Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Shit, hvor meget jeg har savnet Lasse Nielsen i går!!!!!!!!!
    Hver gang bolden blev spillet i retning af Momo var jeg på randen af et panikanfald. Han så ofte ud som en ungdomsspiller mod denne fysisk stærke angribere. Uden det gode arbejde i dm, især af El Makrini, ville det have været virkelig slem i går.
    Jeg vil se den røde Baron tilbage på banen. Denne cf smider alt for mange point væk.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Shit, hvor meget jeg har savnet Lasse Nielsen i går!!!!!!!!!
      Hver gang bolden blev spillet i retning af Momo var jeg på randen af et panikanfald. Han så ofte ud som en ungdomsspiller mod denne fysisk stærke angribere. Uden det gode arbejde i dm, især af El Makrini, ville det have været virkelig slem i går.
      Jeg vil se den røde Baron tilbage på banen. Denne cf smider alt for mange point væk.
      Det var lidt mærkeligt at se Momo i går: når han får bolden i fødderne, så lægger han stort set førstegangsafleveringer, der rammer manden hver gang. Selv når han er upresset; det virker som et totalt refleks med ham - han er godt skolet på den led. Men i duellerne kommer han for ofte til kort, og selv om han placerer sig ok, så kan det ikke opveje hans mangel på fysik. En spiller som Brock-Madsen maser ham simpelthen, og selv Lundberg kunne vinde dueller med ham og lægge pres den vej.
      Man kan godt se, hvorfor en træner som Kent ville ønske at Lasse Nielsen havde Momos pasningskvaliteter og boldomgang, eller Momo havde Lasses fysik.

      Comment


        Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge. Manden er købt fra en af de store europæiske klubbers ungdomshold som værende et af de helt store talenter som defensiv midtbanespiller. I alle de år han har været i OB har han fået lov at spille denne plads i meget få kampe, og det har vel at mærke været på andetholdet! 2 af disse kampe har jeg set og har overværet den mest suveræne defnesiv midtbanespiller i OB! Han var den mest boldsikre og pasningsstærke spiller dengang - og jeg tror faktisk han stadig er det i klubben!

        Hold nu op med straks at finde syndebukke i hvert nederlag der er/kommer - det nytter jo ikke noget at kalde Kent for 'åbenbaringen' når han kommer til klubben for derefter straks at ryste på hovedet af mandens dispositioner! Det hænger jo ikke sammen.

        Lad os nu bare konstatere at først et offsidemål og derefter et straffe der ikke var der var en meget afgørende faktor i nederlaget og så genindføre den konstruktive kritik af holdet og indsatsen fremfor syndebuktaktikken!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
          Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge. Manden er købt fra en af de store europæiske klubbers ungdomshold som værende et af de helt store talenter som defensiv midtbanespiller. I alle de år han har været i OB har han fået lov at spille denne plads i meget få kampe, og det har vel at mærke været på andetholdet! 2 af disse kampe har jeg set og har overværet den mest suveræne defnesiv midtbanespiller i OB! Han var den mest boldsikre og pasningsstærke spiller dengang - og jeg tror faktisk han stadig er det i klubben!
          Hold nu op med straks at finde syndebukke i hvert nederlag der er/kommer - det nytter jo ikke noget at kalde Kent for 'åbenbaringen' når han kommer til klubben for derefter straks at ryste på hovedet af mandens dispositioner! Det hænger jo ikke sammen.

          Lad os nu bare konstatere at først et offsidemål og derefter et straffe der ikke var der var en meget afgørende faktor i nederlaget og så genindføre den konstruktive kritik af holdet og indsatsen fremfor syndebuktaktikken!

          +1
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
            Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge. Manden er købt fra en af de store europæiske klubbers ungdomshold som værende et af de helt store talenter som defensiv midtbanespiller. I alle de år han har været i OB har han fået lov at spille denne plads i meget få kampe, og det har vel at mærke været på andetholdet! 2 af disse kampe har jeg set og har overværet den mest suveræne defnesiv midtbanespiller i OB! Han var den mest boldsikre og pasningsstærke spiller dengang - og jeg tror faktisk han stadig er det i klubben!

