Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Midterforsvaret blev nødløsningers holdeplads denne gang... Vi har trods de utallige udmeldinger om økonomien og et stort salg af DH, valgt at der på det område ikke har skulle bruges så meget som én eneste øre...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Midterforsvaret blev nødløsningers holdeplads denne gang... Vi har trods de utallige udmeldinger om økonomien og et stort salg af DH, valgt at der på det område ikke har skulle bruges så meget som én eneste øre...
      Jeg tror bare vi skal give det tid, selvom det selvfølgelig altid er frustrerende når det ikke kører som det skal. Men hele bagkæden + målmand + defensiv midt, er ny i forhold til sidste sæson, og det tager tid at få på plads. Tror nu nok Kent skal få udviklet det forsvar til at blive ganske stabilt. Kig bare på hans tid i AaB, hvor da han overtog holdet var et hold, der lukkede mange mål ind, til i mesterskabssæsonen og sidste sæson lå i top i superligaen og de hold der lukkede færrest mål ind. Det samme kan man sige om hans tid i Horsens. Han er god til at få noget ud af forsvaret, selvom spillerne måske ikke er de mest talentfulde.
      Men det kræver tid, og der er altså kun spillet 4 kampe, men mon ikke når vi nærmer os vinterpausen, at vi har en okay solid defensiv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Jeg tror bare vi skal give det tid, selvom det selvfølgelig altid er frustrerende når det ikke kører som det skal. Men hele bagkæden + målmand + defensiv midt, er ny i forhold til sidste sæson, og det tager tid at få på plads. Tror nu nok Kent skal få udviklet det forsvar til at blive ganske stabilt. Kig bare på hans tid i AaB, hvor da han overtog holdet var et hold, der lukkede mange mål ind, til i mesterskabssæsonen og sidste sæson lå i top i superligaen og de hold der lukkede færrest mål ind. Det samme kan man sige om hans tid i Horsens. Han er god til at få noget ud af forsvaret, selvom spillerne måske ikke er de mest talentfulde.
        Men det kræver tid, og der er altså kun spillet 4 kampe, men mon ikke når vi nærmer os vinterpausen, at vi har en okay solid defensiv.
        Altså, nu har jeg spillet CM, og der køber jeg altså bare nogen nye, hvis de ikke fungerer efter kamp et... Basta!

        (Kan indeholde spor af nødder, og ironi)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Jeg tror bare vi skal give det tid, selvom det selvfølgelig altid er frustrerende når det ikke kører som det skal. Men hele bagkæden + målmand + defensiv midt, er ny i forhold til sidste sæson, og det tager tid at få på plads. Tror nu nok Kent skal få udviklet det forsvar til at blive ganske stabilt. Kig bare på hans tid i AaB, hvor da han overtog holdet var et hold, der lukkede mange mål ind, til i mesterskabssæsonen og sidste sæson lå i top i superligaen og de hold der lukkede færrest mål ind. Det samme kan man sige om hans tid i Horsens. Han er god til at få noget ud af forsvaret, selvom spillerne måske ikke er de mest talentfulde.
          Men det kræver tid, og der er altså kun spillet 4 kampe, men mon ikke når vi nærmer os vinterpausen, at vi har en okay solid defensiv.
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Altså, nu har jeg spillet CM, og der køber jeg altså bare nogen nye, hvis de ikke fungerer efter kamp et... Basta!

          (Kan indeholde spor af nødder, og ironi)
          Går ud fra du mener FM, og er den joke ikke ved at være for gammel efterhånden

          Bare så jeg forstår jer rigtigt, så mener i, at vi skal køre sæsonen igennem, med de spiller vi har nu til midterforsvaret og den centralemidtbane?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Jeg tror bare vi skal give det tid, selvom det selvfølgelig altid er frustrerende når det ikke kører som det skal. Men hele bagkæden + målmand + defensiv midt, er ny i forhold til sidste sæson, og det tager tid at få på plads. Tror nu nok Kent skal få udviklet det forsvar til at blive ganske stabilt. Kig bare på hans tid i AaB, hvor da han overtog holdet var et hold, der lukkede mange mål ind, til i mesterskabssæsonen og sidste sæson lå i top i superligaen og de hold der lukkede færrest mål ind. Det samme kan man sige om hans tid i Horsens. Han er god til at få noget ud af forsvaret, selvom spillerne måske ikke er de mest talentfulde.
            Men det kræver tid, og der er altså kun spillet 4 kampe, men mon ikke når vi nærmer os vinterpausen, at vi har en okay solid defensiv.
            Jeg er slet ikke på samme sted... Jeg er selvfølgelig enig i at ting tager tid, men jeg er ikke enig i at KL skal være starter, og det behøver jeg ikke at skal give tid, han kunne lige så vel udvikle sig ved i stedet at få det flere indhop, især oven på så lang en pause... Selv Kadrii og Falk er ikke bare kommet tilbage og har været = fast mand, når de har været ude længere tid og/eller hen over sommerpause, trods det mere talent, og at der i deres situation ikke sad en bedre mand på bænken...

