Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sidder og lurer lidt på BIF mod Beroe. Kampen bærer præg af at BIF har en 1-0 og udebanemål, men BIF spiller ikke specielt gode. Det går meget langsomt og de lader ikke til ville satse på at lukke kampen. Beroe har haft nogle små tiltag på kontra, der kunne have været farlige.

Der er ikke meget speed over Legogang, Ørnskov og Nørgaard. Beroe's venstrekant nærmest mandsopdækker Johan Larsson og deres højrekant mandsopdækker Durmisi og så sker der bare ikke en dyt ellers.

Vi kan sagtens komme fra Brøndby stadion med et point.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Sidder og lurer lidt på BIF mod Beroe. Kampen bærer præg af at BIF har en 1-0 og udebanemål, men BIF spiller ikke specielt gode. Det går meget langsomt og de lader ikke til ville satse på at lukke kampen. Beroe har haft nogle små tiltag på kontra, der kunne have været farlige.

Der er ikke meget speed over Legogang, Ørnskov og Nørgaard. Beroe's venstrekant nærmest mandsopdækker Johan Larsson og deres højrekant mandsopdækker Durmisi og så sker der bare ikke en dyt ellers.

Vi kan sagtens komme fra Brøndby stadion med et point.

MvT
      Havde "fornøjelsen" af, at være i Århus i søndags! BIF var vitterligt ikke særlig gode. Skabte meget lidt, men gav til gengæld meget væk defensivt. Specielt deres backer er sårbare. De står meget højt, og løber ikke retur. Specielt Larson har ikke travlt med at komme hjem. Durmisi satser meget i hans spil, det må gi' os gode muligheder. Deres midterforsvar er også sårbart! Ja hvem ville tro det om Agger! Men han virker ikke til at være klar. I hele 2. halvleg lavede han strækøvelser hver gang bolden var ude af spil. Han tog sig også til ryggen flere gange, og det virkede som om han trak sig lidt i duellerne, håber faktisk han melder sig "klar" til søndag. Først da Elmander kom ind, og blev rykket frem, skabte de noget via fysikken!

Vi har gode muligheder��

Comment

Lyder til Hradecky står på søndag

http://www.bold.dk/nyt/hradecky-bund...timal-mulighed

Comment

Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
          Havde "fornøjelsen" af, at være i Århus i søndags! BIF var vitterligt ikke særlig gode. Skabte meget lidt, men gav til gengæld meget væk defensivt. Specielt deres backer er sårbare. De står meget højt, og løber ikke retur. Specielt Larson har ikke travlt med at komme hjem. Durmisi satser meget i hans spil, det må gi' os gode muligheder. Deres midterforsvar er også sårbart! Ja hvem ville tro det om Agger! Men han virker ikke til at være klar. I hele 2. halvleg lavede han strækøvelser hver gang bolden var ude af spil. Han tog sig også til ryggen flere gange, og det virkede som om han trak sig lidt i duellerne, håber faktisk han melder sig "klar" til søndag. Først da Elmander kom ind, og blev rykket frem, skabte de noget via fysikken!

Vi har gode muligheder��
          Min erfaring med OB kampe (i MANGE år) og specielt mod Brøndby er følgende: De gange jeg har en rigtig god fornemmelse før kampen, (lidt som den du beskriver ovenfor), så ender det stort set hver gang med at vi skuffer og holdet underpræsterer voldsomt eller dommeren forærer BIF alt.
          Til gengæld har jeg flere gange oplevet OB overraske mig positivt i situationer, hvor mine forventninger var helt i bund ;-)

Så til kampen på søndag vil jeg blot konstatere følgende:
          BIF tog medaljer sidste sæson, vi blev nr. 9.
          BIF bruger langt flere penge på spillere end os.
          BIF er på hjemmebane og ER favorit (1,90 - 3,30 - 4,20 bet365).
          En af vores bedste i de seneste mange kampe (Desler) er ude med skade.
          Vi er stadig en meget usammenspillet trup.
          Vores målmand var åbenbart ikke god nok til netop Brøndby.

Så lige meget hvor ringe BIF spillede mod AGF og bulgarerne i EC, så skal vi altså ramme en dag hvor ALLE rammer deres topniveau og hvor diverse marginaler er på vores side for at få noget som helst med fra Brøndby Stadion.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Min erfaring med OB kampe (i MANGE år) og specielt mod Brøndby er følgende: De gange jeg har en rigtig god fornemmelse før kampen, (lidt som den du beskriver ovenfor), så ender det stort set hver gang med at vi skuffer og holdet underpræsterer voldsomt eller dommeren forærer BIF alt.
            Til gengæld har jeg flere gange oplevet OB overraske mig positivt i situationer, hvor mine forventninger var helt i bund ;-)

Så til kampen på søndag vil jeg blot konstatere følgende:
            BIF tog medaljer sidste sæson, vi blev nr. 9.
            BIF bruger langt flere penge på spillere end os.
            BIF er på hjemmebane og ER favorit (1,90 - 3,30 - 4,20 bet365).
            En af vores bedste i de seneste mange kampe (Desler) er ude med skade.
            Vi er stadig en meget usammenspillet trup.
            Vores målmand var åbenbart ikke god nok til netop Brøndby.

