Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Maksym Koval

    Den virker til at være sikker, da Dynamo Kiev selv har bekræftet lejemålet, så jeg tænkte det ville være fint at samle links, tanker og lign. i denne tråd:

    http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/allne...sezon_v_danii/

    Angiveligt en keeper, som FCK var ude efter så sent som for en måned siden.

    http://www.bold.dk/nyt/avis-fck-vil-...krainsk-keeper

    Og så kan jeg se Koval har haft 11 U-landskampe og 1 A-landskamp, samt 4 CL-kampe. Lyder spændende.

    #2
    Det bliver rigtig spændende hvilket niveau han er på. Nu stod Tørnes rigtig godt i dag, men ud fra de kommentarer rundt omkring, så tror jeg umiddelbart Maksym har et niveau over Tørnes.

    Comment


      #3
      Det bliver så spændende, at se om vi har lavet en købsklausul på ham!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det bliver rigtig spændende hvilket niveau han er på. Nu stod Tørnes rigtig godt i dag, men ud fra de kommentarer rundt omkring, så tror jeg umiddelbart Maksym har et niveau over Tørnes.
        Min afdøde mormor er et niveau over Tørnes...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Min afdøde mormor er et niveau over Tørnes...
          er det dig Hans Bjerg Petersen
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det bliver så spændende, at se om vi har lavet en købsklausul på ham!
            det bliver spændene, men jeg tror det næppe med den melding på Kievs hjemmeside om at de ønsker ham held og lykke i Odense, og at han vender tilbage i hel tilstand.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Umiddelbart wow.
              Jeg er glad og en smule taknemmelig.
              Men hvordan kunne det lade sig gøre?
              Lad mig koge alle mine betænkeligheder sammen til. Jeg tror Peter Rasmussen & Lars Høgh får travlt med ham.
              Jeg håber også der er en købsoption i den lejeaftale.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                #8
                Så vidt jeg har læst mig frem til, så var han også udlånt i sidste sæson - så mon ikke at der er en sandsynlighed for, at Kiev gerne vil af med ham på en eller anden måde?

                Kender i øvrigt intet til ham. Men med Champions League, flere U-landskampe og en enkelt A-landskamp er det da ikke et helt ringe CV...

                Comment


                  #9
                  "Falde i unåde": forhåbentligt er han ikke et "problembarn". Forhåbentligt er det undersøgt, hvad årsagen til denne unåde var - så vi ikke står med en spiller med manglende disciplin eller lignende!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det bliver rigtig spændende hvilket niveau han er på. Nu stod Tørnes rigtig godt i dag, men ud fra de kommentarer rundt omkring, så tror jeg umiddelbart Maksym har et niveau over Tørnes.
                    Havde godt nok håbet på en 2-3 stykker

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      "Falde i unåde": forhåbentligt er han ikke et "problembarn". Forhåbentligt er det undersøgt, hvad årsagen til denne unåde var - så vi ikke står med en spiller med manglende disciplin eller lignende!
                      Enig... men man kan jo også sige at Lasse Nielsen var "faldet i unåde" de indledende kampe i denne sæson, idet han blev frasorteret. Så det BEHØVER ikke betyde alverden.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Enig... men man kan jo også sige at Lasse Nielsen var "faldet i unåde" de indledende kampe i denne sæson, idet han blev frasorteret. Så det BEHØVER ikke betyde alverden.

                        Mvh

                        MaxHH
                        Vi håber det er den samme unåde!

                        Comment


                          #13
                          Handlen er nu bekræftet. Lejeaftale indtil sommer. Håber der er mulighed for køb, hvis det går så godt at Lars Høgh siger han er klart bedre end Falkesgaard - kan jo sagtens være sådan det er.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Handlen er nu bekræftet. Lejeaftale indtil sommer. Håber der er mulighed for køb, hvis det går så godt at Lars Høgh siger han er klart bedre end Falkesgaard - kan jo sagtens være sådan det er.
                            Hvor henne?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Enig... men man kan jo også sige at Lasse Nielsen var "faldet i unåde" de indledende kampe i denne sæson, idet han blev frasorteret. Så det BEHØVER ikke betyde alverden.

                              Mvh

                              MaxHH
                              + 1
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X