Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen

    Kunne man frygte behovet for at "vise sig" - fx. i felterne, så når der holdes ved fx. hjørnespark, så er der større risiko for straffe?
    Frygter lidt at hjemmebanen her for større betydning, men det vil tiden jo vise.

    MF
    OL HJ KL MK
    RFalk MEM AB EL
    RFestersen KZ
    Last edited by neverland; 21-07-2015, 11:30.

    #2
    Håber på denne

    MF
    OL HJ KL MK
    MG RF MEM EL
    RF AK

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber på denne

      MF
      OL HJ KL MK
      MG RF MEM EL
      RF AK
      Selvom AK skulle nå at komme til OB inden kampen, tvivler jeg på han starter inde. Derudover tror jeg ikke Kent laver noget om i forhold til sejren over Hobro, udover Greve selvfølgelig erstatter Desler.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber på denne

        MF
        OL HJ KL MK
        MG RF MEM EL
        RF AK
        selv om AK måske landes inden weekenden tror jeg ikke han kommer direkte i start11, jeg tror mere på KZ til at skubbe lidt på deres lidt tunge cf'ere, og RF på kant som i "gamle dage" Vores midt skal også stabiliseres og udgangspunktet bliver næppe så offensivt som mod Hobro
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Selvom AK skulle nå at komme til OB inden kampen, tvivler jeg på han starter inde. Derudover tror jeg ikke Kent laver noget om i forhold til sejren over Hobro, udover Greve selvfølgelig erstatter Desler.
          Kommer vel an på om han indstillet holdet til modstanderen ... Det er trods alt forskel på Hobro og BIF..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            XI:
            Falke
            Lund Halgrim Larsen Kirke
            Makrini Azer*
            Greve** Falk Emil
            Festersen

            BÆNK: Radza, Zohore, Ari, Lasse, Lucas, Diarra

            *Spørgsmål er om Ari får genvalg eller om det bliver Azer. Personligt ville jeg hellere se Diarra eller JJT på midten.

            **Så har Kent muligheden for at starte med Zohore på toppen og skubbe Falk ud på Fløjen. Mon ikke han gentager successen med Festersen på toppen, og Falk hængende bagved
            Last edited by Bageren; 21-07-2015, 18:24.

            Comment


              #7
              Ekstra dommere skal holde øje med Aggers albuer.

              http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...t-dommersystem

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                Faldegård
                Lund Halvgrim Larsen Krikke
                Magarine Diaré
                Greven Falsk Stabil
                Fester
                Hmm ved sku ikke lige om det er sjovt at skrive deres navne på den måde.
                Men hvis man skal være humoristisk på deres vegne, så skal det næsten være alle navnene, så jeg byder ind med

                Faldegård
                Lunte Halvgrim Langsom Krikke
                Margarine Diare
                Grævlingen Falsk Lønneberg (ved ikke lige hvem stabil er med hvis Emil Larsen så mit passer det til mit alternativ)
                Festaben


                Nå men tror ikke Ari bliver sat af endnu, selvom jeg er enig med de fleste at han ikke er optimal der. Han var ikke god mod Hobro, men heller ikke katastrofal. Men tror faktisk Azer kunne gøre det bedre. Specielt i det hurtigt pasningsspil og mere sikkert drive med bolden.

                Comment


                  #9
                  Bliver der arrangeret tur til Brøndby ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Falke
                    OL HJ KL MK
                    Falk MEM Ari EL
                    Fest Zohore

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OBer i Prag Se indlæg
                      Hmm ved sku ikke lige om det er sjovt at skrive deres navne på den måde.
                      Men hvis man skal være humoristisk på deres vegne, så skal det næsten være alle navnene, så jeg byder ind med

                      Faldegård
                      Lunte Halvgrim Langsom Krikke
                      Margarine Diare
                      Grævlingen Falsk Lønneberg (ved ikke lige hvem stabil er med hvis Emil Larsen så mit passer det til mit alternativ)
                      Festaben


                      Nå men tror ikke Ari bliver sat af endnu, selvom jeg er enig med de fleste at han ikke er optimal der. Han var ikke god mod Hobro, men heller ikke katastrofal. Men tror faktisk Azer kunne gøre det bedre. Specielt i det hurtigt pasningsspil og mere sikkert drive med bolden.
                      Azer er ikke stort bedre end Ari til at skille sig af med bolden , og Ari vinder overlegent i fysik over Azer . Og nej jeg syntes på ingen måde at Ari er god på cm og står undrende over han atter engang prøves derinde .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Azer er ikke stort bedre end Ari til at skille sig af med bolden , og Ari vinder overlegent i fysik over Azer . Og nej jeg syntes på ingen måde at Ari er god på cm og står undrende over han atter engang prøves derinde .
                        Hvilket også viser at vi desperat mangler en Central midtbane spiller mere i truppen..
                        Azer,JJT og Makrini er for lidt samt ham den lille fejlplacerede venstreback..
                        JBL skal lejes ud til 1. Div og så må Ari/kirke slås om VB..
                        HJ er låst i forsvaret og Diarra tror jeg ikke på mere..

                        At leje JBL ud har jeg på "fornemmelsen" kan blive en løsning for alle parter specielt for JBL der vil spille 1. Holds fodbold NU!!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Bliver der arrangeret tur til Brøndby ?
                          Det er der ja :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            @ Andlox:

                            Har fået mail: Den bliver 2-2

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er der ja :).
                              Med tog ?

                              Comment

                              Working...
                              X