Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Og lur mig om vi så ikke kan finde en målmand til den tid, i tilfælde af en skade til Koval og/eller Tørnæs.
    Der er også en deadline for hvor længe vi kan gøre sådan...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Én ting er jo, at man som udgangspunkt er færdig med vinduet nu. Det er jo stadig tilladt at hente kontraktfri spillere i morgen, overmorgen og om 2 uger. Og hvor OB befinder sig i fødekæden, kan det nok tænkes, at man på et senere tidspunkt får tilbudt nogle spillere, som oprindelig kiggede efter klubber på højere hylder i transfervinduet, men som efterfølgende er blevet fundet for let, og derfor må 'nøjes' med OB-lignende hold. Giver det menig?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det er da ikke lykkedes at finde en ordentlig målmand i flere sæsoner nu ...
        Men hvorfor skulle det så lykkedes med knap 11 timer tilbage af vinduet.
        Så hellere vente til sommer fremfor endnu et fejlskud (ikke at det garanterer at det ikke bliver et fejlskud...). Eller alternativt finde en uden kontrakt i tilfælde af en skade.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Der er også en deadline for hvor længe vi kan gøre sådan...
          Men Falkesgaard er også tilbage på et tidspunkt.
          Min pointe er, at jeg mener det er risikoen værd fremfor at brænde X antal 100k af på (endnu) en backup målmand.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Men Falkesgaard er også tilbage på et tidspunkt.
            Min pointe er, at jeg mener det er risikoen værd fremfor at brænde X antal 100k af på (endnu) en backup målmand.
            Hvis vi skal være i top 6. så skal vi have en bedre keeper end Falkesgaard. Han er en god 2. keeper, endda en kompetent en af slagsen, men vi bliver nødt til at have en som er kapafgørende - vel at mærke til vores fordel.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Men Falkesgaard er også tilbage på et tidspunkt.
              Min pointe er, at jeg mener det er risikoen værd fremfor at brænde X antal 100k af på (endnu) en backup målmand.
              Men hvornår? Det lyder at det mere at de går kun langsom fremad. Og indtil da står vi der med Koval, Tørnes og som tredje valg? En sæk kartofler? Når jeg så læse af en umotiveret Koval i træning, begynder jeg næsten at være glad for den sæk kartofler melle stængerne...
              Er helt tilfreds med det hvad JH præsterte i vinduet, desuden målmandssituation. Det ville være uansvarlig at gå i foråret kun med Koval/Tørnes IMO.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Men hvornår? Det lyder at det mere at de går kun langsom fremad. Og indtil da står vi der med Koval, Tørnes og som tredje valg? En sæk kartofler? Når jeg så læse af en umotiveret Koval i træning, begynder jeg næsten at være glad for den sæk kartofler melle stængerne...
                Er helt tilfreds med det hvad JH præsterte i vinduet, desuden målmandssituation. Det ville være uansvarlig at gå i foråret kun med Koval/Tørnes IMO.
                Som nævnt, så er der mulighed for at hente kontrakfrie spillere efter i dag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Man har Falkesgaard klar senest fra næste sæson, mens både Koval og Tørnæs' kontrakt udløber der.
                  Så jeg forestiller mig, at man allerede er på udkig, men at man grundet økonomien (og fordi man mener man har nogen der er gode nok) venter.

                  Og nu kender jeg ikke dine målmandskvaliteter, men jeg tænker at man godt kan finde enkelte der er bedre :)
                  Måske , men vi ville få fantastiske fotos fra kampen i hvert fald.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Men Falkesgaard er også tilbage på et tidspunkt.
                    Min pointe er, at jeg mener det er risikoen værd fremfor at brænde X antal 100k af på (endnu) en backup målmand.
                    Så lad os bruge lidt mere og få en ny 1. keeper ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Så lad os bruge lidt mere og få en ny 1. keeper ...
                      Det er også en mulighed.
                      Men det er nok JH, KN og LH du skal sige det til
                      Jeg syntes Falkesgaard viste gode takter. Ja, der var også et par blundere i mellem, men generelt syntes jeg han så god ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Jeg kan ikke forestille mig, at der sker mere omkring forsvaret i dette vinduet.
                        Vi har fået Tingager ind til det centrale, så der har vi i hvert fald 3 mand, og vi har Ari og JBL til venstre back.

                        Og jeg tror du kan forvente Dessler på højre kanten og dermed Falk på venstre kanten. Lucas som backup sammen med den nye fra Vejle.
                        Greve bliver backup til angrebet og JJT og Azer backup til midten.

                        Edit: Jeg er tilfreds med dette vindue. Det er et forår med relativt få kampe, så det skal sgu nok gå.
                        Enig lad os få afleveret ham FCKeren i topform og sæt talenterne på bænken - så har vi perspektiverne klar til fremtiden. OB stolte leverandører til FCK.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Enig lad os få afleveret ham FCKeren i topform og sæt talenterne på bænken - så har vi perspektiverne klar til fremtiden. OB stolte leverandører til FCK.
                          Det skal du snakke med KN om. Det er ham der sætter holdet.

                          Comment


                            Et par muligheder der hvor vi har behov ....
                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/horsens-beholder-buba-og-bomber/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Et par muligheder der hvor vi har behov ....

                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...uba-og-bomber/
                              Horsens vil eftersigende have seks millioner for Sanneh. Jeg tror ikke på, at vi vil lægge den slags penge for en uprøvet CB fra 1. division (selvom jeg gerne så det. Han er god).
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Horsens vil eftersigende have seks millioner for Sanneh. Jeg tror ikke på, at vi vil lægge den slags penge for en uprøvet CB fra 1. division (selvom jeg gerne så det. Han er god).
                                Finnborgason ville være oplagt at hente til sommer ved kontraktudløb. Som erstatning for Zohore.

                                Comment

                                Working...
                                X