Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Festersen har efter sigende problemer med knæet. Ville være et stort tab at skulle undvære både ham, Falke og Larsen

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Spaendi...rtikel/2763544
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      Jeg tror også det bliver lund der afløser i midten. Og momo på backen. Og fedt at der er så mange muligheder.....

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Jeg tror også det bliver lund der afløser i midten. Og momo på backen. Og fedt at der er så mange muligheder.....
        Det vil så være den ultimative degradering af Lasse Nielsen, som så roligt kan finde sig en ny klub. Når det så er sagt, så tror jeg sagtens Oiver Lund kan vise sig at være en fremragende CF sammen med Halgrimur. Men så skal vi også bare hente Henrik Dalsgaard senest fra nytår.
        Kent bør dog få en erstatning for KL. Sanneh fra Horsens synes jeg ser yderst interessant ud og hvis vi kan forhandle Mads Fenger-prisen ned skal han også være velkommen.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Jeg tror også det bliver lund der afløser i midten. Og momo på backen. Og fedt at der er så mange muligheder.....
          Jeg ville være meget skuffet hvis vi ikke ser Lass Nielsen i cf søndag. Han var en af vores bedste i foråret og skulle få en chance. Men skulle det forholdt sig således at han spiller ikke håber jeg for ham at han finder en anden sted. En mand med Lasses attitude, vilje og kæmpekvaliterer tilhører på en fodboldplads og ikke i tredje række.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Jeg tror også det bliver lund der afløser i midten. Og momo på backen. Og fedt at der er så mange muligheder.....
            Det har jeg trods alt svært ved at se. Det er rigtigt, at Lasse Nielsen var helt ude at truppen til Brøndby-kampen, men der kan vel have været en skade. I de to seneste kampe har han i hvert fald været på bænken, mens Diarra ikke har været i truppen.

            Det kan godt være Kent Nielsen (ganske naturligt) gerne vil have en midterforsvarer, og helst to, der er god i opspillet. Hvis han kigger på vores opspil indtil videre tror jeg dog ikke han nærer forhåbninger om, at det sker lige med det første ved at skifte en enkelt spiller - og især ikke når Randers er modstanderen. Tror han vil foretrække Lasse Nielsen, der kan bringe markant mere fysik.
            Last edited by Agbre; 14-08-2015, 10:05.

            Comment


              #81
              Jeg vil også blive ganske overrasket, hvis ikke LN starter på søndag. Han fortjener helt klart chancen nu. Tror heller ikke det er dumt at få Lasse ind og bokse med de to varme Randers-angribere. De har virkelig været i hopla her i starten af sæsonen, og der tror jeg Lasses sult og arrigskab over ikke at være på holdet, vil komme os til gode. Han laver langt færre fejl i positionsspillet end Kasper gør. På den lange bane vil jeg dog stadig have en anden makker ind ved siden af Haddi. Både Haddi og LN er for dårlige på bolden, til vores nye spillestil og det vil gavne os at få en mere boldkyndig mand i bagkæden.
              Kan vi ikke finde en ny Håland?

              Comment


                #82
                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...l-randers-kamp

                ville være skidt hvis det kommer så vidt
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...l-randers-kamp

                  ville være skidt hvis det kommer så vidt
                  Puhaa det ville satme være skidt ,, Fester ud og Zohore ind ... svarer jo til at bytte sin AUDI ud med en Fiat Multipla
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Puhaa det ville satme være skidt ,, Fester ud og Zohore ind ... svarer jo til at bytte sin AUDI ud med en Fiat Multipla
                    Eller sin lille Audi, for en stor Transporter

                    Comment


                      #85
                      En transporter kan ellers godt være en solid langtids løsning :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        En transporter kan ellers godt være en solid langtids løsning :-)
                        2 muligheder:


                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Yes... Kør den hippiecontainer ind på banen og smid nøglerne væk, så har vi en mere solid figur end KL og Co. ..
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Så vi parker bussen i bedst Ove-P-tradition.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Ja, det ville være fint med en stabil defensiv... det kan godt lade sig føre uden det behøver være klassespillere...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Spændt på om JJT kommer ind.

                                Henrik Clausen siger til FS, at JJT blev skiftet ud efter en time af gårsdagens landskamp efter aftale med OB.

                                Der står også han fik et slag i første halvleg. Nogen der ved om JJT er ok?
                                Last edited by OB er Gud; 14-08-2015, 18:10.

                                Comment

                                Working...
                                X