Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    yup

    håber han har brugt tiden fornuftigt og har øje på nogle....og ikke bare kirsten, alene navnet diskvalificerer ;)
    når MT nu havner i BIF er Michael Tørnes måske en mulighed....hmmm endnu en MT
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Var det ikke også Poul med det fede checkhæfte, der forlængede med Toppel i første omgang... Så ville niveauet i hvert fald være lagt...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hvor mange chancer får Makrini/Ari og Larsen/Jonasson? Som midterakse?
        For mange...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          For mange...
          Til det virker

          Comment


            Hvad har Lasse Nielsen gjort siden han ikke spiller? Ja, han løb rundt oppe på fløjen nogle gange, bl.a. i en kamp 2 min før tid hvor OB førte 2-1. Men hans forsvarsspil er da flere niveauer over Kasper Larsen og Jonasson. Hvad har han gjort? Nogle må vide noget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Var det ikke også Poul med det fede checkhæfte, der forlængede med Toppel i første omgang... Så ville niveauet i hvert fald være lagt...
              Jo. Han gav en "Sindssyg" god kontrakt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Hvad har Lasse Nielsen gjort siden han ikke spiller? Ja, han løb rundt oppe på fløjen nogle gange, bl.a. i en kamp 2 min før tid hvor OB førte 2-1. Men hans forsvarsspil er da flere niveauer over Kasper Larsen og Jonasson. Hvad har han gjort? Nogle må vide noget.
                Jeg gad også godt vide det. For mig var han sidste sæsons klart bedste indkøb. Han er da måske ikke en spiller i landsholdsklasse, men han er i hvert fald en knalddygtig forsvarsspiller. Solid. Dirigerer godt. Jeg forstår det ikke.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Boldbesiddelse

                  48-52%

                  Min forudsigelse holder stadig stik. Overvejer om 90% er for lavt
                  KUN 90 %? Du er tydeligvis farvet af din kærlighed til klubben, hvem skulle de 10% komme i mod? Det er svært at se i øjeblikket

                  Comment


                    Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      KUN 90 %? Du er tydeligvis farvet af din kærlighed til klubben, hvem skulle de 10% komme i mod? Det er svært at se i øjeblikket
                      Samme her hvis der ikke sker noget.. Men runde 9 og 12 har vi en chance. Hjemme mod Viborg og mod Sdj..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?
                        Intet. KN vurderer at de 2 andre er bedre.. Og håber på at spilletid sammen gør dem stærkere...
                        Men det..... Sker nok ikke lige foreløbig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                          Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?
                          Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
                          Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

                          In Kent We Trust!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
                            Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

                            In Kent We Trust!
                            Er KL virkelig stadig et talent??? Jeg syntes det ikke.. De bedste bør spille hver gang. Ellers ville det da give mening at starte med JJT hvis det du siger skal give mening..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
                              Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

                              In Kent We Trust!
                              KL har deltaget i 73 Superliga kampe inden denne sæson, 58 starter, fået chancen, og derudover været fast mand i 1½ sæson, nu under træner nr. 3-4 stykker... Med al respekt for KL og Kents nosser, så tror jeg bare ikke KL er god nok, og det holder ikke at andre ikke har haft modet...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
                                Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.


                                In Kent We Trust!
                                Jeg er også fan af den nye spillestil. Men jeg mener så ikke at Kasper Larsen nærmer sig noget der ligner superliganiveau. Hvis Kent Nielsen gerne vil spille med talenter, så kræver det vel også at der er nogle. Kasper Larsen har ikke talent for noget som helst :(

                                Comment

                                Working...
                                X