Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I følge sportfyn mener de det er. Altså at OB spillere stiller sig til rådighed
    Jeg ville sku heller ikke tale med sportfyn.
    Hvis nu en seriøs avis som Rokokoposten spurgte kunne det være han var mere villig.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Ja, det synes jeg. Og nej, det har intet at gøre med Sportsfyns egoer at gøre. Du kommer som en ny spiller, til et nyt land, en ny klub og med nye fans. Så brug dog lige fem minutter af dit liv på et interview, manden har altså været her i over to uger, det kunne enten være et telefon opkald, eller Leif der lige svinger forbi træningen, jeg er virkelig skuffet, og jeg glæder mig til at høre begrundelsen.
      Det er muligvis fordi jeg kunne skrive både spørgsmålene og svarene på forhånd, at det ikke kan bringe mig i ubalance... Og min generelle modvilje mod journalister spiller sandsynligvis også ind. Men jeg HAR svært ved at se at folk er forpligtede til at stille op til interviews bare fordi Sportfyn knipser med fingrene. Hvis Sportfyn sender en officiel forespørgsel til OB, og OB beder ham om at stille op, og han nægter, så ville det være en anden sag, men indtil det viser sig at være tilfældet, vil min forargelse forblive på et rent nul...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        underligt de mener det ;)

vil sige at jeg heller ikke helt forstår hans valg - medierne er vel en del af en fodboldspillers liv....MEN har han af en eller anden grund ikke lyst så lad da manden være.
        Hvor interessant tror i lige det han har at sige kan være??
        Der er et par mulige forklaringer, f.eks. at han kun er lejet ind til en kort periode, og ikke har det store behov for at profilere sig i de danske medier, som ikke betyder alverden for hans fodboldfremtid... eller at han måske har haft dårlige erfaringer med at give interviews, hvor han bliver fejlciteret? Uanset, så er jeg enig. Hvis OB ikke har bedt ham om at stille sig til rådighed, må Sportfyn finde nogen andre at stille deres standartspørgsmål...

Mvh

MaxHH

Comment

Ville være god stil at tage et par spørgsmål fra den lokale avis, når man nu er skiftet hertil... Siger ikke
          han er sådan en type, men det er sgu lidt lejesvends mentalitet...
          Det er han selvfølgelig også når det kommer til stykket...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            ...jeg HAR svært ved at se at folk er forpligtede til at stille op til interviews bare fordi Sportfyn knipser med fingrene. Hvis Sportfyn sender en officiel forespørgsel til OB, og OB beder ham om at stille op, og han nægter, så ville det være en anden sag, men indtil det viser sig at være tilfældet, vil min forargelse forblive på et rent nul...

Mvh

MaxHH
            This! Lige præcis mine ord.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er befriende, at vi endelig kan finde noget at brokke os over
              Du plejer da ellers ikke at have problemer på den front

Comment

Jeg mener det er helt fint at han ikke stiler op til de ligegyldige spørgsmål der altid kommer når man er ny (lejesvend eller ej).

Jeg antager at det er fordi han fokuserer på det han er kommet for, og det er at spille sig på holdet og være vores første valg i målet denne sæson.

Når det er lykkes og han har fået sin første kamp, så er jeg sikker på der nok skal komme et interview med ham.

Giv ham nu lige tid til at gøre det han er kommet for.
                Han er ikke kommet for at lave interviews, hvis det var sådan en vi ville have så skulle det nok have været en ældre herre med en god og lang livs historie.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Det er muligvis fordi jeg kunne skrive både spørgsmålene og svarene på forhånd, at det ikke kan bringe mig i ubalance... Og min generelle modvilje mod journalister spiller sandsynligvis også ind. Men jeg HAR svært ved at se at folk er forpligtede til at stille op til interviews bare fordi Sportfyn knipser med fingrene. Hvis Sportfyn sender en officiel forespørgsel til OB, og OB beder ham om at stille op, og han nægter, så ville det være en anden sag, men indtil det viser sig at være tilfældet, vil min forargelse forblive på et rent nul...

Mvh

MaxHH
                  Der skal forhåbentligt også mere til at bringe et sundt og raskt menneske i ubalance... Hvad skyldes din generelle modvilje mod journalister? Jeg havde på forhånd ikke troet, at der var flere meninger om sådan en sag, men jeg føler mig næsten i undertal herinde Til din og mhbp besked så mener jeg faktisk, at det er et krav at spillerne og staben for den sags skyld står til rådighed for medierne. Og der har ikke noget at gøre med at stå på spring når en journalist ringer, men han har været her i over 14 dage, det kan ikke passe, at han ikke har haft fem ledige minutter. Nu er jeg stadig ung, men jeg kan faktisk ikke huske at have hørt noget lignende før, ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
                  Og er jeg virkelig den eneste som glæder sig helt vildt til at høre fra vores nye Champions League målmand som Jesper Hansen har pralt sådan med? Selvom Koval ikke skal have skyld for at fedte for os fans, så glæder jeg mig stadig til at se og høre fra ham, jo før desto bedre

Comment

Der skal forhåbentligt også mere til at bringe et sundt og raskt menneske i ubalance... Hvad skyldes din generelle modvilje mod journalister? Jeg havde på forhånd ikke troet, at der var flere meninger om sådan en sag, men jeg føler mig næsten i undertal herinde Til din og mhbp besked så mener jeg faktisk, at det er et krav at spillerne og staben for den sags skyld står til rådighed for medierne. Og der har ikke noget at gøre med at stå på spring når en journalist ringer, men han har været her i over 14 dage, det kan ikke passe, at han ikke har haft fem ledige minutter. Nu er jeg stadig ung, men jeg kan faktisk ikke huske at have hørt noget lignende før, ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
                    Og er jeg virkelig den eneste som glæder sig helt vildt til at høre fra vores nye Champions League målmand som Jesper Hansen har pralt sådan med? Selvom Koval ikke skal have skyld for at fedte for os fans, så glæder jeg mig stadig til at se og høre fra ham, jo før desto bedre
                    Jeg glæder mig til at se ham spille - er fuldstændig lige glad med, hvad han svarer på ligegyldige spørgsmål.

Vi kan selv lave interviewet herinde - jeg starter:

1) Velkommen til OB og Odense, hvordan er du faldet til i truppen? - Odense er en rigtig dejlig by og jeg kan mærke at der er stor interesse for klubben. Holdkammeraterne har været fantastiske til at tage i mod mig - jeg føler mig meget velkommen.

2) Hvorfor faldt valget på OB? - OB er en rigtig interessant klub i en interessant liga. Det er et rigtig godt hold og min snak med KN og JH gjorde udslaget - det er et rigtig interessant projekt OB har gang i og jeg er stolt over at være del af det.

Fortsæt selv ligegyldighederne.....

Comment

Jeg glæder mig til at se ham spille - er fuldstændig lige glad med, hvad han svarer på ligegyldige spørgsmål.

1) Velkommen til OB og Odense, hvordan er du faldet til i truppen? - Odense er en rigtig dejlig by og jeg kan mærke at der er stor interesse for klubben. Holdkammeraterne har været fantastiske til at tage i mod mig - jeg føler mig meget velkommen.

2) Hvorfor faldt valget på OB? - OB er en rigtig interessant klub i en interessant liga. Det er et rigtig godt hold og min snak med KN og JH gjorde udslaget - det er et rigtig interessant projekt OB har gang i og jeg er stolt over at være del af det.

Jeg glæder mig enormt til at høre, hvad han selv mener, er hans forcer som målmand, jeg glæder mig enormt til at høre, hvad han håber at få ud af sit ophold i OB, jeg glæder mig enormt til at høre, hvad hans fremtidsplaner/drømme er. Jeg kunne blive ved, men af erfaring har jeg lært at du ikke ændre holdning, det skal dog ikke slå skår i min forventningsglæde.

Comment

Jeg glæder mig enormt til at høre, hvad han selv mener, er hans forcer som målmand, jeg glæder mig enormt til at høre, hvad han håber at få ud af sit ophold i OB, jeg glæder mig enormt til at høre, hvad hans fremtidsplaner/drømme er. Jeg kunne blive ved, men af erfaring har jeg lært at du ikke ændre holdning, det skal dog ikke slå skår i min forventningsglæde.
                        Hvilken journalist på Fyens skal få nogle fornuftige svar på de interessante spørgsmål, som du her foreslår? Og flere af dem ville han alligevel ikke besvare med noget man kan bruge til noget. Det er jo bare desværre vilkårene.

Jeg ændrer gerne mening, hvis nogen er i stand til at argumentere overbevisende for, at de har ret.

Comment

Ingen JH kritikere/kritik at kaste sig over her til morgen. Så nu skal der bare skydes på hvad der ellers bliver sagt.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

2) Hvorfor faldt valget på OB? - OB er en rigtig interessant klub i en interessant liga. Det er et rigtig godt hold og da jeg hørte de har en af tidens bedste målmænd Lars Høgh som målmandstræner så var jeg sikker i min sag. Han kan føre mig videre i min karriere og det er super fedt at arbejde sammen med en målmand af hans kaliber.

Har lige rettet dit svar, så det passer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ingen JH kritikere/kritik at kaste sig over her til morgen. Så nu skal der bare skydes på hvad der ellers bliver sagt.
                              Du har smittet mig!

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Har lige rettet dit svar, så det passer.
                                Fair nok - der er plads til nuancer i svarene!

Comment

Working...
                                X