Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja det ville være træls

    Scenarie: JH har kun lidt tilbage i posen. En målmand skal hentes og det skal AK også. Det gør at vi ikke kan hente flere..

    Hvad ville være bedst? AK nu eller en forstærkning til midtbanen?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det ville være træls

      Scenarie: JH har kun lidt tilbage i posen. En målmand skal hentes og det skal AK også. Det gør at vi ikke kan hente flere..

      Hvad ville være bedst? AK nu eller en forstærkning til midtbanen?
      Midtbane! Uden den når bolden alligevel aldrig op til AK.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det ville være træls

        Scenarie: JH har kun lidt tilbage i posen. En målmand skal hentes og det skal AK også. Det gør at vi ikke kan hente flere..

        Hvad ville være bedst? AK nu eller en forstærkning til midtbanen?
        Midtbanen helt klart, og ønske scenarie er ny CM, CF og en god målmand..

        Comment


          Altså jeg ønsker også AK kommer nu, men jeg tror egentlig vi ville have haft det på samme måde hvis det var omvendt. De har rigeligt andre angribere i truppen, og de ved de ikke kommer til at bruge ham senest fra til vinter, og forventer sandsynligvis også at OB vil hente ham allerede nu, så hvorfor skulle de lade ham spille i stedet for en af de 3-4 andre de har?

          Samtidig er det også en måde at presse OB til at betale det AaB forlanger for ham, da vi ellers vil modtage en spiller ude af form til vinter. Eksempelvis forlanger de 500.000 kr for ham, OB vil kun betale 250.000. De signalerer at hvis i vil have ham nu så er det 500.000 kr, ellers bliver han her og kommer ikke til at spille.
          Og hvis han ikke skifter nu, så tror jeg godt vi kan få at se at AaB bruger ham efter transfervinduet er lukket, da de så kan se de ikke for noget for ham, men alligevel skal betale hans løn, og derfor kan de ligeså godt få det ud af ham, som de nu engang kan.

          Comment


            Midtbane forstærkningerne tror jeg delvist allerede findes i truppen.
            Jeg ville smide alt efter en forsvarsklippe, som kan give ro nede bagved. Findes der ikke en svensker eller nordmand et sted som er groet fast i udlandet?

            Comment


              Kom så JH, få nu den ged barberet så farcen kan ophøre og AK finde sig til rette i sin nye klub.

              Comment


                Jamen venter AaB ikke bare med at sælge ham, til de har mødt os sidst august?
                Det ville vel være oplagt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Jamen venter AaB ikke bare med at sælge ham, til de har mødt os sidst august?
                  Det ville vel være oplagt..
                  Måske. Tror nu ikke at det er hovedformålet. Dette er en straffeaktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Måske. Tror nu ikke at det er hovedformålet. Dette er en straffeaktion
                    Ja, men det er vel reelt også en smart kombi for dem. De trækker den helt frem til allersidst i transfervinduet og sender et signal, og samtidig undgår de, at deres sidste sæsons bedste angriber ikke er i målform til at møde dem. Det tror jeg sgu alle klubber ville gøre..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Ja, men det er vel reelt også en smart kombi for dem. De trækker den helt frem til allersidst i transfervinduet og sender et signal, og samtidig undgår de, at deres sidste sæsons bedste angriber ikke er i målform til at møde dem. Det tror jeg sgu alle klubber ville gøre..
                      Det lyder som et godt bud. Jeg tror nu godt at vi kunne købe ham idag og få ham klar til AaB kampen..
                      Men prisen er nok sat så højt at en handel ikke er mulig pt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det lyder som et godt bud. Jeg tror nu godt at vi kunne købe ham idag og få ham klar til AaB kampen..
                        Men prisen er nok sat så højt at en handel ikke er mulig pt
                        Men det den pris jeg tror falder efter AaBkampen. Jeg nægter at tro, at AaB vil bruge et halvt års løn på at statuere eksempel. Det er de simpelthen for meget købmænd til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Men det den pris jeg tror falder efter AaBkampen. Jeg nægter at tro, at AaB vil bruge et halvt års løn på at statuere eksempel. Det er de simpelthen for meget købmænd til.
                          Tror jeg heller ikke. Men det bliver i de sidste dage/timer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror jeg heller ikke. Men det bliver i de sidste dage/timer
                            Enig..

                            Comment


                              Jeg tror AK lander i Odense dagen før falk bliver solgt

                              Comment


                                Tror bare begge klubber ikke vil give sig, og lige nu handler det om, hvem der kan holde fast i længst tid. OB vil give x og AaB forlanger y, har OB råd til at vente til sidste dag, for måske at få et lille afslag, eller vil AaB holde fast hele vejen, og dermed kan OB have gået i næsten to måneder, uden at prisen har ændret sig, og derfor kunne vi ligeså godt have slået til nu, som om en måned.
                                Det er en forhandlingssituation, og selvom det måske er "småpenge" tror jeg også der er noget principielt i det, om hvorvidt en spiller der skifter om et halvt år skal koste en slat penge, eller om det er nok i sig selv at spare lønkronerne.

                                Comment

                                Working...
                                X