Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det kan heller ikke gå helt ubemærket hen blandt truppens spillere, det kunne jo være dem selv i samme situation. Meget uprofessionelt hele vejen igennem af Gaarde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Det kan heller ikke gå helt ubemærket hen blandt truppens spillere, det kunne jo være dem selv i samme situation. Meget uprofessionelt hele vejen igennem af Gaarde.
      Måske beslutningen er truffet højere oppe i hierarkiet. Men uanset hvad sætter det dem i et meget dårligt lys deroppe..
      Også når man åbenlyst på tv står og lyver om det som Gaarde har gjort

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Måske beslutningen er truffet højere oppe i hierarkiet. Men uanset hvad sætter det dem i et meget dårligt lys deroppe..
        Også når man åbenlyst på tv står og lyver om det som Gaarde har gjort
        Skyder jeg forkert, hvis jeg påstår at det ikke var sket under Lynge?

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          De har jo sådan set allerede tabt Anders, nu forsøger de bare at få lidt kroner igen. Det er vel et naturligt spil - hvis situationen var omvendt, hvor mange af os ville så ikke sige: "Fuck AaB, de får ham fanme ikke gratis, så kan de bare vente"? Der er lidt status og pikmåleri i det; vi har jo også lige 'stjålet' deres træner, så lidt butthurt er de vel. Det ville vi også være, hvis det var omvendt.
          Johh, men de - eller vi, hvis det var en omvendte situation - kunne jo også droppe territorieafpisningen og i stedet opstille et regnestykke over lønudgifterne til en spiller, man ikke vil bruge, ift den (lille) transfersum, han vil kunne indbringe. En sparet halv million - eller hvor meget de nu betaler ham i løn - er også en slags indtægt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Skyder jeg forkert, hvis jeg påstår at det ikke var sket under Lynge?

