Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Man kan ikke bare sige, at fordi Festersen spillede godt, så var Kasper Larsen også god (groft sagt). Man er nødt til at se på hvert område af banen, og hver kæde for sig. Offensivt er det meget godkendt. Midtbanen var tæt på dumpet. Forsvaret var, ja, ringe, tæt på en katastrofe.

    Det handler ikke om at udrydde fejl, for det kan man ikke. Det handlet om at have en barre for hvor dårligt folk kan tillade sig at spille, uden at det får konsekvenser, eller uden at man bliver udsat for kritik. Den kamp vi spillede mod AGF havde vi tabt mod 8 ud af de andre 10 hold i ligaen, fordi de fejl der bliver begået er elementære placerings- og timingsfejl.

    Man kan sige: Er antallet af fejl i den givne kamp, mod den givne modstander, acceptabelt eller uacceptabelt, og er graden af fejl mere eller mindre alvorlig, stadig i den givne kamp, mod den givne modstander.
    Mod AGF var det mine øjne: Et uacceptabelt antal fejl, og de fejl der bliver begået er meget alvorlige, fordi det er så "simple" fejl.

    Det er klart, og det hørte du også da vi vendte kampene bagefter, at jeg ikke var nær så kritisk efter FCM-kampen, som jeg har været efter AGF-kampen, simpelthen fordi man bliver presset til at begå flere fejl mod gode hold end mod dårlige. Der er ikke mange der kan klage over nederlaget til FCM, selvom måden det skete på var bitter. Mod AGF syntes jeg godt man kunne forvente, at hvis man scorer to mål på hjemmebane, så vinder man også.

    Og jeg synes også man kan forvente en bedre indsats fra så erfarne spillere som Kasper og til dels Haddi.
    + 1
    Lige på kornet...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Edit

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg er pænt uenig i, at det var en god fodboldkamp. Spændende, måske, men sgu ikke god. Vi kunne lige så godt have vundet 3-2, som vi kunne have tabt 2-4, og det er ikke en "god" OB-kamp i min optik.

        Vi gav alt, alt for mange bold væk, og lavede elementære børnefejl i forsvaret.

        At sige, at bare fordi vi nok skal klare os fri af oprykning, så kan vi lige så godt give los og spille 33 kampe som den mod AGF og så skal vi nok få de point vi kan bruge, er naivt. Vi skal bruge den her sæson til at bygge en base op i. Det gør man ikke ved at bygge en start-11er op om spillere der ikke har niveauet, og ved at lade forsvaret/den def. midt sejle. Den store opgave for Kent bliver at bygge en CB/CM-akse op, så vi kan komme i topspillet i næste sæson.
        Absolut og aldeles spot on
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment

        Working...
        X