Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det glemmer jeg ikke foreløbig... Nu var pointen bare, at hvis det ikke er nyt, kunne det jo netop tyde på vi var efter ham inden Falke gik i stykker...
    Jeg kan simpelthen ikke tro at vi ville satse på en målmand med Falkes niveau og erfaring på et hold under genopbygning uden fasttømret organisation samt et relativt nyt forsvar. Det ville i mine øjne være et gamble som hverken ville gavne forsvar eller målmand.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Hey gutter, håber i kan hjælpe. Vi er to kollegaer som ikke kan blive enige.
      Må OB nu selv om vi kun har lejet denne mand tage en snak med ham om f.eks 2 måneder. For at høre ham om han kunne tænke sig at blive i klubben efter endt lejemål?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Må OB nu selv om vi kun har lejet denne mand tage en snak med ham om f.eks 2 måneder. For at høre ham om han kunne tænke sig at blive i klubben efter endt lejemål?
        Satme et godt spørgsmål!
        Officielt nej tror jeg. Men er ikke 100% sikker

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Er der en købsoption, så mener jeg vi gerne må... ellers er det via Kiev først...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Håber så sandelig at såfremt Falke ikke var blevet skadet så havde man hentet Koval og haft Falke som reserve ... Falke var i mine øjne ikke meget bedre end hverken Ousager eller Toppel og det er altså også en plads vi skal rykke os på ... Nu bliver det så først i næste sæson vi finder en fast førstekeeper ..
            Det styrker næppe Falkes kandidatur at være endnu en sæson uden kampe ..
            helt enig - falkes er i mine øjne et step up.....på 2. målmandsposten.

Som 1 keeper har jeg aldrig set ham - og det har man vel heller ikke betragtet ham som værende - når man kun giver ham en 2 årig kontrakt.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg ser denne lejeaftale som et resultat af Falkesgaards skade. Var han ikke gået i stykker, havde vi næppe hentet hverken Tørnæs eller Koval, men nok nærmere et talent til at supplere Radza som reserve. Og da det ér en kortsigtet løsning, i forhold til Falkesgaards tilbagevenden, er henholdsvis en leje og en kort kontrakt jo rimeligt nok. Så der skal jo højst hentes én ny, når de to kontrakter udløber, og det klarer JH nok...

Mvh

MaxHH
              tørnes var naturligvis ikke kommet - men håber godt nok man havde kig på et decideret 1. valg til pladsen - det har jeg ikke set falkes som....

Comment

Nu vil jeg nødig lyde som et øffehoved midt i al jubelen.
                Men jeg har svært ved at se hans kvaliteter.

Youtube plejer (blandt andet) at være hjemsted for glorificerende videoer af fodboldspillere.
                Men er det hér cremen af hvad vi kan forvente af ham?
                https://youtu.be/k911V5VUzhM

Last edited by MaxHH; 31-08-2015, 18:32.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tørnes var naturligvis ikke kommet - men håber godt nok man havde kig på et decideret 1. valg til pladsen - det har jeg ikke set falkes som....
                  Jeg tror også, Falkesggard var udset til at være 2. keeper - ihvert fald de første par sæsoner.
                  Nu har vi så hentet en 1. keeper, men altså kun leje frem til sommerferien, hvor også Tørnes udløber.
                  Det kunne indikere, at vi måske har et andet 1. valg i kikkerten til den tid.
                  Det er helt sikkert Lindegaard, der kommer hjem på en fri transfer, siger han helt vildt kåd, og skænker endnu et glas rødvin. Nå måske ikke lige det, men så måske noget andet godt....

Comment

Det betyder jo ikke at Kent og Jesper ikke havde det... ,o)

mvh

MaxHH

Comment

Det betyder jo ikke at Kent og Jesper ikke havde det... ,o)

mvh

MaxHH
                      du har ret.....men de ved jo tydeligvis intet om bold ;)

Har hørt JH (eller Kent) udtale man ville have mere konkurrence på målmandsposten - altså 2 mere "ligeværdige" spillere - er det rigtigt må vi formode der skulle hentes en til - sådan cirka på falkes niveau.....Det er jo deres valg - personligt syntes jeg det er direkte tåbeligt - jeg vil klart foretrække en klar 1. keeper - det mener jeg vi mangler og har manglet efterhånden i lang tid nu.

Comment

du har ret.....men de ved jo tydeligvis intet om bold ;)

Har hørt JH (eller Kent) udtale man ville have mere konkurrence på målmandsposten - altså 2 mere "ligeværdige" spillere - er det rigtigt må vi formode der skulle hentes en til - sådan cirka på falkes niveau.....Det er jo deres valg - personligt syntes jeg det er direkte tåbeligt - jeg vil klart foretrække en klar 1. keeper - det mener jeg vi mangler og har manglet efterhånden i lang tid nu.
                        Det har vi jo gjort siden Carroll stoppede...

Mvh

MaxHH

Comment

Det har vi jo gjort siden Carroll stoppede...

Mvh

MaxHH
                          ja - men det gør det sgu da ikke bedre ;)

Comment

ja - men det gør det sgu da ikke bedre ;)
                            Enig... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
                              Nu vil jeg nødig lyde som et øffehoved midt i al jubelen.
                              Men jeg har svært ved at se hans kvaliteter.

Youtube plejer (blandt andet) at være hjemsted for glorificerende videoer af fodboldspillere.
                              Men er det hér cremen af hvad vi kan forvente af ham?
                              https://youtu.be/k911V5VUzhM

Koval har kun været 20 år dengang, og videosnasen ser ud til at være sammenklippet ud fra 2 kampe. Så et lidt sparsomt grundlag at vurdere noget på.

Comment

Maksym Koval har åbenbart været i Odense og se FCK kampen, så han er måske allerede blandt os. Han må vel ikke træne før arbejdstilladelsen er klar, så vi må væbne os lidt med tålmodighed inden nogen friske træningsreporterer lægge kompetente vurderinger ud...
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X