Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7 -
Club OB's debatforum
Kunne man frygte behovet for at "vise sig" - fx. i felterne, så når der holdes ved fx. hjørnespark, så er der større risiko for straffe?
Frygter lidt at hjemmebanen her for større betydning, men det vil tiden jo vise.
Selvom AK skulle nå at komme til OB inden kampen, tvivler jeg på han starter inde. Derudover tror jeg ikke Kent laver noget om i forhold til sejren over Hobro, udover Greve selvfølgelig erstatter Desler.
selv om AK måske landes inden weekenden tror jeg ikke han kommer direkte i start11, jeg tror mere på KZ til at skubbe lidt på deres lidt tunge cf'ere, og RF på kant som i "gamle dage" Vores midt skal også stabiliseres og udgangspunktet bliver næppe så offensivt som mod Hobro
Selvom AK skulle nå at komme til OB inden kampen, tvivler jeg på han starter inde. Derudover tror jeg ikke Kent laver noget om i forhold til sejren over Hobro, udover Greve selvfølgelig erstatter Desler.
Kommer vel an på om han indstillet holdet til modstanderen ... Det er trods alt forskel på Hobro og BIF..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
XI:
Falke
Lund Halgrim Larsen Kirke
Makrini Azer*
Greve** Falk Emil
Festersen
BÆNK: Radza, Zohore, Ari, Lasse, Lucas, Diarra
*Spørgsmål er om Ari får genvalg eller om det bliver Azer. Personligt ville jeg hellere se Diarra eller JJT på midten.
**Så har Kent muligheden for at starte med Zohore på toppen og skubbe Falk ud på Fløjen. Mon ikke han gentager successen med Festersen på toppen, og Falk hængende bagved
Hmm ved sku ikke lige om det er sjovt at skrive deres navne på den måde.
Men hvis man skal være humoristisk på deres vegne, så skal det næsten være alle navnene, så jeg byder ind med
Faldegård
Lunte Halvgrim Langsom Krikke
Margarine Diare
Grævlingen Falsk Lønneberg (ved ikke lige hvem stabil er med hvis Emil Larsen så mit passer det til mit alternativ)
Festaben
Nå men tror ikke Ari bliver sat af endnu, selvom jeg er enig med de fleste at han ikke er optimal der. Han var ikke god mod Hobro, men heller ikke katastrofal. Men tror faktisk Azer kunne gøre det bedre. Specielt i det hurtigt pasningsspil og mere sikkert drive med bolden.
Hmm ved sku ikke lige om det er sjovt at skrive deres navne på den måde.
Men hvis man skal være humoristisk på deres vegne, så skal det næsten være alle navnene, så jeg byder ind med
Faldegård
Lunte Halvgrim Langsom Krikke
Margarine Diare
Grævlingen Falsk Lønneberg (ved ikke lige hvem stabil er med hvis Emil Larsen så mit passer det til mit alternativ)
Festaben
Nå men tror ikke Ari bliver sat af endnu, selvom jeg er enig med de fleste at han ikke er optimal der. Han var ikke god mod Hobro, men heller ikke katastrofal. Men tror faktisk Azer kunne gøre det bedre. Specielt i det hurtigt pasningsspil og mere sikkert drive med bolden.
Azer er ikke stort bedre end Ari til at skille sig af med bolden , og Ari vinder overlegent i fysik over Azer . Og nej jeg syntes på ingen måde at Ari er god på cm og står undrende over han atter engang prøves derinde .
Azer er ikke stort bedre end Ari til at skille sig af med bolden , og Ari vinder overlegent i fysik over Azer . Og nej jeg syntes på ingen måde at Ari er god på cm og står undrende over han atter engang prøves derinde .
Hvilket også viser at vi desperat mangler en Central midtbane spiller mere i truppen..
Azer,JJT og Makrini er for lidt samt ham den lille fejlplacerede venstreback..
JBL skal lejes ud til 1. Div og så må Ari/kirke slås om VB..
HJ er låst i forsvaret og Diarra tror jeg ikke på mere..
At leje JBL ud har jeg på "fornemmelsen" kan blive en løsning for alle parter specielt for JBL der vil spille 1. Holds fodbold NU!!
Comment