Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg er ikke med. Hvad er det der er mere held end forstand?
40 sekunder inde i videoen, gjorde han da ellers hvad han kunne for at FCK skulle score.
https://www.youtube.com/watch?v=ErbnzaAwpnM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægBetyder det, at klassespillerne bliver billigere og billigere som tiden går?
Altså at Dynamo Kiev sender ham til Odense til en overkommelig pris, fordi man er bange for, at man ikke kan finde andre klubber, man kan leje dem ud til?
Det virker da mere logisk, at den klub, der mangler en spiller, bliver mere desperat, når vinduet er ved at lukke, og derfor er villige til at betale en højere pris.
Er det bare mig, der ikke forstår argumentationen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDog mere held end forstand. Han gjorde da eller hvad han kunne for at sende FCK foran, med den fantastiske aflevering lige i foden på en FCK'er.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJa, han havde én fejl (og et par mangelfulde udspark) i kampen... det synes jeg nu ikke nødvendigvis betyder dumpekarakter... ,o)
Mvh
MaxHH"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
lyder som en spændende målmand - kender dog intet til manden, men helt skidt kan han dog ikke være.
Lidt malurt i bægeret syntes jeg dog der er; endnu en leje aftale, og efter hvad jeg kan se ingen købsoption hvilket vil sige at vi igen næste sommer skal ud og finde 2 målmænd forudsat falkes vender tilbage....erstatning for tørnes og vores nye ukrainske ven. Det er sgu langt fra optimalt.
Når det så er sagt så får JH da lige en thumbs up for at have landet en målmand - med hvad vi må formode en del kvalitet. Det var tiltrængt - tog dog for lang tid....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyder som en spændende målmand - kender dog intet til manden, men helt skidt kan han dog ikke være.
Lidt malurt i bægeret syntes jeg dog der er; endnu en leje aftale, og efter hvad jeg kan se ingen købsoption hvilket vil sige at vi igen næste sommer skal ud og finde 2 målmænd forudsat falkes vender tilbage....erstatning for tørnes og vores nye ukrainske ven. Det er sgu langt fra optimalt.
Når det så er sagt så får JH da lige en thumbs up for at have landet en målmand - med hvad vi må formode en del kvalitet. Det var tiltrængt - tog dog for lang tid....
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg ser denne lejeaftale som et resultat af Falkesgaards skade. Var han ikke gået i stykker, havde vi næppe hentet hverken Tørnæs eller Koval, men nok nærmere et talent til at supplere Radza som reserve. Og da det ér en kortsigtet løsning, i forhold til Falkesgaards tilbagevenden, er henholdsvis en leje og en kort kontrakt jo rimeligt nok. Så der skal jo højst hentes én ny, når de to kontrakter udløber, og det klarer JH nok...
Mvh
MaxHH
Det styrker næppe Falkes kandidatur at være endnu en sæson uden kampe .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHåber så sandelig at såfremt Falke ikke var blevet skadet så havde man hentet Koval og haft Falke som reserve ... Falke var i mine øjne ikke meget bedre end hverken Ousager eller Toppel og det er altså også en plads vi skal rykke os på ... Nu bliver det så først i næste sæson vi finder en fast førstekeeper ..
Det styrker næppe Falkes kandidatur at være endnu en sæson uden kampe ..
Jeg tror at Falkesgaard er tænkt som fast starter... men dit gæt er ligeså godt som mit.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet gjorde det jo heller ikke med Lado, remember...? ,o)
Mvh
MaxHHTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment