Jeg synes da bare man skal sige nej tak den 30/8. Så kan aab få lov til at lønne ham til nytår. Vi står jo ikke og mangler angribere .... synes bare vi skal holde os til den oprindelige aftale. Ser meget hellere en CB i dette vindue.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg synes da bare man skal sige nej tak den 30/8. Så kan aab få lov til at lønne ham til nytår. Vi står jo ikke og mangler angribere .... synes bare vi skal holde os til den oprindelige aftale. Ser meget hellere en CB i dette vindue.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Både Spalvis og Jønsson har været meget skadet de sidste par sæsoner og et salg af AK nu vil nok ikke indbringe nok til at hente ny kvalitet ind. Derfor trækker de den nok længst muligt i vinduet, således de bare kan beholde ham, hvis nogen af alternativerne løber ind i skader den næste lille måned. Jeg er dog overbevist om vi nok skal få ham inden vinduet lukker, hvis AaB ikke løber ind i skader. Som flere er inde på er der ingen fidus i at betale løn til en mand, man alligevel ikke gider benytte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg er principielt enig med dig her, men jeg synes godt nok også det er træls at han løber rundt deroppe og mister kampform og måske noget fysik. Behovet for cf/cm er dog større end endnu en angriber..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBåde Spalvis og Jønsson har været meget skadet de sidste par sæsoner og et salg af AK nu vil nok ikke indbringe nok til at hente ny kvalitet ind. Derfor trækker de den nok længst muligt i vinduet, således de bare kan beholde ham, hvis nogen af alternativerne løber ind i skader den næste lille måned. Jeg er dog overbevist om vi nok skal få ham inden vinduet lukker, hvis AaB ikke løber ind i skader. Som flere er inde på er der ingen fidus i at betale løn til en mand, man alligevel ikke gider benytte
Viaset gør pt. hvad de kan for at lægge pres på Gaarde ift. hvorfor AK ikke spiller, så det er i hvert fald fint
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægHvad siger de?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg har ikke fuldt 100% med, alligevel har jeg hørt Peter Graulund sige tre forskellige gange, at hvis de havde brugt AK, så havde han banket nogen af de mange chancer ind, som AaB har haft her i forårs sæsonen, han har sagt det både før og efter dagens kamp.Last edited by fmprOB; 03-08-2015, 22:07.
Comment
Comment