Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogen forlydender omkring Falkesgaard?
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Er der nogen forlydender omkring Falkesgaard?
      KN mente det var et slag. Men var ikke 100%. Så vi håber

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Fuldstændigt enig, Bo.

        Og især den med Kasper Larsen - synes han ser rigtigt skidt ud, både i dag og i tidligere kampe. Jeg forstår ganske enkelt ikke, at sidste sæsons bedste indkøb, Lasse Nielsen, slet ikke skal spille. Kan kun se, det må være pga. Kaspers hovedspilstyrke...

        Nu har midtbanen OG forsvaret (i midten) set rigtigt skidt ud i alle fire kampe her i den nye sæson...noget må ske. Det bliver sgutte ved at gå godt.

        Mht. Falkesgaard - første kamp -->> skovtur og klunteafleveringer, der gudskelov ikke kostede mål.
        - i dag -->> Skovtur og klunteafleveringer...i dag kostede det mål, og han blev ovenikøbet skadet.
        Nu håber jeg naturligvis, det blot er slaget, men JH har da i den grad lagt en presbold over på sig selv, medmindre han allerede har en stort set færdigforhandlet aftale på plads med en stærk målmand. Hvis Falkesgaard viser sig alvorligt skadet, så ryger prisen på en målmand jo godt i vejret, når nu OB er max presset på den position.
        Det er bare lidt svært at afgøre, hvem Lasse Nielsen skal erstatte. Idag lavede Kasper Larsen fejl. For en uge siden var Halgrimur håbløs. Halgrimur er så anfører, men jeg så hellere kl og ln ved siden af hinanden. Jeg tror ln ville kunne holde bedre skik på kl og bevare overblikket bedre..

        Comment


          Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
          Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
          Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
            Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
            Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
            Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
            Med de forlydender fra træninger og reserveholdskampe er jeg ikke klar til at give ham en chance endnu..
            Enig i alt andet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
              Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
              Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
              Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
              Nå ja - Radza kan da få chancen....vi har jo altmuligmanden Kryger, som kan trække i målmandstrøjen, hvis det skulle blive nødvendigt
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Med de forlydender fra træninger og reserveholdskampe er jeg ikke klar til at give ham en chance endnu..
                Enig i alt andet
                uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

                Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

                  Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
                  Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
                    yup

                    håber han har brugt tiden fornuftigt og har øje på nogle....og ikke bare kirsten, alene navnet diskvalificerer ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

                      Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
                      Det tror jeg simpelthen ikke. Dette er et spørgsmål om at få mest for pengene.. Og det har man taget chancen med. Skal vi bruge X på en målmand eller Y??
                      Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..

                      Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
                      Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
                        Skal vi ikke bare håbe det var et slag og at han træner med igen i næste uge. Så er alt status q

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det tror jeg simpelthen ikke. Dette er et spørgsmål om at få mest for pengene.. Og det har man taget chancen med. Skal vi bruge X på en målmand eller Y??
                          Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..

                          Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
                          Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år
                          hvad var han oppe på?

                          Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Skal vi ikke bare håbe det var et slag og at han træner med igen i næste uge. Så er alt status q
                            jo gerne - men derfor skal der jo stadig hentes en ekstra mand ind

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hvad var han oppe på?

                              Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K
                              Lige den holder jeg tæt med. Skulle nødig brænde min broer jo. Men den var HØJ og forstår godt at en forringet kontrakt var hvad han kunne få...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jo gerne - men derfor skal der jo stadig hentes en ekstra mand ind
                                Jo jo

                                Comment

                                Working...
                                X