            "tror nu nok" og "mon ikke" kan jeg desværre ikke hoppe med på, jeg kan ganske enkelt ikke se hvad det skulle komme af... Og "nærmer os vinterpausen", hvad er det, om 10 kampe eller sådan noget..? så skal der til at ske noget fremgang, i hvert fald hvis det ligefrem skal nå at blive en solid defensiv vi har...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Altså, nu har jeg spillet CM, og der køber jeg altså bare nogen nye, hvis de ikke fungerer efter kamp et... Basta!

              (Kan indeholde spor af nødder, og ironi)
              Det kan jo ske når der lukkes lort ud, nu åbenbart også uden at have spist dem dagen før...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg er slet ikke på samme sted... Jeg er selvfølgelig enig i at ting tager tid, men jeg er ikke enig i at KL skal være starter, og det behøver jeg ikke at skal give tid, han kunne lige så vel udvikle sig ved i stedet at få det flere indhop, især oven på så lang en pause... Selv Kadrii og Falk er ikke bare kommet tilbage og har været = fast mand, når de har været ude længere tid og/eller hen over sommerpause, trods det mere talent, og at der i deres situation ikke sad en bedre mand på bænken...

                "tror nu nok" og "mon ikke" kan jeg desværre ikke hoppe med på, jeg kan ganske enkelt ikke se hvad det skulle komme af... Og "nærmer os vinterpausen", hvad er det, om 10 kampe eller sådan noget..? så skal der til at ske noget fremgang, i hvert fald hvis det ligefrem skal nå at blive en solid defensiv vi har...
                Jeg siger bare, at de steder hvor Kent har fået tid (Horsens og AaB), har han udviklet en meget solid defensiv, og i AaB endda også en sprudlende form for offensiv fodbold.
                Og 6 nye mand i de 6 bagerste positioner, falder bare ikke i hak fra day one. Vi havde kun 3 ugers optakt, sådan noget tager tid, og jeg vil endda sige at et halvt år er kort tid, hvis det lykkedes at være 100 % sammenspillet, med 7 nye i startopstillingen i forhold til sidste sæson. At jeg så ikke synes at hverken Ari, El Makrini eller Jona er gode nok til en startplads lige nu, er så noget andet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Midterforsvaret blev nødløsningers holdeplads denne gang... Vi har trods de utallige udmeldinger om økonomien og et stort salg af DH, valgt at der på det område ikke har skulle bruges så meget som én eneste øre...
                  Hørt!!!!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Okay, så fik jeg lige alle vinklerne med, og kan se jeg må give mig... den må tilskrives Larsen ja, enig...


                    Alle hold med en nogenlunde hurtig angriber kommer til at straffe os i dybden pga. KLs langsomme opfattelsesevne. Med mindre vi vælger at stå lavt, men så dur det ikke med genpres oppe foran fordi afstanden mellem kæderne bliver for stor.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Jeg siger bare, at de steder hvor Kent har fået tid (Horsens og AaB), har han udviklet en meget solid defensiv, og i AaB endda også en sprudlende form for offensiv fodbold.
                      Og 6 nye mand i de 6 bagerste positioner, falder bare ikke i hak fra day one. Vi havde kun 3 ugers optakt, sådan noget tager tid, og jeg vil endda sige at et halvt år er kort tid, hvis det lykkedes at være 100 % sammenspillet, med 7 nye i startopstillingen i forhold til sidste sæson. At jeg så ikke synes at hverken Ari, El Makrini eller Jona er gode nok til en startplads lige nu, er så noget andet.
                      Det vil jeg som heller ikke gøre mig uenig i, og det er for mit vedkommende da også Kent der trækker det største læs hvad angår troen på tingene... men den kommer ikke til at holde hele vejen rundt, altså på så mange punkter hvor argumentet bruges, og jeg tror KL er en af dem hvor han ikke kan gøre det...
                      Det gør det ikke nej, men det er heller ikke den egentlige kritik at tingene ikke bare falder i hak, altså et forsvar kan have spillet sammen i 5 år og der vil stadig være ting der ikke gør det... Ting tager tid, det ved vi alle, men det udelukker jo ikke en debat om hvad det så er for ting vi vil se på tage tid, eller at vi ikke kan eller må tro det kan fejle...
                      At det hele er så "nyt" i forsvaret skyldes jo at vi selv vælger det, Lasse har spillet sammen med både KL, Kirke, Hall, og Lund(FcV), men ham holder vi helt udenfor, hvor han ellers kunne have være bindeleddet...

