Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægHvad har Lasse Nielsen gjort siden han ikke spiller? Ja, han løb rundt oppe på fløjen nogle gange, bl.a. i en kamp 2 min før tid hvor OB førte 2-1. Men hans forsvarsspil er da flere niveauer over Kasper Larsen og Jonasson. Hvad har han gjort? Nogle må vide noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægIft. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?
Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.
In Kent We Trust!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVed intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.
In Kent We Trust!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVed intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
In Kent We Trust!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
In Kent We Trust!
Comment
Comment