Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Så fik jeg også set videoen med hans mange "mirakelredninger" :-)
Jeg anerkender, at der da er nogle flotte redninger i videoen. Men - enhver med flair for videoredigering kan også pille de bedste redninger af fx Mads Toppel ud, klippe det fedt sammen og så tilsætte noget fed rockmusik. Bingo - så har vi en imponerende video af en imponerende målmand...eller har vi?
Når dét så er sagt, så glæder jeg mig rigtigt meget til at se ham i kamp. Hvis han er så god, som det forlyder, så kan han potentielt redde OB's røv adskillige gange indtil næste sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå fik jeg også set videoen med hans mange "mirakelredninger" :-)
Jeg anerkender, at der da er nogle flotte redninger i videoen. Men - enhver med flair for videoredigering kan også pille de bedste redninger af fx Mads Toppel ud, klippe det fedt sammen og så tilsætte noget fed rockmusik. Bingo - så har vi en imponerende video af en imponerende målmand...eller har vi?
Når dét så er sagt, så glæder jeg mig rigtigt meget til at se ham i kamp. Hvis han er så god, som det forlyder, så kan han potentielt redde OB's røv adskillige gange indtil næste sommer.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægÆrgerligt at han ikke nåede at få sin spillertilladelse idag. Men godt at Radza så fik lidt tidBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmon ikke spilletilladelsen er hjemme, det er vel internt mellem klubberne det ordnes. Det er vel arbejds-og opholdstilladelse der mangler. GF har også invisteret i en russer, som har fået tilladelse til at træne fra i dag fredag. Der er et kontor der kan ordne det fornødne papirarbejde, næsten mens man venter formoder jeg. GF-russeren landede i hvert fald i Kbh. onsdag aften og overnattede inden de tog til Amager og ordnede papirarbejdet og så er han klar til træning fredag formiddag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFuldstændigt enig!
Det er off-topic, sorry, men det gør sig jo gældende i stort set alle offentlige instanser. Søger du fx. boligsikring, tager det op til 8 uger at "behandle". Ej...der ligger åbenbart en stak papirer, som det tager op til 8 uger at komme igennem, for det tager ikke mange minutter at regne boligsikringen ud og sætte den i gang. Kunne være sjovt at se, hvad der ville ske, hvis man lige satte folk på til at få den pukkel væk, så de startede fra scratch.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægNu er Udbetaling Danmark jo ikke ligefrem en offentlig instans.
Det er i hvert fald et offentligt foretagende, som ikke ligefrem oser af "hurtighed". Nøjagtig ligesom det heller ikke gjorde det før, hvor de opgaver Udbetaling Danmark nu varetager blev varetaget af kommunerne
Comment
-
Så er arbejdstilladelsen kommet...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/groent-lys-til-ob-maalmand-kan-debutere-onsdagTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment