Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Er der ikke en af jer Twitter-nørder, der kan pinge en journalist eller to, som i gjort før? :O)

    MvT
    Jeg var lige inde og tjekke Martin Davidsen.. Men han fylder 30 år idag og vil ikke lige forstyrre når historien dog ikke er større

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg var lige inde og tjekke Martin Davidsen.. Men han fylder 30 år idag og vil ikke lige forstyrre når historien dog ikke er større
      Han er i øvrigt også på ferie...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Tror ganske enkelt bare ikke at KN synes LN passer i den måde han gerne vil have en midterforsvar skal spille på. LN er alt for flyvsk, og hans placeringsevne og taktiske evner i det hele taget, er ikke til superliganiveau. Hans fighterevner og duelspil er fint, men tror ikke KN synes det er nok til at han skal spille. Han kan selvfølgelig også være småskadet, men jeg tror ikke han har den store fremtid under KN, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Problemet er så at vi har Kryger og Momo som erstatninger, og spørgsmålet er om det er godt nok, men så har vi selvfølgelig også Lund.
        Jeg ved godt, der ikke har været decideret rygter om det, men har på fornemmelsen at OB også forsøger at kapre Dalsgaard fra AaB som HB, og så bruge Lund som backup til midterforsvaret, og så forsøge at komme af med LN. Skal understreges at jeg ikke har viden om det, blot en fornemmelse.

        Comment


          Mærkeligt at Lasse Nielsen er helt ude af truppen. Det var der ikke nogen der havde forventet i sidste sæson ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Han er i øvrigt også på ferie...
            Det har nu ikke afholdt ham fra at tweete

            Comment


              Thomas Frank vil dominere mod OB

              http://www.bold.dk/nyt/thomas-frank-vil-dominere-mod-ob

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Tror ganske enkelt bare ikke at KN synes LN passer i den måde han gerne vil have en midterforsvar skal spille på. LN er alt for flyvsk, og hans placeringsevne og taktiske evner i det hele taget, er ikke til superliganiveau. Hans fighterevner og duelspil er fint, men tror ikke KN synes det er nok til at han skal spille. Han kan selvfølgelig også være småskadet, men jeg tror ikke han har den store fremtid under KN, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Problemet er så at vi har Kryger og Momo som erstatninger, og spørgsmålet er om det er godt nok, men så har vi selvfølgelig også Lund.
                Jeg ved godt, der ikke har været decideret rygter om det, men har på fornemmelsen at OB også forsøger at kapre Dalsgaard fra AaB som HB, og så bruge Lund som backup til midterforsvaret, og så forsøge at komme af med LN. Skal understreges at jeg ikke har viden om det, blot en fornemmelse.
                Lasse Nielsen var i mine øjne langt bedre i alle facetter af spillet end Halgrimur. Bare det at KN har valgt halgrmur over Lasse Nielsen fatter jeg ikke en skid af...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Tror ganske enkelt bare ikke at KN synes LN passer i den måde han gerne vil have en midterforsvar skal spille på. LN er alt for flyvsk, og hans placeringsevne og taktiske evner i det hele taget, er ikke til superliganiveau. Hans fighterevner og duelspil er fint, men tror ikke KN synes det er nok til at han skal spille. Han kan selvfølgelig også være småskadet, men jeg tror ikke han har den store fremtid under KN, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Problemet er så at vi har Kryger og Momo som erstatninger, og spørgsmålet er om det er godt nok, men så har vi selvfølgelig også Lund.
                  Jeg ved godt, der ikke har været decideret rygter om det, men har på fornemmelsen at OB også forsøger at kapre Dalsgaard fra AaB som HB, og så bruge Lund som backup til midterforsvaret, og så forsøge at komme af med LN. Skal understreges at jeg ikke har viden om det, blot en fornemmelse.
                  Tjaa. Er da delvist enig omkring Lasse Nielsen. I hvert fald ift. så langt, at han ikke er skåret efter det Kent Nielsen gerne ser i en stopper. Ved dog ikke om jeg synes han er for flyvsk. Til gengæld synes jeg dog han er vildt stærk i duellerne - reelt den bedste vi har haft på det område siden Laursen.

                  Har dog svært ved at tro på det udelukkende er derfor (af sportslige grunde), at han ikke er med i truppen. Uden ham ser vi godt nok tvivlsomme ud i forsvaret. Diarra har nogle evner med bolden og kan da også erobre bolde, men rent fysisk har jeg ganske enkelt svært ved at se ham blive fast mand i midterforsvaret. Især fordi han på ingen måde har aggressiviteten til at kompensere for hans manglende størrelse.
                  Og det er altså en svær udekamp i Brøndby vi har på programmet i morgen. Vi må forvente, at vi kommer en del under pres og vores defensiv bliver sat på prøve. Jeg er ikke vildt tryg ved vores muligheder hvis KL eller HJ skulle få en skade i morgen (7-9-13).

                  Jeg tænker han enten må være skadet eller måske har gjort (eller sagt) noget for at komme ud af kridthuset på denne måde.

                  Comment


                    Forstår det så udemærket. Har set LN gå med frem som højremidt på tidspunkter hvor han burde have været klogere og blevet hjemme i sin backkæde! Det skal en midterforsvarer altså ikke! Desuden er han ikke særlig god med bolden og har en del fejlplaceringer! (havde halgrimur dog også sidste sæson) Men som ny spiller i en ny klub som han jo var så skal man jo lige i gang!

                    Når det så er sagt så har LN jo et figtherhjerte som de færreste!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                      Forstår det så udemærket. Har set LN gå med frem som højremidt på tidspunkter hvor han burde have været klogere og blevet hjemme i sin backkæde! Det skal en midterforsvarer altså ikke! Desuden er han ikke særlig god med bolden og har en del fejlplaceringer! (havde halgrimur dog også sidste sæson) Men som ny spiller i en ny klub som han jo var så skal man jo lige i gang!

                      Når det så er sagt så har LN jo et figtherhjerte som de færreste!
                      Nogen tog/bus tur til Brøndby ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Jeg så også træningen fredag og sådan andre har nævnt var der ret klare indikationer af startopstillingen. Der er umiddelbart to pladser hvor de skiftede lidt rundt og der derfor er lidt tvivl om.

                        Enten bliver det Falk i angrebet (med Festersen) og så tager Greve højrekanten eller også kommer Zohore ind i angrebet og så tager Falk kanten.

                        På midtbanen skiftedes Azer og Makrini til at være makker til Ari. Så en af de to må det blive.

                        I den forbindelse vil jeg også sige, at jeg også er kommet lidt i tvivl om Makrini er helt klar til at starte på nuværende tidspunkt. Da jeg så Hobro-kampen på stadion havde jeg egentlig et indtryk af, at han havde gjort det nogenlunde. Men da jeg (nørd som jeg er) så genudsendelsen med en del fokus på ham, må jeg indrømme, at han spillede ganske skidt den første time af kampen. Det blev lidt bedre til sidst.

                        Indimellem kan man godt se, at han har noget lovende boldkontrol og præcision i afleveringerne, men han smed godt nok mange unødvendige bolde væk fordi han enten tog sig for god tid med afviklingen eller fordi han forsøgte at spille bolden ind i små områder centralt på banen på tidspunkter, hvor det ikke var nødvendigt. Hvis han spiller på samme måde i morgen tror jeg Brøndby er bedre til at udnytte det end Hobro var.

                        Jeg er heller ikke meget for Ari på midtbanen og han spillede bestemt heller ikke en stor kamp i søndags - dog var han alligevel en del sikrere i spillet end Makrini som jeg så det. Tror dog nok Makrini skal komme efter det. Han har aggressiviteten og løbekapaciteten til det og indimellem kan man også se han har evnerne med bolden.
                        Last edited by Agbre; 25-07-2015, 15:49.

                        Comment


                          Jeg er nogenlunde enig. Lasse Nielsen ser muligvis ud til at have større bevægelser, men har en fin placeringsevne og en god forudsigelse. Og så er han jo giftig med hovedet i defensiven. HJ var vel en af vores dårligste i sidste sæson, kun overgået af vores norske ven på højre back.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg så også træningen fredag og sådan andre har nævnt var der ret klare indikationer af startopstillingen. Der er umiddelbart to pladser hvor de skiftede lidt rundt og der derfor er lidt tvivl om.

                            Enten bliver det Falk i angrebet (med Festersen) og så tager Greve højrekanten eller også kommer Zohore ind i angrebet og så tager Falk kanten.

                            På midtbanen skiftedes Azer og Makrini til at være makker til Ari. Så en af de to må det blive.

                            I den forbindelse vil jeg også sige, at jeg også er kommet lidt i tvivl om Makrini er helt klar til at starte på nuværende tidspunkt. Da jeg så Hobro-kampen på stadion havde jeg egentlig et indtryk af, at han havde gjort det nogenlunde. Men da jeg (nørd som jeg er) så genudsendelsen med en del fokus på ham, må jeg indrømme, at han spillede ganske skidt den første time af kampen. Det blev lidt bedre til sidst.

