Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHey gutter, håber i kan hjælpe. Vi er to kollegaer som ikke kan blive enige.
Må OB nu selv om vi kun har lejet denne mand tage en snak med ham om f.eks 2 måneder. For at høre ham om han kunne tænke sig at blive i klubben efter endt lejemål?
Officielt nej tror jeg. Men er ikke 100% sikker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHey gutter, håber i kan hjælpe. Vi er to kollegaer som ikke kan blive enige.
Må OB nu selv om vi kun har lejet denne mand tage en snak med ham om f.eks 2 måneder. For at høre ham om han kunne tænke sig at blive i klubben efter endt lejemål?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHåber så sandelig at såfremt Falke ikke var blevet skadet så havde man hentet Koval og haft Falke som reserve ... Falke var i mine øjne ikke meget bedre end hverken Ousager eller Toppel og det er altså også en plads vi skal rykke os på ... Nu bliver det så først i næste sæson vi finder en fast førstekeeper ..
Det styrker næppe Falkes kandidatur at være endnu en sæson uden kampe ..
Som 1 keeper har jeg aldrig set ham - og det har man vel heller ikke betragtet ham som værende - når man kun giver ham en 2 årig kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg ser denne lejeaftale som et resultat af Falkesgaards skade. Var han ikke gået i stykker, havde vi næppe hentet hverken Tørnæs eller Koval, men nok nærmere et talent til at supplere Radza som reserve. Og da det ér en kortsigtet løsning, i forhold til Falkesgaards tilbagevenden, er henholdsvis en leje og en kort kontrakt jo rimeligt nok. Så der skal jo højst hentes én ny, når de to kontrakter udløber, og det klarer JH nok...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Nu vil jeg nødig lyde som et øffehoved midt i al jubelen.
Men jeg har svært ved at se hans kvaliteter.
Youtube plejer (blandt andet) at være hjemsted for glorificerende videoer af fodboldspillere.
Men er det hér cremen af hvad vi kan forvente af ham?
https://youtu.be/k911V5VUzhM
Last edited by MaxHH; 31-08-2015, 18:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtørnes var naturligvis ikke kommet - men håber godt nok man havde kig på et decideret 1. valg til pladsen - det har jeg ikke set falkes som....
Nu har vi så hentet en 1. keeper, men altså kun leje frem til sommerferien, hvor også Tørnes udløber.
Det kunne indikere, at vi måske har et andet 1. valg i kikkerten til den tid.
Det er helt sikkert Lindegaard, der kommer hjem på en fri transfer, siger han helt vildt kåd, og skænker endnu et glas rødvin. Nå måske ikke lige det, men så måske noget andet godt....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet betyder jo ikke at Kent og Jesper ikke havde det... ,o)
mvh
MaxHH
Har hørt JH (eller Kent) udtale man ville have mere konkurrence på målmandsposten - altså 2 mere "ligeværdige" spillere - er det rigtigt må vi formode der skulle hentes en til - sådan cirka på falkes niveau.....Det er jo deres valg - personligt syntes jeg det er direkte tåbeligt - jeg vil klart foretrække en klar 1. keeper - det mener jeg vi mangler og har manglet efterhånden i lang tid nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdu har ret.....men de ved jo tydeligvis intet om bold ;)
Har hørt JH (eller Kent) udtale man ville have mere konkurrence på målmandsposten - altså 2 mere "ligeværdige" spillere - er det rigtigt må vi formode der skulle hentes en til - sådan cirka på falkes niveau.....Det er jo deres valg - personligt syntes jeg det er direkte tåbeligt - jeg vil klart foretrække en klar 1. keeper - det mener jeg vi mangler og har manglet efterhånden i lang tid nu.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlægNu vil jeg nødig lyde som et øffehoved midt i al jubelen.
Men jeg har svært ved at se hans kvaliteter.
Youtube plejer (blandt andet) at være hjemsted for glorificerende videoer af fodboldspillere.
Men er det hér cremen af hvad vi kan forvente af ham?
https://youtu.be/k911V5VUzhM
Comment
-
Maksym Koval har åbenbart været i Odense og se FCK kampen, så han er måske allerede blandt os. Han må vel ikke træne før arbejdstilladelsen er klar, så vi må væbne os lidt med tålmodighed inden nogen friske træningsreporterer lægge kompetente vurderinger ud...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment