Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    i ugens træninger har KN eksperimenteret med Azer på midten i stedet for Ari...Lørdagens træning var dog mest med Ari sammen med Makrini på midten så mon ikke den havner der. Det egentlige valg er måske om det er LN eller MD der skal ind i cf. Her tror jeg at KN foretrækker LN for at få mere styrke i luften og hans nærkampstyrke er også bedre end MDs.

    ........Tørnes
    Lund....LN....HJ......Kirke
    .........Makrini
    RF..........Ari.......EL
    .....Fester....Zohore
    I dagens FS står at Lasse Nielsen har lidt bøvl med baglåret. Nogen der ved mere om hvor slemt det er?

    I begyndelsen af ugen løb Azer for sig selv med en fysioterapeut (gætter jeg på), mens de andre trænede. Nogen der har status på Azers form?

    Comment


      Mit håb for dagens kamp:

      At vi kan spille os bedre ud af modstandernes fysiske pres end vi har gjort de sidste par kampe.
      At vores offensiv er på toppen.
      At forsvaret holder skansen med 2 nye i de bagerste 5.
      At der bliver budt ordentlig velkommen til Tørnes. Under kampene skal alle spilere have fuld støtte.
      At vi bliver mindst lige så mange som mod AGF, og at spillerne igen bagefter kampen udtaler, at de synes kulissen var fed.
      3 point.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Er der stadig en fysisk butik i Odense/Munkemose og hvad tid har den åbent i dag?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Mit håb for dagens kamp:

          At vi kan spille os bedre ud af modstandernes fysiske pres end vi har gjort de sidste par kampe.
          At vores offensiv er på toppen.
          At forsvaret holder skansen med 2 nye i de bagerste 5.
          At der bliver budt ordentlig velkommen til Tørnes. Under kampene skal alle spilere have fuld støtte.
          At vi bliver mindst lige så mange som mod AGF, og at spillerne igen bagefter kampen udtaler, at de synes kulissen var fed.
          3 point.

          MvH ChrisOB
          http://www.bold.dk/nyt/kent-n-vi-ska...are-ordentligt

          det kunne da tyde på at "den skal ud af kommunen" i dagens kamp
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Er der stadig en fysisk butik i Odense/Munkemose og hvad tid har den åbent i dag?
            Nej, kun shop på stadion ved kampe

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Er der stadig en fysisk butik i Odense/Munkemose og hvad tid har den åbent i dag?
              Nej. De har kun netsalg og så butik på kampdage på stadion. Så hvis du vil prøve trøjen først, bliver du nødt til at tage på Stadion, selvom jeg godt ved du ikke er meget for det
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                http://www.fyens.dk/indland/Analyse-...rtikel/2764193

                "Det sorte dyr"... Hvor ville livet dog være kedeligt, uden dette mediehus :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  http://www.bold.dk/nyt/kent-n-vi-ska...are-ordentligt

                  det kunne da tyde på at "den skal ud af kommunen" i dagens kamp
                  Ja når Randers har bolden på vores banehalvdel, så skal den ud af kommunen. For ellers ligger de pres på os på andenboldene. Men når vi selv har bolden tror jeg stadig målet er at spille sig uden om presset.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    http://www.bold.dk/nyt/kent-n-vi-ska...are-ordentligt
                    det kunne da tyde på at "den skal ud af kommunen" i dagens kamp
                    Tja...tror der menes at det er vigtigt vi ikke får bolden tilbage i hovedet med det samme...så ja bolden skal ud af kommunen men helst hen til en medspiller så vi ikke havner i presset med det samme igen.
                    Og mon så ikke også det handler om hvornår man skal losse den væk og hvornår den skal spilles ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                      http://www.fyens.dk/indland/Analyse-...rtikel/2764193

                      "Det sorte dyr"... Hvor ville livet dog være kedeligt, uden dette mediehus :)
                      Kan ikke høre om han siger dét eller såret dyr?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Tja...tror der menes at det er vigtigt vi ikke får bolden tilbage i hovedet med det samme...så ja bolden skal ud af kommunen men helst hen til en medspiller så vi ikke havner i presset med det samme igen.
                        Og mon så ikke også det handler om hvornår man skal losse den væk og hvornår den skal spilles ud.
                        det har du sikkert ret i...jeg tænker dog at hvis LN foretrækkes kan det være vanskeligt for os at ramme hinanden. LN sparker lige så gerne med knysterne som med indersiden og så er det vanskeligt at vide om den kommer til højre eller venstre side
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Bliver dagens kamp 5/5 i mindre boldbesiddelse end modstanderen?
                          Jeg tror det. 45-55% bliver det fordi vi endnu engang ikke kan holde fast i bolden på midtbanen og kommer til at leve på kontraer...
                          Kommer vi til at spille med lange bolde? For hvem skal føre bolden op hvis de lukker kanterne af?

                          Gætter på 2-2

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Kampdag!

                            Kasper Larsen er heldigvis solgt. Han har kostet 3 mål i denne sæson, og en masse i sidste sæson. Jeg tror, at det bliver bedre nu. Jeg forstår ikke at trænere stædigt holder ved deres projekter, når de kan se, at det ikke virker.

                            Jeg håber at OB vinder - men tror det dog ikke. Jeg har ikke fornemmelsen.

                            Opstillingen som kan give OB point:

                            Zohore Festersen

                            Emil L. Makrini Falk

                            Kirkeskov Lasse Nielsen Diarra Lund
                            Jonasson

                            Tørnæs
                            Jamen så kan vi også glæde os over Falke er skadet , hvis vi skal blive i det negative spor omkring vores spillere , så får han ikke flere hjerneblødninger i år .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Nej. De har kun netsalg og så butik på kampdage på stadion. Så hvis du vil prøve trøjen først, bliver du nødt til at tage på Stadion, selvom jeg godt ved du ikke er meget for det
                              Hey hey hey 😦 er i byen på transit men skal være i det mørke Jylland på kamptidspunktet men ville ekvipere knægten... Hvornår åbner de?
                              Har altså været på stadion ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Der er vidst allerede kampe fra kl 14-15 på trefor, men ved ikke om fanshoppen har åbent der ogdå.

                                Comment

                                Working...
                                X