Er der nogen forlydender omkring Falkesgaard?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFuldstændigt enig, Bo.
Og især den med Kasper Larsen - synes han ser rigtigt skidt ud, både i dag og i tidligere kampe. Jeg forstår ganske enkelt ikke, at sidste sæsons bedste indkøb, Lasse Nielsen, slet ikke skal spille. Kan kun se, det må være pga. Kaspers hovedspilstyrke...
Nu har midtbanen OG forsvaret (i midten) set rigtigt skidt ud i alle fire kampe her i den nye sæson...noget må ske. Det bliver sgutte ved at gå godt.
Mht. Falkesgaard - første kamp -->> skovtur og klunteafleveringer, der gudskelov ikke kostede mål.
- i dag -->> Skovtur og klunteafleveringer...i dag kostede det mål, og han blev ovenikøbet skadet.
Nu håber jeg naturligvis, det blot er slaget, men JH har da i den grad lagt en presbold over på sig selv, medmindre han allerede har en stort set færdigforhandlet aftale på plads med en stærk målmand. Hvis Falkesgaard viser sig alvorligt skadet, så ryger prisen på en målmand jo godt i vejret, når nu OB er max presset på den position.
Comment
-
Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlægLangt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
Enig i alt andet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlægLangt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed de forlydender fra træninger og reserveholdskampe er jeg ikke klar til at give ham en chance endnu..
Enig i alt andet
Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæguanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke
Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
håber han har brugt tiden fornuftigt og har øje på nogle....og ikke bare kirsten, alene navnet diskvalificerer ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæguanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke
Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..
Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tror jeg simpelthen ikke. Dette er et spørgsmål om at få mest for pengene.. Og det har man taget chancen med. Skal vi bruge X på en målmand eller Y??
Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..
Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år
Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvad var han oppe på?
Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K
Comment
Comment