Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes da bare man skal sige nej tak den 30/8. Så kan aab få lov til at lønne ham til nytår. Vi står jo ikke og mangler angribere .... synes bare vi skal holde os til den oprindelige aftale. Ser meget hellere en CB i dette vindue.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Jeg synes da bare man skal sige nej tak den 30/8. Så kan aab få lov til at lønne ham til nytår. Vi står jo ikke og mangler angribere .... synes bare vi skal holde os til den oprindelige aftale. Ser meget hellere en CB i dette vindue.
      jeg er principielt enig med dig her, men jeg synes godt nok også det er træls at han løber rundt deroppe og mister kampform og måske noget fysik. Behovet for cf/cm er dog større end endnu en angriber...
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Både Spalvis og Jønsson har været meget skadet de sidste par sæsoner og et salg af AK nu vil nok ikke indbringe nok til at hente ny kvalitet ind. Derfor trækker de den nok længst muligt i vinduet, således de bare kan beholde ham, hvis nogen af alternativerne løber ind i skader den næste lille måned. Jeg er dog overbevist om vi nok skal få ham inden vinduet lukker, hvis AaB ikke løber ind i skader. Som flere er inde på er der ingen fidus i at betale løn til en mand, man alligevel ikke gider benytte

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg er principielt enig med dig her, men jeg synes godt nok også det er træls at han løber rundt deroppe og mister kampform og måske noget fysik. Behovet for cf/cm er dog større end endnu en angriber...
          Vinterpausen er lang så kampformen ryger nok uanset hvad .. Det ser vi jo hvert forår ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Vinterpausen er lang så kampformen ryger nok uanset hvad .. Det ser vi jo hvert forår ...
            Ikke mindst på vores.... træningsfaciliteter... ,o(

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Både Spalvis og Jønsson har været meget skadet de sidste par sæsoner og et salg af AK nu vil nok ikke indbringe nok til at hente ny kvalitet ind. Derfor trækker de den nok længst muligt i vinduet, således de bare kan beholde ham, hvis nogen af alternativerne løber ind i skader den næste lille måned. Jeg er dog overbevist om vi nok skal få ham inden vinduet lukker, hvis AaB ikke løber ind i skader. Som flere er inde på er der ingen fidus i at betale løn til en mand, man alligevel ikke gider benytte

              Viaset gør pt. hvad de kan for at lægge pres på Gaarde ift. hvorfor AK ikke spiller, så det er i hvert fald fint

              Comment


                Hvad siger de?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Hvad siger de?
                  Kører rundt i hvor uskarpe AaB er. Og spørger hvorfor AK ikke er med i truppen

                  Comment


                    Nå ok. Godt vi har fået AK og ikke Helenius. Han er sgu godt nok faldet af på den.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Hvad siger de?
                      Jeg har ikke fuldt 100% med, alligevel har jeg hørt Peter Graulund sige tre forskellige gange, at hvis de havde brugt AK, så havde han banket nogen af de mange chancer ind, som AaB har haft her i forårs sæsonen, han har sagt det både før og efter dagens kamp.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Jeg har ikke fuldt 100% med, alligevel har jeg hørt Peter Graulund sige tre forskellige gange, at hvis de havde brugt AK, så havde han banket nogen af de mange chancer ind, som AaB har haft her i forårs sæsonen, han har sagt det både før og efter dagens kamp.
                        Hvis de havde ligget med nul point nu havde der nok været en ren mediestorm om emnet
                        Last edited by fmprOB; 03-08-2015, 22:07.

                        Comment


                          Det var annonceret at Gaarde ville stille op til et interview, men det ønskede han måske ikke. Eller også brugte Oneside bare for meget tid, på at dissekere BIFs krise.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Det var annonceret at Gaarde ville stille op til et interview, men det ønskede han måske ikke. Eller også brugte Oneside bare for meget tid, på at dissekere BIFs krise.
                            Han kendte nok emnet på forhånd og gad ikke bruge tid på det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han kendte nok emnet på forhånd og gad ikke bruge tid på det
                              Han kan jo også kun tale uden om/bortforklare, og det kan alle jo gennemskue, så med mindre han skulle gå ud og sige, at det ER en straffeaktion, så vinder han jo intet..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Han kan jo også kun tale uden om/bortforklare, og det kan alle jo gennemskue, så med mindre han skulle gå ud og sige, at det ER en straffeaktion, så vinder han jo intet..
                                Lige præcis...

                                Comment

                                Working...
                                X