Så lige meget hvor ringe BIF spillede mod AGF og bulgarerne i EC, så skal vi altså ramme en dag hvor ALLE rammer deres topniveau og hvor diverse marginaler er på vores side for at få noget som helst med fra Brøndby Stadion.
            Der vel egentlig ikke noget af det du skriver man kan være uenig i. Ingen kampe besidder større frygt i knolden på mig, end kampe mod BIF. I guder, hvor jeg dog hader den klub. Men det er måske logisk at BIF vinder. Jeg sidder bare for en gangs skyld med reelt håb i stedet for et naivt håb om, at 'det her kan vi altså godt'. Det er længe siden jeg har haft det sådan, så det synes jeg er fedt. Om det så lykkes eller ej, finder vi ud af på søndag.

MvT

Comment

http://indkast.dk/index.php?nyhed=133150

Comment

Tjekkede lige Viaplay mht BIF-OB, og... Aaaarrrrgggghhhhh!! Den viser de heller ikke!! Nedtur! :-/// 2 kampe i træk!!
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Der vel egentlig ikke noget af det du skriver man kan være uenig i. Ingen kampe besidder større frygt i knolden på mig, end kampe mod BIF. I guder, hvor jeg dog hader den klub. Men det er måske logisk at BIF vinder. Jeg sidder bare for en gangs skyld med reelt håb i stedet for et naivt håb om, at 'det her kan vi altså godt'. Det er længe siden jeg har haft det sådan, så det synes jeg er fedt. Om det så lykkes eller ej, finder vi ud af på søndag.

MvT
                  mit forventningsbarometer til denne kamp er også stigende, men hele tiden forsøger jeg at slå koldt vand i blodet. Vi bliver matchet MEGET hårdere end vi gjorde af et decimeret HIF hold, men kan vores offensive og levende folk komme ud og løbe med Agger og co. vil det være til vores fordel, jeg kan sagtens se Agger stå og strække ud efter en hurtig start på en løbeduel med Festersen 😂 Vores forsvar kommer nok under mere fysisk pres end sidste weekend og Falkesgård kommer også under mentalt pres i sin første optræden for os, på hans gl. hjemmebane.
                  Uafgjort vil på forhånd være fint og sejr vil gøre slutningen af min ferie helt perfekt...nederlag er tilladt, men hvorfor ikke bare fortsætte de gode takter 😆😀
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

OB-træner Kent Nielsen er tilfreds med mange ting fra sejren over Hobro, men presspillet skal forbedres i søndagens møde med Brøndby.

http://www.bold.dk/nyt/kent-n-fordre...l-mod-broendby

Comment

Tipsbladet mener den ender 1-1.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rille-broendby

Comment

Efter dagens træning er der kun 2 spørgsmål tilbage omkring startopstillingen.

Da de trænede taktisk træning frem mod kampen på søndag, havde kent nielsen valgt 13 spillere til det hold som lignede start 11(ved godt det lyder mærkeligt, men azer og greve startede ude).
                        Falke
                        Lund Haddi K.Larsen Kirke
                        Falk Makrini Ari E.Larsen
                        Zohore Festersen

Nåede ikke at se hvilke spillere Azer og Greve byttede med, men går næsten ud fra at greve byttede med zohore og azer med ari eller makrini.

Kan samtidig også slå fast med 7tommer søm, at Kent ser Ari som midtbanespiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg

Da de trænede taktisk træning frem mod kampen på søndag, havde kent nielsen valgt 13 spillere til det hold som lignede start 11(ved godt det lyder mærkeligt, men azer og greve startede ude).
                          Falke
                          Zohore Festersen

Nåede ikke at se hvilke spillere Azer og Greve byttede med, men går næsten ud fra at greve byttede med zohore og azer med ari eller makrini.

Kan samtidig også slå fast med 7tommer søm, at Kent ser Ari som midtbanespiller.
                          Så er jeg sgu glad for at Kent har 1 million gange mere forstand på fodbold end jeg har.

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg

Falke
                            Zohore Festersen

Også en fin Start 11. Men fair nok at han ser Ari som midtbanespiller. Ingen problem..
                            Så kan vi bare konstatere at vi mangler 1-2 kvalitets spillere på midten hvis han er blandt de startende

Comment

Så er jeg sgu glad for at Kent har 1 million gange mere forstand på fodbold end jeg har.

MvT
                              Det må simpelthen være i mangel af bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det må simpelthen være i mangel af bedre
                                Ved ikke om det er i mangel af bedre, men Ari passer ikke ret godt på backen i forhold til Kent's spillestil. Han mangler noget speed, som både kirke og Barrett har. På midten der må det være hans fighter egenskaber, som gør, at han er foran en Azer. Var egentlig ret godt tilfreds med Ari, da han fik de første kampe på midten sidste sæson. Men det er som om, at han er faldet ret meget i niveau. Hvis Kent kan få det gamle niveau frem i ham så tror jeg nu nok det skal blive godt.!

Comment

Working...
                                X