            Hold nu op med straks at finde syndebukke i hvert nederlag der er/kommer - det nytter jo ikke noget at kalde Kent for 'åbenbaringen' når han kommer til klubben for derefter straks at ryste på hovedet af mandens dispositioner! Det hænger jo ikke sammen.

            Lad os nu bare konstatere at først et offsidemål og derefter et straffe der ikke var der var en meget afgørende faktor i nederlaget og så genindføre den konstruktive kritik af holdet og indsatsen fremfor syndebuktaktikken!
            Syntes faktisk at hvis du gad og tage dig tiden til at læse de 3-4 tråde igennem siden kampen er det vel 2 personer der er lidt hårde over for Diarra efter igår. Resten går fra ok til godkendt. Mange roser ham for hans boldomgang og har forsvaret ham efter at tipsbladet har givet ham skylden for målene....
            Men på et debat forum efter et nederlag må man forvente lidt dårlig stemning. Specielt i slutningen af et transfervindue hvor JH ikke er hurtig nok istand til at lukke de huller der opstår efter langvarie skader og salg...

            Comment


              Jamen jeg har skam læst disse indlæg, men du skal lige bemærke min indledende sætning:" ..Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge " , så angiver det fremhævede jo at det ikke kun var gårsdagens kamp og indlæggene derefter jeg taler om i forbindelse med Diarra, men også indlæggene i fjæsbogsgruppen og tidligere indlæg jeg taler om. Derfor indholdet i 2 og 3 afsnit af mit indlæg. Ellers har du ret i jeg har flere i fangruppen der har samme holdning som mig til Diarra og behandlingen (eller manglen på samme) af ham!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge. Manden er købt fra en af de store europæiske klubbers ungdomshold som værende et af de helt store talenter som defensiv midtbanespiller. I alle de år han har været i OB har han fået lov at spille denne plads i meget få kampe, og det har vel at mærke været på andetholdet! 2 af disse kampe har jeg set og har overværet den mest suveræne defnesiv midtbanespiller i OB! Han var den mest boldsikre og pasningsstærke spiller dengang - og jeg tror faktisk han stadig er det i klubben!

                Hold nu op med straks at finde syndebukke i hvert nederlag der er/kommer - det nytter jo ikke noget at kalde Kent for 'åbenbaringen' når han kommer til klubben for derefter straks at ryste på hovedet af mandens dispositioner! Det hænger jo ikke sammen.

                Lad os nu bare konstatere at først et offsidemål og derefter et straffe der ikke var der var en meget afgørende faktor i nederlaget og så genindføre den konstruktive kritik af holdet og indsatsen fremfor syndebuktaktikken!
                Er enig med dig mht kritikken af Diarra , inden ham var det Kasper Larsen som var syndebuk .. Men jeg syntes det er ynkeligt at tørre gårsdagens nederlag af på dommerfejl ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                  Jamen jeg har skam læst disse indlæg, men du skal lige bemærke min indledende sætning:" ..Det er ret anstrengende at læse denne nedgøring af Diarra i stort set alle sammenhænge " , så angiver det fremhævede jo at det ikke kun var gårsdagens kamp og indlæggene derefter jeg taler om i forbindelse med Diarra, men også indlæggene i fjæsbogsgruppen og tidligere indlæg jeg taler om. Derfor indholdet i 2 og 3 afsnit af mit indlæg. Ellers har du ret i jeg har flere i fangruppen der har samme holdning som mig til Diarra og behandlingen (eller manglen på samme) af ham!
                  Fair nok. Fjæsbog læser jeg ikke. Så kan kun tage ud fra herinde. Og der syntes jeg ikke at kritikken har været mere hård end af så mange andre spillere

                  Comment


                    Undskyld men jeg synes ikke jeg tørrer nederlaget af - jeg konstaterer bare at disse to 'fejl' var en meget afgørende faktor og ikek at de er skyld i nederlaget. Skyld/uskyld beskæftiger jeg mig ikke med når vi taler fodbold men kun rent faktuelle afgørelser undervejs. Jeg skriver jo intet om jeg mener vi havde vundet eller fået uafgjort uden disse 'fejl' - kun at de viste sig at være afgørende faktorer, og eksempler på at man skal lade være med at finde syndebukke i egne rækker.

                    Comment

                    Working...
                    X