Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De åbner 15.30

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det har du sikkert ret i...jeg tænker dog at hvis LN foretrækkes kan det være vanskeligt for os at ramme
      hinanden. LN sparker lige så gerne med knysterne som med indersiden og så er det vanskeligt at vide om den kommer til højre eller venstre side
      Tja med den fysik Randers formentlig kommer med så vil jeg klart foretrække Lasse frem Diarra....
      og hvad med sproget nogen der ved hvordan Diarra klare sig der. Syntes jeg har siddet med fornemmelsen de gange han har spillet at der kan være nogle kommunikations problemer.

      Comment


        Spændt på om vi kan holde ved nu... Bortset fra katastrofen sidste efterår, så er vi faktisk fuldstændig på niveau hvad angår starter i suppen de sidste mange sæsoner... Forskellen begynder så småt at skal vises nu, at vi ikke bare drøner ned af i tabellen som vi plejer...

        Kom så OB!!!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Tja med den fysik Randers formentlig kommer med så vil jeg klart foretrække Lasse frem Diarra....
          og hvad med sproget nogen der ved hvordan Diarra klare sig der. Syntes jeg har siddet med fornemmelsen de gange han har spillet at der kan være nogle kommunikations problemer.
          det er jeg ikke uenig med dig i...sproget bør ikke være et problem efter 3 år i klubben, Momo bør have tillært sig nogen danske og engelske gloser og forståelsen af dem.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hey hey hey  er i byen på transit men skal være i det mørke Jylland på kamptidspunktet men ville ekvipere knægten... Hvornår åbner de?
            Har altså været på stadion ...
            I kid, I kid. De åbner som regel tre timer før kampstart, men jeg ved ikke om du kan komme ind uden at købe billet.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er jeg ikke uenig med dig i...sproget bør ikke være et problem efter 3 år i klubben, Momo bør have tillært sig nogen danske og engelske gloser og forståelsen af dem.
              Jeg var nede og se en intern træningskamp for et par uger siden. Momo sagde ingenting. På et tidspunkt råbte Lasse Nielsen til en medspiller, der tog indkast, at Momo var fri.

              Momo gjorde det fint i det centrale forsvar i træningskampen, men jeg savner godt nok lyd. Det er nok kun endnu mere nødvendigt når forsvaret ikke er sammenspillet.

              Sidder lidt med en fornemmelse af, at OB skal blive bedre til at støtte op om de udenlandske spillere, men aner ikke om det bare er forfejlet fornemmelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Jeg var nede og se en intern træningskamp for et par uger siden. Momo sagde ingenting. På et tidspunkt råbte Lasse Nielsen til en medspiller, der tog indkast, at Momo var fri.

                Momo gjorde det fint i det centrale forsvar i træningskampen, men jeg savner godt nok lyd. Det er nok kun endnu mere nødvendigt når forsvaret ikke er sammenspillet.

                Sidder lidt med en fornemmelse af, at OB skal blive bedre til at støtte op om de udenlandske spillere, men aner ikke om det bare er forfejlet fornemmelse.
                Du er i hvert fald ikke den eneste der sidder med den fornemmelse!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Jeg var nede og se en intern træningskamp for et par uger siden. Momo sagde ingenting. På et tidspunkt råbte Lasse Nielsen til en medspiller, der tog indkast, at Momo var fri.

                  Momo gjorde det fint i det centrale forsvar i træningskampen, men jeg savner godt nok lyd. Det er nok kun endnu mere nødvendigt når forsvaret ikke er sammenspillet.

                  Sidder lidt med en fornemmelse af, at OB skal blive bedre til at støtte op om de udenlandske spillere, men aner ikke om det bare er forfejlet fornemmelse.
                  Han virker også ofte en anelse isoleret til træning.
                  Måske ikke bare udenlandske spillere, men generelt dem der ikke går ind med træsko på ... og der er det så måske endnu sværere når sproget også mangler.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Han virker også ofte en anelse isoleret til træning.
                    Måske ikke bare udenlandske spillere, men generelt dem der ikke går ind med træsko på ... og der er det så måske endnu sværere når sproget også mangler.
                    Enig. Momo står tit alene til træning.

                    Jeg var forbi træningen, da Lado havde været der en uges tid. Under udstrækning stod han også helt alene. Har ikke lige bidt mærke i om det stadig er sådan, men dengang tænkte jeg, det var lidt trist.

