Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Ja jeg vil i hvert fald påstå, at hvis Makrini starter inde igen er det fordi man tror meget på ham og gerne vil have ham tilvant hurtigst muligt - og man derfor tager den kalkulerede risiko, at han kan koste "lidt" indtil det forhåbentlig bliver bedre.

    Der er selvfølgelig også JJT. Når jeg overværer træning kan jeg ikke lade være med at blive imponeret af ham. Han er godt nok god på bolden og god til at sætte flow i spillet. Det kan virkelig kun være et spørgsmål om tid før han er fast mand. På nuværende tidspunkt ville jeg nok personligt spille med ham og Azer hvis jeg selv kunne vælge.
    Ser ud til at JJT pt er 4. Valg. Han har vist også bøvlet lidt med lysken...
    Frygter at vores midtmidtbane bliver udstillet i morgen desværre.. Den hører til bunden af superligaen desværre..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Relativt enig i din vurdering af El Makrini, men uenig i at han skal bænkes. Det han mangler er boldomgang, fornemmelse for medspillernes løb og placeringen. Alt det kan han kun styrke ved at spille, og spille fast. Hvis vi skal spille med to "holding midts" som Kent ynder at gøre det, kan jeg i øvrigt slet ikke se, hvem der skulle erstatte ham.
      Ikke i den nuværende trup nej. JJT skal nok komme på et tidspunkt. Men han skal have noget tid og måske lige over det 1. År som fuldtidsproffesionel før han kan blive fast starter...
      Jeg er bekymret og syntes helt klart at vi skal gå efter at tilknytte en midtbanespiller her i Aug. Måske bare en 1 årig kontrakt hvis vi kunne finde et lille scoop et sted.

      Comment


        Twitter siger, Agger er ude i morgen - super!
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Twitter siger, Agger er ude i morgen - super!
          Agger på toppen er nærmest uhyggelig stærk, men som han spillede i sidste weekend kan nøglen til succes godt ligge der, hvis han spiller i morgen. Han var ikke uden skyld i nederlaget i Århus
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Twitter siger, Agger er ude i morgen - super!
            Altid godt uanset hvad Det er jo tæt på at de har købt en fodboldinvalid der ovre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Agger på toppen er nærmest uhyggelig stærk, men som han spillede i sidste weekend kan nøglen til succes godt ligge der, hvis han spiller i morgen. Han var ikke uden skyld i nederlaget i Århus
              Men klasse fornægter sig ikke og han var nok kommet på ugens hold mod os

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Agger på toppen er nærmest uhyggelig stærk, men som han spillede i sidste weekend kan nøglen til succes godt ligge der, hvis han spiller i morgen. Han var ikke uden skyld i nederlaget i Århus
                Helt enig, men vi skal desværre nok ikke regne med at Agger spiller to dårlige kampe i træk. Så hellere undvære ham.

                Vi har nogle spørgsmålstegn omkring vores egen midtbane. Men BIF's er nu heller ikke vildt skræmmende. Det var den i hvert fald ikke mod Beroe x 2 og GF. Ørnskov, Lebo og Nørgaard vs Emil, Ari, El Makrini, Greve. Den fight behøver vi altså ikke at tabe.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Jeg kan slet ikke se den falden på halen over Brøndby. Det er et ganske ordinært suppe hold.

                  Comment


                    Agger er ikke i truppen imorgen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Agger er ikke i truppen imorgen.
                      Har du info på hele truppen?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Har du info på hele truppen?

                        MvT
                        http://www.bold.dk/nyt/agger-ude-mod-ob

                        Comment


                          Vi slår BØF 3-1. I hørte det her først ;-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                            Det må vel blive: Hradecky - Larsson, Dumic, Albrechtsen, Durmisi - Ørnskov, Lebo, Nørgaard - Rashani, Elmander, Pukki.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Det må vel blive: Hradecky - Larsson, Dumic, Albrechtsen, Durmisi - Ørnskov, Lebo, Nørgaard - Rashani, Elmander, Pukki.

                              MvT
                              Tja mon ikke. Et okay hold som dog ikke er skræmmende på papiret. Tror nu stadig det bliver en 62-38% kamp i bold besiddelse...
                              Men vi kan sagtens få point med hjem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Det må vel blive: Hradecky - Larsson, Dumic, Albrechtsen, Durmisi - Ørnskov, Lebo, Nørgaard - Rashani, Elmander, Pukki.

                                MvT
                                Det lyder meget sandsynligt, dog tror jeg Eriksson snupper Rashanis plads.

                                Comment

                                Working...
                                X