Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Inden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.

    Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
    Direkte "forærer ham væk" gør de jo ikke, skulle de lade ham smutte før tid uden overgangssum, al den stund de da i så fald sparer løn til en spiller, de alligevel ikke vil bruge. Ikke afholdte udgifter kan med lidt god vilje sidestilles med en indtægt.

    Men det er jo helt og holdent op til ålborgenserne, OM de vil lade ham gå, og i givet fald til hvilken pris. Havde jeg heddet Allan Gårde havde jeg nok ladet ham smutte udfra betragtningen om de sparede lønkroner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Direkte "forærer ham væk" gør de jo ikke, skulle de lade ham smutte før tid uden overgangssum, al den stund de da i så fald sparer løn til en spiller, de alligevel ikke vil bruge. Ikke afholdte udgifter kan med lidt god vilje sidestilles med en indtægt.

      Men det er jo helt og holdent op til ålborgenserne, OM de vil lade ham gå, og i givet fald til hvilken pris. Havde jeg heddet Allan Gårde havde jeg nok ladet ham smutte udfra betragtningen om de sparede lønkroner.
      Der er rigtigt meget af det, AaB har gang i, som jeg ikke forstår. Man kunne forstå det, hvis de gjorde brug af AK, at de nødigt vil slippe ham før tid. Men de bruger ham jo ikke. Man kunne også forstå, at prisen ville være skruet pænt i vejret, hvis de gjorde brug af ham.

      Jeg har ingen ide om, hvilket beløb evt. måtte være "ret og rimeligt" at forlange for AK, men som jeg skrev i tidligere indlæg, så har jeg forståelse for, at de nødigt vil slippe ham til en direkte konkurrent, og da slet ikke for et beskedent beløb. Men det er sgu en mærkelig sag, det her...de holder ham helt udenfor deroppe, og kæmper med næb og kløer for at han ikke skal komme til OB før det ikke kan undgås længere.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Lol. Hører de sig selv snakke?

        http://www.bold.dk/nyt/aab-traener-h...overvejelserne

        Comment


          Direkte ynkelig udtalelse.. Hvis han ikke kan høre hvor dum han lyder, så er han vel det man kalder mindrebemidlet...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Der er rigtigt meget af det, AaB har gang i, som jeg ikke forstår. Man kunne forstå det, hvis de gjorde brug af AK, at de nødigt vil slippe ham før tid. Men de bruger ham jo ikke. Man kunne også forstå, at prisen ville være skruet pænt i vejret, hvis de gjorde brug af ham.

            Jeg har ingen ide om, hvilket beløb evt. måtte være "ret og rimeligt" at forlange for AK, men som jeg skrev i tidligere indlæg, så har jeg forståelse for, at de nødigt vil slippe ham til en direkte konkurrent, og da slet ikke for et beskedent beløb. Men det er sgu en mærkelig sag, det her...de holder ham helt udenfor deroppe, og kæmper med næb og kløer for at han ikke skal komme til OB før det ikke kan undgås længere.
            Helt enig. Deres problem er at det er helt åbenlyst for ALLE at det er en straf de er ude i med at fryse ham ude. Han er i sin gode ret til at skrive med andre klubber når hans kontrakt med Aab ophører. At de bliver tøsefornærmede og fryser ham helt ude på den her måde ER børnehaveagtigt og viser især at der pt. mangler format i Aab og jeg tror Allan Gaarde er manden med de "mindste sko" i den her sammenhæng.
            Da vi hentede vores nuværende kaptajn Hallgrimur i sønderjyske på samme måde et halvt år før kontraktudløb havde AaB's nuværende træner Lars Søndergaard ingen problemer med at gøre brug af hans kompetencer det sidste halve år.
            AaB fremstår usympatisk og tøsefornærmede i den her sammenhæng lige meget hvordan de vender og drejer det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror de har sat sig selv i en dårlig situation fordi de troede de kunne presse OB, men efter at Festersen har præsteret så godt indtil videre er det ikke lykkedes for dem, da OB kan undvære ham indtil vinter, og derfor ikke kan presses på prisen.

              Bliver Lado solgt synes jeg dog det bliver lidt tyndt med angribere, så jeg så nu gerne vi hentede ham inden transfervinduet lukker.

              Comment


                Lidt af det samme her

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aa-pinebaenken

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Direkte ynkelig udtalelse.. Hvis han ikke kan høre hvor dum han lyder, så er han vel det man kalder mindrebemidlet...
                  mener stadig det er helt fair man siger man vil satse på dem der også er i klubben efter jul.....men hvorfor så holde på manden - det giver ingen mening, og det forringer deres egen forhandlingssituation.

                  Det eneste der kan ændre på det er en længere skade til festersen (knock on wood)

                  Comment


                    På det her område skal vi være glade for det er JH der sidder for vores bordende... TB, eller især PH, havde givet efter...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Der er rigtigt meget af det, AaB har gang i, som jeg ikke forstår. Man kunne forstå det, hvis de gjorde brug af AK, at de nødigt vil slippe ham før tid. Men de bruger ham jo ikke. Man kunne også forstå, at prisen ville være skruet pænt i vejret, hvis de gjorde brug af ham.