                            Indimellem kan man godt se, at han har noget lovende boldkontrol og præcision i afleveringerne, men han smed godt nok mange unødvendige bolde væk fordi han enten tog sig for god tid med afviklingen eller fordi han forsøgte at spille bolden ind i små områder centralt på banen på tidspunkter, hvor det ikke var nødvendigt. Hvis han spiller på samme måde i morgen tror jeg Brøndby er bedre til at udnytte det end Hobro var.

                            Jeg er heller ikke meget for Ari på midtbanen og han spillede bestemt heller ikke en stor kamp i søndags - dog var han alligevel en del sikrere i spillet end Makrini som jeg så det. Tror dog nok Makrini skal komme efter det. Han har aggressiviteten og løbekapaciteten til det og indimellem kan man også se han har evnerne med bolden.
                            Gode betragtninger
                            Det lyder som om at Makrini skal bruge lidt tid, men derfor håber jeg stadig at han starter inde i morgen..
                            Men geeeezzzzzz. Ari Skulason som 1. Valg på midten i min hjerteklub

                            Håber desuden at Falk starter på toppen med Fester og Greve på kanten

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gode betragtninger
                              Det lyder som om at Makrini skal bruge lidt tid, men derfor håber jeg stadig at han starter inde i morgen..
                              Men geeeezzzzzz. Ari Skulason som 1. Valg på midten i min hjerteklub

                              Håber desuden at Falk starter på toppen med Fester og Greve på kanten
                              Ja jeg vil i hvert fald påstå, at hvis Makrini starter inde igen er det fordi man tror meget på ham og gerne vil have ham tilvant hurtigst muligt - og man derfor tager den kalkulerede risiko, at han kan koste "lidt" indtil det forhåbentlig bliver bedre.

                              Der er selvfølgelig også JJT. Når jeg overværer træning kan jeg ikke lade være med at blive imponeret af ham. Han er godt nok god på bolden og god til at sætte flow i spillet. Det kan virkelig kun være et spørgsmål om tid før han er fast mand. På nuværende tidspunkt ville jeg nok spille med ham og Azer hvis jeg selv kunne vælge.
                              Last edited by Agbre; 25-07-2015, 16:11.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Jeg så også træningen fredag og sådan andre har nævnt var der ret klare indikationer af startopstillingen. Der er umiddelbart to pladser hvor de skiftede lidt rundt og der derfor er lidt tvivl om.

                                Enten bliver det Falk i angrebet (med Festersen) og så tager Greve højrekanten eller også kommer Zohore ind i angrebet og så tager Falk kanten.

                                På midtbanen skiftedes Azer og Makrini til at være makker til Ari. Så en af de to må det blive.

                                I den forbindelse vil jeg også sige, at jeg også er kommet lidt i tvivl om Makrini er helt klar til at starte på nuværende tidspunkt. Da jeg så Hobro-kampen på stadion havde jeg egentlig et indtryk af, at han havde gjort det nogenlunde. Men da jeg (nørd som jeg er) så genudsendelsen med en del fokus på ham, må jeg indrømme, at han spillede ganske skidt den første time af kampen. Det blev lidt bedre til sidst.

                                Indimellem kan man godt se, at han har noget lovende boldkontrol og præcision i afleveringerne, men han smed godt nok mange unødvendige bolde væk fordi han enten tog sig for god tid med afviklingen eller fordi han forsøgte at spille bolden ind i små områder centralt på banen på tidspunkter, hvor det ikke var nødvendigt. Hvis han spiller på samme måde i morgen tror jeg Brøndby er bedre til at udnytte det end Hobro var.

                                Jeg er heller ikke meget for Ari på midtbanen og han spillede bestemt heller ikke en stor kamp i søndags - dog var han alligevel en del sikrere i spillet end Makrini som jeg så det. Tror dog nok Makrini skal komme efter det. Han har aggressiviteten og løbekapaciteten til det og indimellem kan man også se han har evnerne med bolden.
                                Relativt enig i din vurdering af El Makrini, men uenig i at han skal bænkes. Det han mangler er boldomgang, fornemmelse for medspillernes løb og placeringen. Alt det kan han kun styrke ved at spille, og spille fast. Hvis vi skal spille med to "holding midts" som Kent ynder at gøre det, kan jeg i øvrigt slet ikke se, hvem der skulle erstatte ham.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X