                      Og så synes jeg ikke der er grund til at gøre det mere nyt end det egentlig er... Som sagt så kostede midterforsvaret 0 kr. fordi der netop ikke er noget nyt, og Lasse har spillet sammen med dem alle, ud over det lader det til folk glemmer at sidst KL spillede fast fodbold, ja der foregik det faktisk med Lasse på den ene side og Kirke på den anden, men som sagt Lasse er så røget ud i kulden... og så har Hall haft siden vinter til at lære Lasse, Kirke og de andre omkring ham i klubben at kende...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Går ud fra du mener FM, og er den joke ikke ved at være for gammel efterhånden

                        Bare så jeg forstår jer rigtigt, så mener i, at vi skal køre sæsonen igennem, med de spiller vi har nu til midterforsvaret og den centralemidtbane?
                        nej, mener CM... Er ikke rigtigt kommet videre fra min cm97/98 version... Og når mine spil er SÅ gamle, kan du ikke forvente mit humormateriale er meget nyere... ,o)

                        ang spillere, så er jeg ikke uenig i at de har spillet skidt, men det er tidligt på en mellemsæson, og Kent bør lige have en mulighed for at spille holdet sammen, før vi finder høtyve og fakler frem, imo.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          nej, mener CM... Er ikke rigtigt kommet videre fra min cm97/98 version... Og når mine spil er SÅ gamle, kan du ikke forvente mit humormateriale er meget nyere... ,o)

                          ang spillere, så er jeg ikke uenig i at de har spillet skidt, men det er tidligt på en mellemsæson, og Kent bør lige have en mulighed for at spille holdet sammen, før vi finder høtyve og fakler frem, imo.
                          Lad os for en stund lege, at det er CM. Du har en central forsvarsspiller der har en positioning rating på 8 og awareness på 7. Han har en average rating for sidste sæson på 4.67. Du har haft ham på udlån til en udenlandsk klub, hvor han ikke har spillet et minut og var skadet det meste af tiden.

                          Bruger du ham?

                          Selv i virkeligheden er visse ting en gamble, og hvis de elementer man bruger ganske enkelt bare har en positioning på under 10 og awareness i samme boldgade, ja så skal man da overveje, om det element ganske enkelt ikke kan bruges til at bygge noget op.

                          Og så bryder jeg mig stadig ikke om det der "høtyve og fakler" pjat, når alt hvad der er blevet givet udtryk for er bekymring for, om Kent Nielsen gør det rigtige ved at bygge et forsvar op omkring en spiller med så åbenlyse placerings og opfattelsesproblemer.

                          MvH ChrisOB
                          Last edited by ChrisOB; 10-08-2015, 07:30.
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Lad os for en stund lege, at det er CM. Du har en central forsvarsspiller der har en positioning rating på 8 og awareness på 7. Han har en average rating for sidste sæson på 4.67. Du har haft ham på udlån til en udenlandsk klub, hvor han ikke har spillet et minut og var skadet det meste af tiden.

                            Bruger du ham?

                            Selv i virkeligheden er visse ting en gamble, og hvis de elementer man bruger ganske enkelt bare har en positioning på under 10 og awareness i samme boldgade, ja så skal man da overveje, om det element ganske enkelt ikke kan bruges til at bygge noget op.

                            Og så bryder jeg mig stadig ikke om det der "høtyve og fakler" pjat, når alt hvad der er blevet givet udtryk for er bekymring for, om Kent Nielsen gør det rigtige ved at bygge et forsvar op omkring en spiller med så åbenlyse placerings og opfattelsesproblemer.

                            MvH ChrisOB
                            I min bog er hverken HJ eller KL brugbare på et hold som skal genrejses , og da især slet ikke sammen hvilket LN for øvrigt heller ikke er . En af dem ville nok kunne gå hvis det blev sammen med en makker som virkelig havde klassen og evnen til at styre et forsvar , og der ville jeg så nok satse på KL .

                            Det samme kan siges om cm , her ligner vi os selv fra de tidligere år med en midtbane som er en åben motorvej direkte til vores forsvar . Her er Ari så aldeles afskrevet , endda for længe siden .Makrini kan måske udvikle sig og blive den spiller vi ønskede os , men det kræver nok lidt tid og helt sikkert en anden makker . Desværre er Markrini selv startet middelmådigt , grænsende til det dårlige , men han skal have tid til at vænne sig til vores hold og ligaen .

                            Høtyve og fakler er gemt langt væk fordi jeg har tillid til trænerteamet , og det jo tager tid at omstille sig , både med vores nye forsvar , ny spillestil og for Makrini nyt land og alt hvad der hører med .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Lad os for en stund lege, at det er CM. Du har en central forsvarsspiller der har en positioning rating på 8 og awareness på 7. Han har en average rating for sidste sæson på 4.67. Du har haft ham på udlån til en udenlandsk klub, hvor han ikke har spillet et minut og var skadet det meste af tiden.

                              Bruger du ham?

                              Selv i virkeligheden er visse ting en gamble, og hvis de elementer man bruger ganske enkelt bare har en positioning på under 10 og awareness i samme boldgade, ja så skal man da overveje, om det element ganske enkelt ikke kan bruges til at bygge noget op.

                              Og så bryder jeg mig stadig ikke om det der "høtyve og fakler" pjat, når alt hvad der er blevet givet udtryk for er bekymring for, om Kent Nielsen gør det rigtige ved at bygge et forsvar op omkring en spiller med så åbenlyse placerings og opfattelsesproblemer.

                              MvH ChrisOB
                              hvis han er bedre end de andre, så ja...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                hvis han er bedre end de andre, så ja...
                                Lad mig omformulere: Ville du bygge dit hold op omkring ham? Eller ville du hurtigst muligt finde en mere rutineret erstatning?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X