                      Jeg har ingen ide om, hvilket beløb evt. måtte være "ret og rimeligt" at forlange for AK, men som jeg skrev i tidligere indlæg, så har jeg forståelse for, at de nødigt vil slippe ham til en direkte konkurrent, og da slet ikke for et beskedent beløb. Men det er sgu en mærkelig sag, det her...de holder ham helt udenfor deroppe, og kæmper med næb og kløer for at han ikke skal komme til OB før det ikke kan undgås længere.

                      Jeg forstår heller ikke AaB'erne. Har aldrig kunnet se noget som helst formål med at have en spiller, man ikke vil bruge, i truppen.

                      Og for lige at fortsætte den tankebane: Påvirker AK' s situation mon resten af truppen, og hvis ja, hvordan? Spreder han utilfredshed og murren i krogene, fordi ingen spillere vel ville bryde sig om at havne i hans situation, eller rykker man i klubben tværtimod tættere sammen udfra en "de satans fynboer skal sq ikke tage røven på OS"-tankegang?
                      Last edited by ScouserTommy; 12-08-2015, 13:28.

                      Comment


                        Sjovt at læse AaB's fans reaktioner og forsvaret over for Gaarde og LS. De anklager os for at være skurken, da vi bare kan betale hvad de forlanger. Men ret beset så har vi jo ikke akut brug for ham nu, og venter gerne til vinter hvor vi kan få ham gratis.

                        Tror ikke helt de har forstået at diverse fans af OB og andre klubber for den sags skyld, er ude efter AaB pga. behandlingen af en medarbejder. At fryse en spiller ude er dårlig omtale, både blandt holdkammerater og fremtidige spillere de kunne tiltrække. Efter hvad jeg har hørt er der også enkelte spillere i den nuværende AaB trup, som langer voldsomt ud efter AaB's ageren, og er utilfreds med behandlingen af en holdkammerat, og at de ikke bruger ham når nu det har vist sig at andre ikke slår til. Om det bare er sladder ved jeg ikke.

                        Men så man kampen mellem AaB og FCM, kunne man flere gange se holdkammerater råbe af hinanden inde på banen, og de kunne godt ligne et hold der var splittet. Noget sådan en sag nemt kan forudsagde. Under alle omstændigheder er det ikke godt at se et hold diskutere for åben skærm, og råbe og lave fagter af hinanden. De ligner et hold ude af balance, og om det er den her sag der har gjort det, skal jeg ikke kunne sige, men sådan noget kan hurtigt skabe kaos internt.

                        For AaB's egen skyld burde de bare få det her løst med det samme, så alle kan glemme det og komme videre. Lige nu er det en tabersag for alle, måske bortset for OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Sjovt at læse AaB's fans reaktioner og forsvaret over for Gaarde og LS. De anklager os for at være skurken, da vi bare kan betale hvad de forlanger. Men ret beset så har vi jo ikke akut brug for ham nu, og venter gerne til vinter hvor vi kan få ham gratis.

                          Tror ikke helt de har forstået at diverse fans af OB og andre klubber for den sags skyld, er ude efter AaB pga. behandlingen af en medarbejder. At fryse en spiller ude er dårlig omtale, både blandt holdkammerater og fremtidige spillere de kunne tiltrække. Efter hvad jeg har hørt er der også enkelte spillere i den nuværende AaB trup, som langer voldsomt ud efter AaB's ageren, og er utilfreds med behandlingen af en holdkammerat, og at de ikke bruger ham når nu det har vist sig at andre ikke slår til. Om det bare er sladder ved jeg ikke.

                          Men så man kampen mellem AaB og FCM, kunne man flere gange se holdkammerater råbe af hinanden inde på banen, og de kunne godt ligne et hold der var splittet. Noget sådan en sag nemt kan forudsagde. Under alle omstændigheder er det ikke godt at se et hold diskutere for åben skærm, og råbe og lave fagter af hinanden. De ligner et hold ude af balance, og om det er den her sag der har gjort det, skal jeg ikke kunne sige, men sådan noget kan hurtigt skabe kaos internt.

                          For AaB's egen skyld burde de bare få det her løst med det samme, så alle kan glemme det og komme videre. Lige nu er det en tabersag for alle, måske bortset for OB.
                          Hvis de sælger/lejer ham til OB ændres vinklen jo bare for den dårlige omtale. Så handler det i stedet om, hvorfor de ikke har hentet en erstatning med målnæse, eller hvorfor de nuværende spillere ikke kan score, så på den måde vinder de ikke det stod ved at komme af med AK. Det eneste der kan ændre på dette er jo bare, at Enevoldsen mfl. stopper med at brænde 100% chancer..

                          Comment


                            https://twitter.com/TV3Schroder/stat...56497041092609

                            Sådan!

                            Comment


                              KLASSE !!!!

                              Og endelig !!!

                              Comment


                                Det kan være han skal ned og spille midterforsvar, mener han startede med at spille der i ungdomsårene?
                                Nej, det bliver lækkert at få ham allerede nu, da det giver lidt mere at skyde med offensivt.

                                Og også bare dejligt at denne farce er overstået.

                                Comment

                                Working...
                                X