han bare er en cm længere til venstre på billedet. Men det er vel ikke utænkeligt at han er i gang med de sidste forhandlinger med en klub. Celtic?
            Billedet er "gammelt" - det blev også brugt forleden...(er jeg ret sikker på)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Fint billede i snevejr. Men hvor er Falk?

              Er han mon ved at forhandle kontrakt andetsteds?

              Ja, der kan være alle mulige grunde til at han ikke er der, og måske han bare er en cm længere til venstre på billedet. Men det er vel ikke utænkeligt at han er i gang med de sidste forhandlinger med en klub. Celtic?

              Nu er Mikkel Kirkeskov forrest i gruppen, så tror ikke at man skal lægge så meget i billedet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                Nu er Mikkel Kirkeskov forrest i gruppen, så tror ikke at man skal lægge så meget i billedet
                yii haaaa så har vi nok købt ham hjem igen, han var sikkert ikke helt billig når han nu havde en relativt lang aftale i Aalesund 😣😜😳
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg er helt på linie med dig - man skal ikke kun "pisse i bukserne for at holde varmen her og nu", ved at hente profiler direkte til holdet, men man må også gerne se talenter fra lavere rækker lidt an...der KAN jo gemme sig lidt guld derude. Se bare Utaka - hentet i næstbedste række i Belgien. Det gik da ganske okay, synes jeg.
                  Lige præcis. Utaka er nok det bedste eksempel man kan komme med, for hold da kæft en guldspiller der gik og gemte sig i Belgiens lavere rækker.

                  Desuden tror jeg at vi har gjort et rigtig godt fund med Frederik Tingager. Jeg glæder mig til at se ham i aktion, og lur mig ikke at han allerede har fået pladsen i midterforsvaret til forårspræmieren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jo det kunne det sagtens være.. Men det forklarer ikke HIK spilleren
                    Niklas Marloth var til prøvetræning i Evian sidste sensommer. Det er da muligt at han er en "late bloomer" som Søren Berg.

                    Comment


                      Er han en mulighed til sommer

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...nkret-lige-nu/
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det kunne være en mulighed. Hans ambition er at spille europæisk, men det gør Union Berlin i hvert fald ikke:-) Spørgsmålet er jo, hvo ambitiøs han reelt kan være, hvis han gerne vil have spilletid; det burde han i hvert fald have en mulighed for hos os. Ser ham som en god målmand, der har lidt under EfBs meget svage defensiv, men det kan jo også holde ham fra OB:-(

                        Comment


                          Mon vi er iblandt?

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...randers-profil

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Umiddelbart vil Borring hjem til OB da være oplagt. Jeg ved dog ikke hvordan han lige passer ind i Kent Nielsens planer. Men jeg vil da hilse Borring velkommen!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Umiddelbart vil Borring hjem til OB da være oplagt. Jeg ved dog ikke hvordan han lige passer ind i Kent Nielsens planer. Men jeg vil da hilse Borring velkommen!
                              Syntes nu at borring har knoklet godt på de kampe jeg har set. Kunne sagtens blive bedre men klasser over Emil

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det vil være en meget lille overraskelse, hvis det er os, der har interesse. Men jeg tror, der skal en del at rykke Borring fra Randers og især en træner, han er glad for, og som viser ham tillid. Har nogle venner, som er i familie med ham, og det er positive toner, de har hørt om hans tid i Randers. Skal det lykkes, så skal der nok nogle ekstra kroner i posen, og spørgsmålet er, om vi reelt vil og kan kaste så meget mere efter Borring end Randers vil og kan. Jeg tror, han forlænger i Randers, uden at jeg ved eller har hørt nogetsomhelst; det er bare fornemmelse efter hans egne udtalelser til pressen, og hans tilfredshed med klubben deroppe. Han ved, hvad han har i Randers, og Randers har været langt bedre sportsligt kørende end os i snart nogle år; der skal nok mere end 10.000 ekstra om måneden og uldne løfter om ambitioner til at flytte ham.

                                Comment

                                Working...
                                X