                    Selvfølgelig skal spillerne gøre en indsats, men kunne godt frygte klubben har plads til at stramme op på, hvordan den modtager og hjælper udenlandske spillere.

                    Comment


                      Momo minder måske lidt om Kalilou Traore personlighedsmæssigt. Han var også meget en enespænder, en anelse genert, og generelt bare en stille person.. Det er der sådan set ikke noget galt i, men det er svært at være på den måde og samtidig være dominerende på en fodboldbane.. Traore var så en helt anden type på banen, end han var i det private. Momo mangler lyd, men jeg har talt med ham til træning, og han taler altså udemærket engelsk.. Bedre udtale end vores kære Djiby havde. Så det burde ikke være et problem.. Jeg håber for os og Momo at Kent kan give ham lidt vejledning i hvordan han skal agere på en fodboldbane, fordi der er ingen tvivl om at han er en dygtig forsvarsspiller.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Momo minder måske lidt om Kalilou Traore personlighedsmæssigt. Han var også meget en enespænder, en anelse genert, og generelt bare en stille person.. Det er der sådan set ikke noget galt i, men det er svært at være på den måde og samtidig være dominerende på en fodboldbane.. Traore var så en helt anden type på banen, end han var i det private. Momo mangler lyd, men jeg har talt med ham til træning, og han taler altså udemærket engelsk.. Bedre udtale end vores kære Djiby havde. Så det burde ikke være et problem.. Jeg håber for os og Momo at Kent kan give ham lidt vejledning i hvordan han skal agere på en fodboldbane, fordi der er ingen tvivl om at han er en dygtig forsvarsspiller.
                        Der var en herinde på et tidspunkt, som havde hørt, at Lars Høgh havde sagt: At Momo uden tvivl var den mest undervurderede spiller i OB.

                        Jeg tror ikke længere på et gennembrud, men jeg er sikker på at han kunne blive en superligaprofil, og jeg er sikker på, at vi en dag kommer til at sige, hvorfor kunne vi ikke få det ud af ham i OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg var nede og se en intern træningskamp for et par uger siden. Momo sagde ingenting. På et tidspunkt råbte Lasse Nielsen til en medspiller, der tog indkast, at Momo var fri.

                          Momo gjorde det fint i det centrale forsvar i træningskampen, men jeg savner godt nok lyd. Det er nok kun endnu mere nødvendigt når forsvaret ikke er sammenspillet.

                          Sidder lidt med en fornemmelse af, at OB skal blive bedre til at støtte op om de udenlandske spillere, men aner ikke om det bare er forfejlet fornemmelse.
                          I Kim Brinks tid havde vi en gut der hjalp de udenlandske spillere på plads, hentede agenter i lufthavnen osv .. Hvad var det nu han hed?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Der var en herinde på et tidspunkt, som havde hørt, at Lars Høgh havde sagt: At Momo uden tvivl var den mest undervurderede spiller i OB.

                            Jeg tror ikke længere på et gennembrud, men jeg er sikker på at han kunne blive en superligaprofil, og jeg er sikker på, at vi en dag kommer til at sige, hvorfor kunne vi ikke få det ud af ham i OB.
                            Han er vel undervurderet i den forstand, at vi ikke bruger ham, og folk ved reelt ikke hvordan hans niveau er. Han er rigtig dygtig, men jeg har også min tvivl ift. Om vi får noget ud af ham i OB. Men han er sgu en god mand at have på bænken, det er en gardering som jeg er glad for at have.

                            Men når det hele er gjort op, så håber jeg på succes for Momo, om det er her eller et andet sted i verden. Det er lige meget. Han er en rigtig god fyr, sød og rar, og ham kan jeg da kun unde succes.

                            Comment


                              Min mavefornemmelse har altid skreget højlydt på, at vi er gået glip af en super DMC i Momo. Vi har aldrig og får nok aldrig lov at se Momo fem kampe i træk på midtbanen.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Min mavefornemmelse har altid skreget højlydt på, at vi er gået glip af en super DMC i Momo. Vi har aldrig og får nok aldrig lov at se Momo fem kampe i træk på midtbanen.

                                MvT
                                Enig, jeg mener de kvaliteter han har ville passe næsten perfekt til den position ... han er laaangt bedre på bolden end dem vi bruger der pt ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X