            MvT
            Hmmm. Godt spørgsmål

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              AK er udsat for en straffe aktion pt. Det er tydeligt. Han må virkelig have trådt dem over tæerne deroppe
              ja det har han måske, AG har vel også antydet at AK ikke havde travlt med at forlænge/forhandle med AaB fordi han gerne ville se om der dukkede noget interessant udenlandsk op, så han har måske sideløbende forhandlet med OB. Det kan være en årsag til at AG/AaB føler sig "snigløbet" af AK og måske har de en opfattelse af at OB har kontaktet AK, og forhandlet med ham før de sidste 6 mdr. af hans kontraktperiode.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Uanset om Dalsgaard har fundet en ny klub eller ej, så tør han da ikke sige det nu Der er nogen der påstår, at AK/hans agent sagde, at de ikke ville forhandle med Aab, fordi AK skulle udenlands. Hvis det passer så forstår jeg godt bitterheden. Men jeg forstår ikke hvorfor det her "show" skal trækkes så langt ud, hvis Aab holdte AK udenfor truppen ind til januar, ville det være ødelæggende for deres image, og deres nuværende spillere især Dalsgaard ville da ikke være tilfredse med personaleplejen, og fremtidige spiller vil måske blive skræmt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  ja det har han måske, AG har vel også antydet at AK ikke havde travlt med at forlænge/forhandle med AaB fordi han gerne ville se om der dukkede noget interessant udenlandsk op, så han har måske sideløbende forhandlet med OB. Det kan være en årsag til at AG/AaB føler sig "snigløbet" af AK og måske har de en opfattelse af at OB har kontaktet AK, og forhandlet med ham før de sidste 6 mdr. af hans kontraktperiode.
                  Det lyder som det realistiske scenarie ja.. Det klart at da han skriver under med OB var der 2 måneder tilbage af transfervinduet.. Også har han måske 14 dage før sagt til Gaarde at han lige ville se vinduet an inden de kunne snakke forlængelse. Så kan jeg godt forstå at de er blevet lidt stødte der oppe.
                  Men come on. Its the name of the game. Videre.. Måske Gaarde er lidt grøn til denne her type situationer. Hvad ved jeg..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det lyder som det realistiske scenarie ja.. Det klart at da han skriver under med OB var der 2 måneder tilbage af transfervinduet.. Også har han måske 14 dage før sagt til Gaarde at han lige ville se vinduet an inden de kunne snakke forlængelse. Så kan jeg godt forstå at de er blevet lidt stødte der oppe.
                    Men come on. Its the name of the game. Videre.. Måske Gaarde er lidt grøn til denne her type situationer. Hvad ved jeg..
                    name of the game...ja, og det er pinagtigt ærgerligt og ikke første gang i verdenshistorien det sker. OB er selvsagt ikke interesseret i at AK går for "lud og koldt vand" i 6 mdr.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      name of the game...ja, og det er pinagtigt ærgerligt og ikke første gang i verdenshistorien det sker. OB er selvsagt ikke interesseret i at AK går for "lud og koldt vand" i 6 mdr.
                      Nej det har vi ingen interesse i. Men jeg tror "desværre" at Lado eller TM skal ud af vagten før at vi henter ham..
                      Kent sagde tidligere at vi trupmæssigt nok skulle ramme 25-26 spillere i denne sæson pga vi har så mange unge..
                      Vi rammer 26 når den nye målmand kommer.
                      Hvis det skulle lykkes JH at afsætte Lado,TM og en enkelt mere af marginalspillerne og så hente AK plus en super midtbane mand ryger mit JH barometer nok op på en 8-9 stykker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nej det har vi ingen interesse i. Men jeg tror "desværre" at Lado eller TM skal ud af vagten før at vi henter ham..
                        Kent sagde tidligere at vi trupmæssigt nok skulle ramme 25-26 spillere i denne sæson pga vi har så mange unge..
                        Vi rammer 26 når den nye målmand kommer.
                        Hvis det skulle lykkes JH at afsætte Lado,TM og en enkelt mere af marginalspillerne og så hente AK plus en super midtbane mand ryger mit JH barometer nok op på en 8-9 stykker
                        som skrevet i transfertråden, så tror jeg der må være en 1. div. klub eller 2 der kommer skidt fra start og måske kan få brug for en energisk angriber, og kan TM vel være et godt bud for klubberne
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Ingen Anders K. i Aab's trup: http://www.bold.dk/nyt/patrick-k-er-tilbage-for-aab

                          De fryser ham godt nok ud deroppe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Ingen Anders K. i Aab's trup: http://www.bold.dk/nyt/patrick-k-er-tilbage-for-aab

                            De fryser ham godt nok ud deroppe.
                            Ja det er en skidt situation der burde løses ASAP

                            Comment


                              Jeg forstår overhovedet ikke AaB... De får en ny træner, der udråber AK til forårets bedste, hvorefter han ryger, ikke bare på bænken eller på tribunen, men helt ud af systemet... Siden da er der nu gået små 4 uger, hvor han ikke kan vise OB at han er i form, samt nu er de dage tættere på et i forvejen snarligt udløb... Skulle han blive mere værd af det eller hvad..? Og kender de ikke JH..? Ham kommer de på ingen måde til at vinde over i en langtrækker, han venter bare til jul, eller lejer Ukendtzo Nulmålson indtil nytår... og Falken, han flyver tidligst 7. December...

                              Overgiv jer AaB...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg forstår overhovedet ikke AaB... De får en ny træner, der udråber AK til forårets bedste, hvorefter han ryger, ikke bare på bænken eller på tribunen, men helt ud af systemet... Siden da er der nu gået små 4 uger, hvor han ikke kan vise OB at han er i form, samt nu er de dage tættere på et i forvejen snarligt udløb... Skulle han blive mere værd af det eller hvad..? Og kender de ikke JH..? Ham kommer de på ingen måde til at vinde over i en langtrækker, han venter bare til jul, eller lejer Ukendtzo Nulmålson indtil nytår... og Falken, han flyver tidligst 7. December...

                                Overgiv jer AaB...
                                ja jeg fatter dem heller ikke......men håber så JH og gaarde kan blive enige - så AK ikke skal trisse rundt for sig selv i ½ år

                                Comment

                                Working...
                                X