Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Ved ikke om det er i mangel af bedre, men Ari passer ikke ret godt på backen i forhold til Kent's spillestil. Han mangler noget speed, som både kirke og Barrett har. På midten der må det være hans fighter egenskaber, som gør, at han er foran en Azer. Var egentlig ret godt tilfreds med Ari, da han fik de første kampe på midten sidste sæson. Men det er som om, at han er faldet ret meget i niveau. Hvis Kent kan få det gamle niveau frem i ham så tror jeg nu nok det skal blive godt.!
    Deler desværre ikke din optimisme mht Ari. Den er dødsfødt fra starten..
    Hvis vi bare havde 1 af FCM's rigtig gode midtbanespillere (Sparv/andersson/Poulsen) kunne jeg sagtens se os slås med i Top 4-5 hvis Falk ikke bliver solgt.
    Men vi kommer ALDRIG til at styre kampene og have masser af possesion med Ari på midten. Hobro havde bolden mere end vi havde i søndags. Kun et fabeltagtigt angreb gjorde at vi var farlige.
    Den måde AaB idag totalt styrede det meste af kampen mod hobro blev totalt styret af Wurtz,Risgard og Thomsen på midten. Det tror jeg ikke på vi kan og er bange for at det bliver totalt udstillet på søndag mod BIF. Men derfor kan vi godt få resultatet alligevel pga Falk/Festersen/Larsen trioen
    Last edited by fmprOB; 24-07-2015, 21:27.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Deler desværre ikke din optimisme mht Ari. Den er dødsfødt fra starten..
      Hvis vi bare havde 1 af FCM's rigtig gode midtbanespillere (Sparv/andersson/Poulsen) kunne jeg sagtens se os slås med i Top 4-5 hvis Falk ikke bliver solgt.
      Men vi kommer ALDRIG til at styre kampene og have masser af possesion med Ari på midten. Hobro havde bolden mere end vi havde i søndags. Kun et fabeltagtigt angreb gjorde at vi var farlige.
      Den måde AaB idag totalt styrede det meste af kampen mod hobro blev totalt styret af Wurtz,Risgard og Thomsen på midten. Det tror jeg ikke på vi kan og er bange for at det bliver totalt udstillet på søndag mod BIF. Men derfor kan vi godt få resultatet alligevel pga Falk/Festersen/Larsen trioen
      Kan godt være du har ret, men problemet er vel lidt, at der skal ud og findes en udenlandsk profil mere så. For jeg ser ingen i den danske liga(som er mulige at få), som kan gå ind og gøre den forskel. Mange bliver ved med at snakke om Matti, men er der reelt en eneste, som har set ham spille en kamp den seneste sæson ?

Comment

Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
        Kan godt være du har ret, men problemet er vel lidt, at der skal ud og findes en udenlandsk profil mere så. For jeg ser ingen i den danske liga(som er mulige at få), som kan gå ind og gøre den forskel. Mange bliver ved med at snakke om Matti, men er der reelt en eneste, som har set ham spille en kamp den seneste sæson ?
        Tja. Jeg er bare overbevist om at Ari ikke er god nok. Om Matti er svaret ved jeg ikke. Jeg håber det hvis han kommer..

Comment

Nej nej nej!

http://www.fyens.dk/sport/OB-chok-Fa...rtikel/2753535

Comment

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Comment

For helved da oss .......

Comment

Oprindeligt indsendt af nicolain Se indlæg
                fuuuuck!!!!

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Jamen så er det jo bare nu, at zohore skal vise BIF at de tog fejl. Og holdet skal vise at de kan flyve uden Falk.

Comment

Så må Lado sgu ind og skrabe kuglen i kassen. Men falk skulle vel på kanten i stedet for desler.. så må greve ind på kanten.

Comment

pis da også.....fandme nogle store mangler hvis både desler og falk er ude.

- heldigvis har vi da noget at sætte ind i stedet....mon ikke det bliver emil og greve på kanterne og festersen zohore oppe foran, det er stadig en klar svækkelse at skulle undvære falk - men helt skidt ser de 4 da ikke ud

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        pis da også.....fandme nogle store mangler hvis både desler og falk er ude.

- heldigvis har vi da noget at sætte ind i stedet....mon ikke det bliver emil og greve på kanterne og festersen zohore oppe foran, det er stadig en klar svækkelse at skulle undvære falk - men helt skidt ser de 4 da ikke ud
                        Man bliver bare så træt. En smule optimisme og så - BUM - to skader. Øv!
                        Men Emil, Greve, Festersen og Zohore er jo ikke fra værste skuffe. Nu skal Zohore for alvor vise at han er striwet og ikke bare eksil-bif'er.

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

På Twitter står der at han nok bliver klar til imorgen.����

Comment

Var der nogen som overværede træningen i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Lækkert. Selvom han måske ikke bliver klar er det også okay. Jeg frygtede at vi skulle undvære ham det meste af foråret

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                Mon ikke han også gør det, hvis der ikke er noget galt, andet end et vrid. Selvfølgelig kan der være lidt smerter, men det kan man tape og klare på andre måder. Dermed ikke sagt at der skal tages nogen chance så skaden kan forværres, men er det "bare" et vrid, så kan man sagtens spille med det, hvis man kan holde smerten nede.

Comment

Working...
                                X