Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det lyder meget sandsynligt, dog tror jeg Eriksson snupper Rashanis plads.
    De eneste der rigtig bekymrer mig er Hradecky, Larsson og til dels Pukki.

    Til gengæld håber jeg meget på, at Emil kan straffe Larssons meget offensive stil på nogle skarpe kontra.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Det vil jeg give dig ret i, de spillere bekymre også mig.. Et lille wildcard til Eriksson, men hans niveau kender man ikke rigtig endnu.

      Jeg er helt overbevist om at vi kommer til at score i morgen, og så håber jeg bare at forsvaret har en god dag!! Så skal vi nok vinde den kamp.

      Comment


        Hvis vi spiller lige så offensivt og hurtigt, som mod Hobro og slår knivskape kontraer fra Emil eller festersen!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Mærkeligt at Lasse Nielsen er helt ude af truppen. Det var der ikke nogen der havde forventet i sidste sæson ...
          Det forstår jeg heller ikke meget af, må jeg indrømme.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Det må vel blive: Hradecky - Larsson, Dumic, Albrechtsen, Durmisi - Ørnskov, Lebo, Nørgaard - Rashani, Elmander, Pukki.

            MvT
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Det lyder meget sandsynligt, dog tror jeg Eriksson snupper Rashanis plads.
            Elmander plejer vel heller ikke at spille 2 kampe i træk, med så kort mellemrum/pause. Jeg synes det ligner at ingen af de "3 store" starter i dag. Jeg tror på at Hjulsager overtager Elmanders plads. Dvs. en 4-5-1 opstilling til BIF med Pukki på toppen. Det passer også med at TF "vil dominere" mod OB og få mere boldbesiddelse ved at være i overtal på midten.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Det forstår jeg heller ikke meget af, må jeg indrømme.
              jeg er også overrasket, hvis der ingen skader er kunne det vel godt tyde på at der "er noget i gære" i form af en afgang, men så så er vi godt nok noget decimeret i bagerste regioner
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                jeg prøver en start11'er UDEN Falk, jeg tror ikke han bliver klar til kampen

                ......Falkesgård
                OL KL HJ Kirkeskov
                Greve Makrini Ari EL
                .......KZ Festersen
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  FS optakt

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-skal-st...rtikel/2753868

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg prøver en start11'er UDEN Falk, jeg tror ikke han bliver klar til kampen

                    ......Falkesgård
                    OL KL HJ Kirkeskov
                    Greve Makrini Ari EL
                    .......KZ Festersen
                    Tror også at det bliver denne. Uha det skinner bare i øjnene hver gang Falk ikke er der

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror også at det bliver denne. Uha det skinner bare i øjnene hver gang Falk ikke er der
                      i hver fald hvis han havde tænkt sig at holde niveauet fra HIF kampen kommer det til at gøre ondt. Vi kan bare håbe det bedste
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Elmander plejer vel heller ikke at spille 2 kampe i træk, med så kort mellemrum/pause. Jeg synes det ligner at ingen af de "3 store" starter i dag. Jeg tror på at Hjulsager overtager Elmanders plads. Dvs. en 4-5-1 opstilling til BIF med Pukki på toppen. Det passer også med at TF "vil dominere" mod OB og få mere boldbesiddelse ved at være i overtal på midten.
                        I mine øjne er Brøndby stærkere uden Elmander, han er slet ikke hvad han var.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          I mine øjne er Brøndby stærkere uden Elmander, han er slet ikke hvad han var.
                          den pointe er jeg da sådan set meget enig i, lidt lige som Agger pt
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            den pointe er jeg da sådan set meget enig i, lidt lige som Agger pt
                            Helt enig ... Agger når aldrig at blive helt klar og når han ikke gør det er han ikke i form, fysisk eller spillemæssigt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Jeg kan slet ikke se den falden på halen over Brøndby. Det er et ganske ordinært suppe hold.
                              Perhaps. Men de er stadig bedre end os (både i form og på papiret). Og har hjemmebane. Så jeg holder personligt mine forventninger lave.
                              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                                Perhaps. Men de er stadig bedre end os (både i form og på papiret). Og har hjemmebane. Så jeg holder personligt mine forventninger lave.
                                Det ved jeg ikke om de er. Har set flere af deres kampe og der har de nu ikke været i form.

                                Comment

                                Working...
                                X