Vi må håbe at OB får papirerne hurtigt så han kan træne med
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægEr det et kvalitetsstempel i sig selv, at FCK forsøger at hente ham (måske som reserve), men beslutter at trække følehornene til sig og gå efter alternativer, da man vurderer, at han er for dyr?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægJeg gætter på at de kun var interesserede i at leje ham ud, hvis han var tiltænkt rollen som 1. keeper. Ville vel ikke give mening at leje et talent ud, for at han skulle sidde på bænken i en anden klub?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er altid en konkurrence og trænerens valg.. Men selvfølgelig er han hentet som 1. Målmand...
jeg havde forventet en pressemeddelse + keeper + en spillere mere.....
må erkende at jeg tror der ikke sker mere i denne omgang
men håber stadig på en forstærkning mere og ingen UD. ( falk )
Comment
-
Skal du ikke være sikker på...
Tv2 er da i ådalen nu, for at interview... de ankom her 10.28
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægiflg mine kilder er han en klasse keeper så der er nok ikke købsoption på.
jeg havde forventet en pressemeddelse + keeper + en spillere mere.....
må erkende at jeg tror der ikke sker mere i denne omgang
men håber stadig på en forstærkning mere og ingen UD. ( falk )
Comment
-
Tænker egentlig heller ikke der sker mere... ved mindre at Lasse var en engangsforestilling fra Kents side i går... eller en af de berømte muligheder opstår...
Tror man stiller sig tilfreds med Hall, Lasse, Diarra, og Magnus, som man gør det med Ari, Mak, Azer, osv. på midten...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
så steg den samlede spillerværdi i truppen med 4 mio euro
http://www.transfermarkt.de/odense-b...saison_id/2015
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTænker egentlig heller ikke der sker mere... ved mindre at Lasse var en engangsforestilling fra Kents side i går... eller en af de berømte muligheder opstår...
Tror man stiller sig tilfreds med Hall, Lasse, Diarra, og Magnus, som man gør det med Ari, Mak, Azer, osv. på midten...Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægDer bliver simpelthen nødt til at være en overkommelig købsoption..
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægDer bliver simpelthen nødt til at være en overkommelig købsoption..
Comment
Comment