Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Som tidligere sagt: jeg har tillid til duoen Kent-JH :-)
    Flot gået. Men for at juble skal der altså landes en CF og gerne en MB og helst sælges mindst 1 (og ikke Emil og Falk med mindre det er store penge, for så er det nødt til at ske i det her game).
    Ja, jeg håber da også på, at han er et godt køb. Kunne bare godt frygte, at man ved at vente så længe, er kommet til at betale en høj pris, således at der måske nok lige er råd til en nogenlunde CF, men så heller ikke mere.
    Kan du forklare mig, hvad det er, der skal gøre, at attraktive spillere ville blive billigere sidste dag i tranfervinduet?
    Jeg kan bare ikke forstå sammenhængen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Betyder det, at klassespillerne bliver billigere og billigere som tiden går?
      Altså at Dynamo Kiev sender ham til Odense til en overkommelig pris, fordi man er bange for, at man ikke kan finde andre klubber, man kan leje dem ud til?
      Det virker da mere logisk, at den klub, der mangler en spiller, bliver mere desperat, når vinduet er ved at lukke, og derfor er villige til at betale en højere pris.
      Er det bare mig, der ikke forstår argumentationen?
      Tror bare det betyder, at hvis man vil have chancen må man stå klar når muligheden evt. kunne opstå, og i dag er det enten eller med mange spillere... Nogen er så presset op i pris af interesse, andre fik ikke den håbede interesse og er billigere...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        er lidt spøjs at JH er imponeret af sig selv og så alligevel ikke mener han er selvskrevet første keeper
        Efter en fornuftig kamp af Tørnes, ville det også være et slag i ansigtet på ham, hvis der officielt blev meldt ud at Koval var 1. målmand.
        Og nu kender vi reelt set heller ikke Kovals niveau.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
          Ja, jeg håber da også på, at han er et godt køb. Kunne bare godt frygte, at man ved at vente så længe, er kommet til at betale en høj pris, således at der måske nok lige er råd til en nogenlunde CF, men så heller ikke mere.
          Kan du forklare mig, hvad det er, der skal gøre, at attraktive spillere ville blive billigere sidste dag i tranfervinduet?
          Jeg kan bare ikke forstå sammenhængen.
          Jeg er sikker på at det rigtige udsagn er, at nogle spillere bliver billigere sidste dag - ikke alle. Det er sludder. Jeg gør et forsøg:
          Til allersidst i transfervinduet er der et utal af kabaler der skal gå op. Mange følere er lagt ud. Mange køb/salg er betinget af andre køb/salg. Som ved salg af en ejendom forsøger man at få en høj pris men kommer ofte til at måtte sætte prisen ned, for at få boligen solgt, så man slipper for at hænge på udgifter til to boliger. - ja, det billede er vel egentlig nok?
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Efter en fornuftig kamp af Tørnes, ville det også være et slag i ansigtet på ham, hvis der officielt blev meldt ud at Koval var 1. målmand.
            Og nu kender vi reelt set heller ikke Kovals niveau.
            Enig... det er jo ikke JH der sætter holdet, det er Kent, og selvom det ligger i kortene at det er en førstekeeper der er lejet ind, er det ikke noget JH skal melde ud i pressen...

            Det er heller ikke umuligt at Tørnæs står næste kamp, alt efter hvordan træningen forløber, og om Kent vil belønne Tørnæs for den gode præstation...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Tror bare det betyder, at hvis man vil have chancen må man stå klar når muligheden evt. kunne opstå, og i dag er det enten eller med mange spillere... Nogen er så presset op i pris af interesse, andre fik ikke den håbede interesse og er billigere...
              Ja, jo, måske (Så er jeg lidt mere rolig nu)
              Det er fint, at vi tilsyneladende har fået en god målmand. Nu må vi så se, om der ikke også kommer en forsvarer. Det er vel næsten mere nødvendigt med det forsvar, vi har haft hidtil (sidste kamp undtaget).
              Når dagen er omme kan det være, vi landet en klasse CF, og så lige Matti 5 minutter før lukketid....

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                Ja, jo, måske (Så er jeg lidt mere rolig nu)
                Det er fint, at vi tilsyneladende har fået en god målmand. Nu må vi så se, om der ikke også kommer en forsvarer. Det er vel næsten mere nødvendigt med det forsvar, vi har haft hidtil (sidste kamp undtaget).
                Når dagen er omme kan det være, vi landet en klasse CF, og så lige Matti 5 minutter før lukketid....
                Med risiko for at have misset noget (og min manglende lyst til at rode 200 sider tilbage i rygtetråden), hvad ER så status på Matti? Spiller han ikke dernede? Leder han efter en klub?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Enig... det er jo ikke JH der sætter holdet, det er Kent, og selvom det ligger i kortene at det er en førstekeeper der er lejet ind, er det ikke noget JH skal melde ud i pressen...

                  Det er heller ikke umuligt at Tørnæs står næste kamp, alt efter hvordan træningen forløber, og om Kent vil belønne Tørnæs for den gode præstation...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Det tror jeg det bliver, ser heller ikke ud til at Koval har spillet en kamp siden Maj, ikke betydende i hvert fald, så det er meget tænkeligt vi lige holder Tørnæs lidt på posten...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det tror jeg det bliver, ser heller ikke ud til at Koval har spillet en kamp siden Maj, ikke betydende i hvert fald, så det er meget tænkeligt vi lige holder Tørnæs lidt på posten...
                    Havde han holdt sit snit på 4 mål per kamp ville det måske se anderledes ud, men 0'et mod KB/03 redder en del op på det, og der skal vel helst lige lidt aftaler og rutiner trænes ind mellem målmand og forsvar, før det bliver rigtigt godt...

                    mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #70
                      Holder Tørnæs nullet i flere kampe i streg, er det jo ikke engang umuligt at han fastholder pladsen... bedste mand spiller (vel?), uanset CV...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Havde han holdt sit snit på 4 mål per kamp ville det måske se anderledes ud, men 0'et mod KB/03 redder en del op på det, og der skal vel helst lige lidt aftaler og rutiner trænes ind mellem målmand og forsvar, før det bliver rigtigt godt...

                        mvh

                        MaxHH
                        Helt enig...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Holder Tørnæs nullet i flere kampe i streg, er det jo ikke engang umuligt at han fastholder pladsen... bedste mand spiller (vel?), uanset CV...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Det håber jeg da i hvert fald, Koval er vel pt. også lidt en lottokupon at smide ind, så vi skal drage nytte af Tørnæs hvis han er varm, helt sikkert...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Dejligt med landsholdspause nu, så der er tid til at skaffe arbejdstilladelsen, og få ham integreret på holdet de næste par uger, så der kan tages stilling til om han er en forbedring ift. Tørnes.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              "Der er blevet taget rigtig godt imod mig, og det er et spændende hold, som jeg så mod FCK i en fantastisk atmosfære med fantastiske fans."

                              Når holdet leverer den fight som i går - er stemningen altså godkendt på stadion i disse tider!
                              Nøj hvor bliver han skuffet når vi tager imord Hobro, efter vi har tabt de to kampe optil den kamp :D
                              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Holder Tørnæs nullet i flere kampe i streg, er det jo ikke engang umuligt at han fastholder pladsen... bedste mand spiller (vel?), uanset CV...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Dog mere held end forstand. Han gjorde da eller hvad han kunne for at sende FCK foran, med den fantastiske aflevering lige i foden på en FCK'er.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X