Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    JH sover, hvis KZ tager til England så skulle vihave haft Duncan. Med Duncan får man fysik og mål. Nu ender vi vel med en eller anden 2. Divisions spiller
    Har det ikke hele tiden ligget i kortene, at Dunken skulle hjem Aarhus?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      JH sover, hvis KZ tager til England så skulle vihave haft Duncan. Med Duncan får man fysik og mål. Nu ender vi vel med en eller anden 2. Divisions spiller
      Tror nu ikke at vi kunne have lokket Duncan.. Og fornemmelsen siger vel at denne handel er kommet i stand inden for de sidste 12-24 timer..

      Comment


        Hvad med Nicklas Pedersen fra Gent. Han har fået at vide han kan finde en ny klub.

        Jeg ser dog aldrig Gent spille, nogen der har en fornemmelse af om han kunne være en værdig Zohore afløser ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Hvad med Nicklas Pedersen fra Gent. Han har fået at vide han kan finde en ny klub.

          Jeg ser dog aldrig Gent spille, nogen der har en fornemmelse af om han kunne være en værdig Zohore afløser ?
          Han har vidst ikke spillet kamp i 100 år. Det er en type spiller man lejer først inden man signer på kontrakt. Man kender ikke hans niveau. Kun hans navn

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hvad med Nicklas Pedersen fra Gent. Han har fået at vide han kan finde en ny klub.

            Jeg ser dog aldrig Gent spille, nogen der har en fornemmelse af om han kunne være en værdig Zohore afløser ?
            gammel og så har han glasben

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Hvad med Nicklas Pedersen fra Gent. Han har fået at vide han kan finde en ny klub.

              Jeg ser dog aldrig Gent spille, nogen der har en fornemmelse af om han kunne være en værdig Zohore afløser ?
              Han er da muligvis et af de mest grå og kedelige mennesker og fodboldspillere at se på, men kunne måske godt være interessant. Han har en fin alder, men det er godt nok ikke meget fodbold han har spillet de seneste sæsoner. Når det så er sagt, gjorde han en god figur i mesterskabsslutspillet for Gent sidste sæson, hvor de jo endte med at vinde skabet, bl.a. med sådan en kasse her.

              https://www.youtube.com/watch?v=QLC3A7iBHEk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Han er da muligvis et af de mest grå og kedelige mennesker og fodboldspillere at se på, men kunne måske godt være interessant. Han har en fin alder, men det er godt nok ikke meget fodbold han har spillet de seneste sæsoner. Når det så er sagt, gjorde han en god figur i mesterskabsslutspillet for Gent sidste sæson, hvor de jo endte med at vinde skabet, bl.a. med sådan en kasse her.

                https://www.youtube.com/watch?v=QLC3A7iBHEk
                1/2 års leje kunne vel ikke skade

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  JH sover, hvis KZ tager til England så skulle vihave haft Duncan. Med Duncan får man fysik og mål. Nu ender vi vel med en eller anden 2. Divisions spiller
                  Jeg ville bestemt også gerne have haft Duncan... men hvis han SKULLE et niveau ned, tror jeg ikke vi kunne konkurrere med AGF og Riddersholm. Den får vi svært ved at give JH skylden for.

                  Men jeg er ikke overrasket over at du prøver... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg ville bestemt også gerne have haft Duncan... men hvis han SKULLE et niveau ned, tror jeg ikke vi kunne konkurrere med AGF og Riddersholm. Den får vi svært ved at give JH skylden for.

                    Men jeg er ikke overrasket over at du prøver... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Ikke flere lejemål, nu skal vi altså til at tømre et hold sammen, det er jo den rene hovedbanegård det her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Ikke flere lejemål, nu skal vi altså til at tømre et hold sammen, det er jo den rene hovedbanegård det her.
                      Ja, men når man overtager en trup der kræver store udskiftninger, og hvor der bliver lavet en del MEGET kortsigtede løsninger i opstarten af den process, så vil der jo skulle være en markant udskiftning i perioder. Jeg arbejder stadig ud fra den overbevisning, at KN's fire år skal kulminere i et mesterskab ( i teorien), og så kommer der udsving i de første tre år af den plan, indtil det hele er på plads...

                      Men enig, så få lejemål som muligt...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Ja, men når man overtager en trup der kræver store udskiftninger, og hvor der bliver lavet en del MEGET kortsigtede løsninger i opstarten af den process, så vil der jo skulle være en markant udskiftning i perioder. Jeg arbejder stadig ud fra den overbevisning, at KN's fire år skal kulminere i et mesterskab ( i teorien), og så kommer der udsving i de første tre år af den plan, indtil det hele er på plads...

                        Men enig, så få lejemål som muligt...

                        Mvh

                        MaxHH
                        En anden betragtning er succesraten ved panikkøbene tæt på transfervinduets lukning kontra de spillere man har udset sig i god tid.

                        Det kunne være en spændende afhandling iøvrigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          En anden betragtning er succesraten ved panikkøbene tæt på transfervinduets lukning kontra de spillere man har udset sig i god tid.

                          Det kunne være en spændende afhandling iøvrigt.
                          Hvis man ser på de 10 millioner at EFB brugte de sidste dage i sommers kan man godt argumentere for ikke bare at handle i panik..
                          JEG SAVNER SKYGGEHOLDET!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            En anden betragtning er succesraten ved panikkøbene tæt på transfervinduets lukning kontra de spillere man har udset sig i god tid.

                            Det kunne være en spændende afhandling iøvrigt.
                            Jeg er en smule nysgerrig og misundelig på de der databaser de arbejder med i Ikast/Herning... hvor de, som jeg forstår det, knap nok behøver se spilleren, for at kunne forudsige hvordan han vil passe ind, ud fra en usandsynlig mængde data... Men jeg tror OB er mere Ove P end Glenn R på det punkt...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Hvem siger vi ikke har et skyggehold. Og hvis vi har, hvem siger, at skyggeholdets angribere er til salg nu, og kan skaffes til OB med så kort varsel ??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Hvem siger vi ikke har et skyggehold. Og hvis vi har, hvem siger, at skyggeholdets angribere er til salg nu, og kan skaffes til OB med så kort varsel ??
                                It was a joke

                                Comment

                                Working...
                                X