Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Enig, jeg mener de kvaliteter han har ville passe næsten perfekt til den position ... han er laaangt bedre på bolden end dem vi bruger der pt ...
    Den korte periode han fik mod BIF på CM var han i hvert fald god. De mange gange han er blevet sat på VB har var synd og så lige da han var HB mod en sprudlende Durmisi var nok heller med til at styrke Momo. Jeg kan ikke lade være med at tænke på Kofi Enoch Adu der spillede forfærdeligt for FCN i de første 4-6 kampe, men senere blev solgt for et stort millionbeløb. Men tid og tillid kan være svært at få plads til.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      I Kim Brinks tid havde vi en gut der hjalp de udenlandske spillere på plads, hentede agenter i lufthavnen osv .. Hvad var det nu han hed?
      Michael Buchholtz.
      Last edited by Sheed; 16-08-2015, 13:24.

      Comment


        http://www.randersfc.dk/index.php?side=9893

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Michael Buchholtz.
          Jeps.. Ham var udlændingene vist ret glade for .. Der var et stort interview med ham engang ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Min mavefornemmelse har altid skreget højlydt på, at vi er gået glip af en super DMC i Momo. Vi har aldrig og får nok aldrig lov at se Momo fem kampe i træk på midtbanen.

            MvT
            Ja, det har jeg skreget efter siden jeg så et par kampe med reserveholdet, hvor han spillede den plads. Jeg ved godt det var reserveholdskampe, men mine tanker gik alligevel på Djemba-Djemba da jeg så kampene. Hans overblik med bolden, hans boldsikkerhed, og hans evne til at lukke ned for modstanderen var fantastisk. Han var i de 3 kampe jeg så, hvor han spillede den plads, et niveau eller to over alle andre med- og modspillere.

            Men ja, du har desværre nok ret. Vi får aldrig lov til at se ham på den plads, selvom jeg tror han ville hjælpe os enormt meget med de defensive problemer vi har netop nu, og vil hjælpe os til at fastholde bolden bedre.

            For Momo's skyld håber jeg han skifter klub, da han nok aldrig får lov til at vise hans talent her. DESVÆRRE

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Jeg var nede og se en intern træningskamp for et par uger siden. Momo sagde ingenting. På et tidspunkt råbte Lasse Nielsen til en medspiller, der tog indkast, at Momo var fri.

              Momo gjorde det fint i det centrale forsvar i træningskampen, men jeg savner godt nok lyd. Det er nok kun endnu mere nødvendigt når forsvaret ikke er sammenspillet.

              Sidder lidt med en fornemmelse af, at OB skal blive bedre til at støtte op om de udenlandske spillere, men aner ikke om det bare er forfejlet fornemmelse.
              det er også kun ren fornemmelse fra min side - så meget har vi jo ikke set til ham. Men han virker meget stille - og tænker det kan være et problem og måske en af grundende til vi ikke har set mere til ham.

              Om det så er sproget eller bare en stille personlighed - her er sproget nok lettere at gøre noget ved.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Ja, det har jeg skreget efter siden jeg så et par kampe med reserveholdet, hvor han spillede den plads. Jeg ved godt det var reserveholdskampe, men mine tanker gik alligevel på Djemba-Djemba da jeg så kampene. Hans overblik med bolden, hans boldsikkerhed, og hans evne til at lukke ned for modstanderen var fantastisk. Han var i de 3 kampe jeg så, hvor han spillede den plads, et niveau eller to over alle andre med- og modspillere.

                Men ja, du har desværre nok ret. Vi får aldrig lov til at se ham på den plads, selvom jeg tror han ville hjælpe os enormt meget med de defensive problemer vi har netop nu, og vil hjælpe os til at fastholde bolden bedre.

                For Momo's skyld håber jeg han skifter klub, da han nok aldrig får lov til at vise hans talent her. DESVÆRRE
                det er i hvert fald den eneste rigtige plads til Momo, begge back pladser virker akavet for ham med hans løbestil og store bevægelser. Der må ganske enkelt være andre grunde til at div. trænere vælger ikke at bruge ham der hvor han tydeligvis har sine forcer....og det kan sagtens være p.gr.a. hans "lydniveau". Jeg håber da at trænerne opfordre ham til at være "på" og gøre opmærksom på sig selv.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det er i hvert fald den eneste rigtige plads til Momo, begge back pladser virker akavet for ham med hans løbestil og store bevægelser. Der må ganske enkelt være andre grunde til at div. trænere vælger ikke at bruge ham der hvor han tydeligvis har sine forcer....og det kan sagtens være p.gr.a. hans "lydniveau". Jeg håber da at trænerne opfordre ham til at være "på" og gøre opmærksom på sig selv.
                  hvis det er problemet mon så ikke de har forsøgt - han har nu været her i 3 år!....det kommer ikke til at ske for ham - ikke i OB ihvertfald. Lad os håbe han finder en klub der passer til ham, men han vender næppe hjem til Frankrig og går direkte ind på PSGs førstehold.....

                  Comment


                    Tror et af problemerne var at Diarra ikke altid forstod TBs gesvejsninger, og jeg synes også man kunne se han oftest endte med at løbe rundt derinde og mest bare spille sin egen kamp, synes han har gjort det fint, men han har ofte lignet en der ikke var egentlig involveret i nogen dybere taktik... En "svær" træner, samt en "stille" spiller der måske ikke altid får råbt højt når en usikkerhed opstår eller instrukser glipper... På det område har jeg dog stor tiltro til Kent, hvis den mand kunne ville han jo helst være som en far for dem alle sammen, så jeg tror Diarra er i gode hænder på det område nu, og håber et par gode optrædener oveni kan være med til at åbne Diarra lidt mere op...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Har Lasse Nielsen haft en affære med Kents kone? I am speachless

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Har Lasse Nielsen haft en affære med Kents kone? I am speachless
                        Han havde lidt småskavanker op til kampen, så mon ikke han er meldt skadet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Har Lasse Nielsen haft en affære med Kents kone? I am speachless
                          Smerter i baglåret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Smerter i baglåret
                            Ok vi manglede ham efter 2 minutter.

                            Comment


                              Så den ikke grim ud med Falk? Satans...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Smerter i baglåret

                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Så den ikke grim ud med Falk? Satans...
                                Jo den så slem ud - Han er den eneste der er kommet igang. Vi har intet skabt udover det der er kommet fra hans fødder.

                                Comment

                                Working...
                                X