Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi må håbe at OB får papirerne hurtigt så han kan træne med

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Er det et kvalitetsstempel i sig selv, at FCK forsøger at hente ham (måske som reserve), men beslutter at trække følehornene til sig og gå efter alternativer, da man vurderer, at han er for dyr?
      Jeg gætter på at de kun var interesserede i at leje ham ud, hvis han var tiltænkt rollen som 1. keeper. Ville vel ikke give mening at leje et talent ud, for at han skulle sidde på bænken i en anden klub?

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
        Jeg gætter på at de kun var interesserede i at leje ham ud, hvis han var tiltænkt rollen som 1. keeper. Ville vel ikke give mening at leje et talent ud, for at han skulle sidde på bænken i en anden klub?
        Det er altid en konkurrence og trænerens valg.. Men selvfølgelig er han hentet som 1. Målmand...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er altid en konkurrence og trænerens valg.. Men selvfølgelig er han hentet som 1. Målmand...
          Ja selvfølgelig. Men i FCK ville han vel som udgangspunkt være hentet som reserve.

Fedt at det er officielt :)

Comment

iflg mine kilder er han en klasse keeper så der er nok ikke købsoption på.

jeg havde forventet en pressemeddelse + keeper + en spillere mere.....

må erkende at jeg tror der ikke sker mere i denne omgang

men håber stadig på en forstærkning mere og ingen UD. ( falk )

Comment

Skal du ikke være sikker på...
              Tv2 er da i ådalen nu, for at interview... de ankom her 10.28

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              iflg mine kilder er han en klasse keeper så der er nok ikke købsoption på.

jeg havde forventet en pressemeddelse + keeper + en spillere mere.....

må erkende at jeg tror der ikke sker mere i denne omgang

men håber stadig på en forstærkning mere og ingen UD. ( falk )

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                Skal du ikke være sikker på...
                Tv2 er da i ådalen nu, for at interview... de ankom her 10.28
                Ikke sikker på hvad?

Comment

Tænker egentlig heller ikke der sker mere... ved mindre at Lasse var en engangsforestilling fra Kents side i går... eller en af de berømte muligheder opstår...

Tror man stiller sig tilfreds med Hall, Lasse, Diarra, og Magnus, som man gør det med Ari, Mak, Azer, osv. på midten...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ikke sikker på hvad?
                    ja hvad skal jeg ikke være sikker på ? at der ikke sker mere ?

rygterne går på at Emil flyver..... men det er løse rygter

Comment

Og velkommen til Koval...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

så steg den samlede spillerværdi i truppen med 4 mio euro
                        http://www.transfermarkt.de/odense-b...saison_id/2015

Comment

Der bliver simpelthen nødt til at være en overkommelig købsoption..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tænker egentlig heller ikke der sker mere... ved mindre at Lasse var en engangsforestilling fra Kents side i går... eller en af de berømte muligheder opstår...

Tror man stiller sig tilfreds med Hall, Lasse, Diarra, og Magnus, som man gør det med Ari, Mak, Azer, osv. på midten...
                            Det er umuligt for JH (og mig) at kunne stille sig tilfreds med det forsvar. Der SKAL en dygtig til centerforsvaret. De to i går gjorde det godt, men reserverne er langt fra gode nok.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Det tror jeg ikke nødvendigvis der er... Hvis hans klub satser på ham, ønsker de jo bare at se ham få kampe i benene, fremfor at sidde og glo på en bænk... og vi har behov for at dække hullet efter Falkesgaard, som jo nok er tænkt som 1. keeper...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Til de andre klubber han er blevet tilbudt til, skulle der have været en frikøbsklausul på 8,5 million euro. Så nok lidt ligegyldig i vores situation. Han er stadig højt værdsat blandt fans og medlemmer i bestyrelsen i Kiev. En liga som har sindsyg mange penge, hvor man har kunnet holde på Kanoplyanka og Yarmolenko utrolig længe, hvor lønpakker fra selv premierleauge har været under deres nuværende løn.

Comment

Working...
                                X