Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spin that shit... :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Spin that shit... :-)
      He he. More like jinx that shit

Comment

Ud fra de klip i den artikel på Tipsbladet, så er han hurtig på reaktionen selv om han give nogle få returer og derved redder han bolden ud af ilden igen.

En stærk keeper vi har fået.

Comment

OB håber at kunne give ham debut på torsdag.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...almand-torsdag

Comment

Lyder godt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Ville være dejligt hvis han kunne få spilletid i morgen samt næste uge i pokalen

Comment

Så fik jeg også set videoen med hans mange "mirakelredninger" :-)
                Jeg anerkender, at der da er nogle flotte redninger i videoen. Men - enhver med flair for videoredigering kan også pille de bedste redninger af fx Mads Toppel ud, klippe det fedt sammen og så tilsætte noget fed rockmusik. Bingo - så har vi en imponerende video af en imponerende målmand...eller har vi?

Når dét så er sagt, så glæder jeg mig rigtigt meget til at se ham i kamp. Hvis han er så god, som det forlyder, så kan han potentielt redde OB's røv adskillige gange indtil næste sommer.
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Ærgerligt at han ikke nåede at få sin spillertilladelse idag. Men godt at Radza så fik lidt tid

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Så fik jeg også set videoen med hans mange "mirakelredninger" :-)
                    Jeg anerkender, at der da er nogle flotte redninger i videoen. Men - enhver med flair for videoredigering kan også pille de bedste redninger af fx Mads Toppel ud, klippe det fedt sammen og så tilsætte noget fed rockmusik. Bingo - så har vi en imponerende video af en imponerende målmand...eller har vi?

Når dét så er sagt, så glæder jeg mig rigtigt meget til at se ham i kamp. Hvis han er så god, som det forlyder, så kan han potentielt redde OB's røv adskillige gange indtil næste sommer.
                    Enig, man skal være lidt forsigtig med de videoer, men om ikke andet ser man da hvilke brugbare ting der så er...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ærgerligt at han ikke nåede at få sin spillertilladelse idag. Men godt at Radza så fik lidt tid
                      mon ikke spilletilladelsen er hjemme, det er vel internt mellem klubberne det ordnes. Det er vel arbejds-og opholdstilladelse der mangler. GF har også invisteret i en russer, som har fået tilladelse til at træne fra i dag fredag. Der er et kontor der kan ordne det fornødne papirarbejde, næsten mens man venter formoder jeg. GF-russeren landede i hvert fald i Kbh. onsdag aften og overnattede inden de tog til Amager og ordnede papirarbejdet og så er han klar til træning fredag formiddag.
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        mon ikke spilletilladelsen er hjemme, det er vel internt mellem klubberne det ordnes. Det er vel arbejds-og opholdstilladelse der mangler. GF har også invisteret i en russer, som har fået tilladelse til at træne fra i dag fredag. Der er et kontor der kan ordne det fornødne papirarbejde, næsten mens man venter formoder jeg. GF-russeren landede i hvert fald i Kbh. onsdag aften og overnattede inden de tog til Amager og ordnede papirarbejdet og så er han klar til træning fredag formiddag.
                        Det var også den jeg mente

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Fuldstændigt enig!
                          Det er off-topic, sorry, men det gør sig jo gældende i stort set alle offentlige instanser. Søger du fx. boligsikring, tager det op til 8 uger at "behandle". Ej...der ligger åbenbart en stak papirer, som det tager op til 8 uger at komme igennem, for det tager ikke mange minutter at regne boligsikringen ud og sætte den i gang. Kunne være sjovt at se, hvad der ville ske, hvis man lige satte folk på til at få den pukkel væk, så de startede fra scratch.
                          Nu er Udbetaling Danmark jo ikke ligefrem en offentlig instans.

Comment

Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                            Nu er Udbetaling Danmark jo ikke ligefrem en offentlig instans.
                            Jeg ved ikke, om du ser en forskel på offentlig instans og offentlige myndigheder....what ever.
                            Det er i hvert fald et offentligt foretagende, som ikke ligefrem oser af "hurtighed". Nøjagtig ligesom det heller ikke gjorde det før, hvor de opgaver Udbetaling Danmark nu varetager blev varetaget af kommunerne
                            Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Mon ikke vores ven står på mål i pokalen.. Ville være lækkert at se bare lidt fra giraffen

Comment

Så er arbejdstilladelsen kommet...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/groent-lys-til-ob-maalmand-kan-debutere-onsdag

Comment

Working...
                                X